mensen uit omgeving Hengelo?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

mensen uit omgeving Hengelo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 17:53

Hallow allemaal, ik wou ff kijken wie er hier allemaal uit hengelo en omgeving komen. Vind ik leuk om te weten waar jullie paardjes enzow staan



Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:54

ik niet, maar mijn tante en oom + kinderen hebben er gewoont, waar ergens staat jouw paard misschien ken ik het

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:58

Ik woon in Enschede! Net zoals Malle Babbe.
En Lizzy hier van Bokt woont in Hengelo.
Mijn verzorgpaard staat eigenlijk op manege het Rutbeek, maar ze is nu naar de kliniek in oldenzaal.

Kus Marije

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 18:00

Als je even in de profielen van de mensen kijkt, dan zie je waar iedereen woont. Vraag dan even via PB waar hun paard staat. Als iedereen dit soort topics gaat plaatsen, dan wordt het een rommeltje op Bokt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Buxy, Chonelly, darkangel23, Esther, gigil, Googlebot, IASCrawler, Ineke2, janna, Julimy, NinaCharlie, Paulaa_, RenskeFrea, Rooss_24, stoeltafel en 82 bezoekers