Mijn kat is terug !!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mijn kat is terug !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:56

Ja, na bijna 2 weken hebben we vandaag mijn kat teruggevonden, wij zelf nog wel !!!

[AM] Mijn kat is weg !


Ik ben de hele week wezen zoeken, op mijn skates, op mijn schoenen alles, en elke keer op de straat waar hij zondagavond was gezien. We werden gebeld dat iemand hem gezien had, dus ik ben daar meteen wezen zoeken roepen en alles wat ik kon om hem tevoorschijn te krijgen, maar helemaal niks. Dus mijn moeder ging vanavond weer wat briefjes in de brievenbus gooien, waar hij gezien was.. Dus ik maak nog de opmerking "Je neemt hem wel mee terug he !!!" En prompt hoor ik me moeder beneden heel opgewekt, en roept ze naar boven "Shan, ik heb hem !!!!" Wat voor gevoel je dan voelt, is altijd zo raar, dus ik rende meteen naar beneden, was hij helemaal overstuur mauwen overal kopjes tegen geven, helemaal in paniek als we even wegliepen.. geweldig.... hij is terug

Hoe komt dat nu ?
Mijn moeder was bij het laatste huis van de straat waar hij zondagavond gezien was (dus alweer 5 dagen geleden) en ze was bij het laatste huis, waar ze ook weer de tuin in keek, en daar zag ze iets wits zitten (in elkaar) dus mijn moeder kijkt heel verbaasd en roept heel vragend "Benji ??" toen kwam die gelijk rennend op der af helemaal mauwen, maar hij liet zich niet optillen !! Toen heeft mijn moeder hem toch gedwongen, toen kwam er een auto langs raakte hij helemaal in paniek, maar hij heeft niks dus hij is ook niet aangereden. Hij probeerde ook nog een paar keer weg te springen, maar gelukkig is hij nu weer thuis.

Ik zal morgen ofzo weer wat foto's maken.
Hij is wel wat vermagerd, en zat erg gulzig te eten, arm beest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:58

Heel gaaf dat je hem terug hebt!!! OK dan! Ik zou hem de eerste dagen wel binnen houden voor de zekerheid, en ook even mee langs de DA gaan.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:00

Super dat je hem terugheb zeg! Lachen

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:06

Wat fijn dat ie weer terug is!
idd maar even tijdje binnen houden!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:07

gelukkig dat je hem terughebt! OK dan!

een kat die wij hebben gehad is ook weggelopen, en toen nooit meer teruggekomen Verdrietig

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:19

Oh geweldig voor je!!! Gelukkig hoor dat hij terug is...
Heb je m al wel laten nakijken door de DA?

Nu maar hopen dat hij er van geleerd heeft en gewoon terug komt Knipoog Zal wel hé?

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:59

GEWELDIG!!

wow.. gebeuren deze dingen maar vaker!
echt super voor je!!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:00

zow das pas fijn !! ben blij voor je..ik had zelf ook een kat die weg gelopen is..maar ben blij voor je dat jij dat bespaardt blijft !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:17

Wat fijn dat ie weer terug is Lachen

Af en toe hebben katten wel eens van die ideeën om heerlijk op pad te gaan Scheve mond

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:23

Niet te snel te veel voeren, dat is niet goed voor de maag... En ik zou hem misschien toch even na laten kijken bij de DA. Hij kan inwendig verwond zijn.... En dat zou een reden kunnen zijn dat hij niet thuis is gekomen. Als een kat verwond is zoekt 'ie ergens een 'veilig' plekje om te helen...

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:52

Gelukkig hebben jullie hem weer terug!! En nu maar lekker vertroetelen.