Cursus fysiotherapie Zilfia's Hoeve...?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Cursus fysiotherapie Zilfia's Hoeve...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 20:03

Ik had een mailtje gekregen via mijn stalhoudster dat je je op kan geven voor een cursus fysiotherapie voor paarden die in maart gehouden wordt bij Zilfia's Hoeve in Houten...daar staan toch bokkers??? Prisca??? Of was het iemand anders...in ieder geval, ik zou graag weten van deze bokker of het makkelijk te bereiken is via het OV, want het zou helaas op een avond zijn dat ik overdag gewoon werken moet in Amsterdam (kan wel proberen 3 dagen verlof te nemen, maar ja, ook dan moet ik het kunnen bereiken natuurlijk Haha! ) en of er misschien bokkers zijn die zich ook in zouden willen schrijven voor deze cursus. Wellicht ook al ingeschreven hebben...Het lijkt mij erg interessant...dus als iemand mij meer informatie kan geven dan graag!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 20:21

Van Irmgard Michielsen toevallig?
Ik heb namelijk in de Zilfia's Hoeve zo'n fysiotherapie cursus gevolgd.
Vanaf het station in Houten kun je een treintaxi nemen.
Wel leuk hoor!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 20:22

Vertel... daar wil ik toch wel even meer van weten. Wie geeft de cursus? Wat kost ie? Kan het zonder eigen paard? Op welke dagen is de cursus? Kan ik zomaar meedoen?
Graag hoor ik de antwoorden op deze vragen, lijkt me heel interessant, nee het IS interesant, ik heb wel meer van die cursussen gedaan, maar er valt zoveel te leren hierover, dat leer je niet effe.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 20:44

ik rij op zilfias hoeve............

Je kan gewoon de trein pakken tot station lunetten en dan de trein taxi of een gewone taxi of wat dan ook........

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 21:11

Inderdaad, precies wat Debbie zegt: met de trein naar Utrecht Lunetten en dan met de treintaxi naar Zilfia's Hoeve. Dat is binnendoor nog geen 3 km c.q. 5 minuten, terwijl je naar Houten èn een station verder moet, èn met de treintaxi helemaal over de rondweg om Houten moet om bij de manege te komen. Naar station Utrecht Lunetten gaat 2 x per uur een trein vanaf Utrecht CS (de stoptrein naar Tiel/Den Bosch om .22 en .52), en dan ben je 5 minuutjes later op Lunetten.

Als het trouwens is op een avond dat ik ook naar de manege ga, dan wil ik je met alle plezier komen oppikken bij station Lunetten om een lift te geven, ik woon namelijk zo'n beetje om de hoek daar... Lachen Weet je al data?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 21:46

Als ik me niet vergis gaat het om de volgende data: 7 maart, 14 maart en 21 maart. Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:02

Hee, dat zijn toch donderdagen? Vanaf januari heb ik Leys een paar maandjes op donderdag i.p.v. dinsdag, omdat ik op dinsdag een cursus ga volgen voor m'n werk. Ik heb dan op donderdag wel les, dus het hangt even van mijn lestijden af of ik je een lift (heen, terug of allebei) kan geven. Maar er is vast wel een keer wat te regelen. Laat maar weten als je je ingeschreven hebt en de tijden weet! De treintaxi rijdt in ieder geval, dus de manege is in ieder geval goed bereikbaar, ook als Taxi Ka niet kan... Lachen

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:21

En anders ben ikke er ook nog, want ik ga er ook heen als ik de kans krijg. Meer bokkers? lijkt me eigenlijk wel gezellie om met een groepje te gaan.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 23:55

Ruim een jaar geleden hebben zij volgens mij ook al eens een cursus gegeven bij ons was wel heel interessant was toen maar een avond.

Misschien dat ik wel weer er naartoe ga als iemand meer info heeft GRAAG ?? Lovers

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 23:23

Hmm, wil ook wel wat details weten over de cursus..

Klinkt wel interessant, als iemand iets weet? Ik heb een gewillig oog om te lezen Haha!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 23:28

Ja, ik ben ook wel benieuwd, meer info???

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:03

Ik ben samen met een vriendin begin dit jaar naar de cursus fysiotherapie bij paarden geweest die idd door Irmagard Michielsen werd gegeven, en het was inderdaad op één avond. Heel informatief, ik heb heel veel geleerd. Kan het iedereen aanbevelen, en de kosten zijn ook niet zo vreselijk hoog. Mooie stal trouwens, de Zilvia Hoeve! Die binnenbak(ken): om jaloers op te worden.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:08

Ik ben ook wel geinteresseerd! Vikki, ik kan je ook wel ergens oppikken hoor.

Als je wat meer info hebt, wil je die dan hier neerzetten.