Hoe erg zijn jullie gehecht aan je paarden kleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Hoe erg zijn jullie gehecht aan je paarden kleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 19:39

...daar bedoel ik dus mee. Gaan jullie in je paarden kleding naar het dorp, even bij een bekende langs of echt alleen naar de paarden.
Ik weet nog wel dat ik vroeger echt niet in mijn paardrijbroek (en al helemaal niet mijn laarzen Haha! ) door het dorp wilde. Maar ik ben over mijn 'vrees' Knipoog heen gekomen. En ga zo een kadootje (voor rockylover Cool ) scoren op de koopavond in mijn paardenkleding , allemaal tijdbesparing Tong uitsteken

Hoe ver gaan jullie in het dragen van je paardenkloffie?

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:42

als ik naar de paarden ben geweest en heb geen zin om om te gaan kleden ga ik gewoon met me paardrijkleding naar de stad enzo toen maar als ik genoeg tijd heb ga ik toch liever effe omkleden voel ik me toch net wat schoner en frisser

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:42

Nou, bij mij weet je t denk ik wel Haha! Wij gaan altijd naar de c-1000, het dorp enz. Maar bij bekende... ligt eraan wie Knipoog

En... cadeautje voor mij? Ik ga denk ik ook maar ff naar de koopavond Schijnheilig Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:43

Het kan me helemaal niks schelen wat ik aantrek als ik de stad inga om even snel iets te halen. Als ik echt ga winkelen is het wat anders, want het is zo lastig passen als je je rijbroek elke keer uit moet doen..
Verder loop ik vaak hele tijden in me paardrijbroek omdat ik sóchtends rij en s'avonds. Omkleden is dan een gedoe, en ik heb er geen last van..
Meestal ga ik na het rijden s'ochtends boodschappen doen en dan loop ik ook gewoon in me paardenkloffie door de super.. Kan mij wat schelen wat andere mensen denken dat ik er zo bij loop, klaag toch ook niet over hun onoogelijke broek... Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 19:43

Ja je bent inderdaad wel wat schoner na een douche enz Lachen , maarja iedereen die ik vanavond tegen kan komen op de koopavond zien me vaakgenoeg in paardrijkleding, haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:43

Ik ga gerust met de Tractor naar het werk,
dat zegt al genoeg denk ik Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:43

Nou, ik ga niet uitgebreid de stad in met m'n rijkleding aan, maar als ik nog even snel naar de Albert Heijn moet bijvoorbeeld, dan maakt het me niet uit.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 19:45

Sjuimpje schreef:
Ik ga gerust met de Tractor naar het werk,
dat zegt al genoeg denk ik Haha!


Oh wat voor werk doe je dan Cool
(of heeft het er niets mee te maken?)

Rockylover (roos): jij gaat helemaal niet naar de koopavond! Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:51

Echt uitgebreid winkelen doe ik niet in mijn paardenkleding..... even naar de supermarkt bij voorkeur ook niet.
Maar als ik op stal was, had ik er weer geen problemen mee om even richting snackbar/super te gaan in mijn paardenzooi. Puur psychisch dus Tong uitsteken

Bij mensen langsgaan in paardenkleding doe ik ook niet (tenminste, wel bij een stalgenootje ofzo, maar niet bij anderen). Al is het maar omdat andere mensen het vaak behoorlijk vinden stinken Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:53

Ik doe administratief werk.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:59

Echt winkelen (in de zin van kleding passen) doe ik bij voorkeur niet in mijn rijkleding. Omdat ik weet dat ik dan niet al te fris kan ruiken. In de zomer bij zweterig weer pas ik ook niet graag kleding in winkels, om dezelfde reden.

Maar even een boodschap doen op weg naar stal of terug? Totaal geen problemen mee om dat in mijn rijkleding te doen. Ik ga niet voor ieder dingetje eerst langs huis om me om te kleden.

Heb het één keer gepresteerd om na een meeting met een medebokker in een eetcafé in Den Bosch te belanden, allebei in rijkleding. Volgens mij had de medebokker zelfs haar leren rijlaarzen nog aan. Haha!

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:01

Volgens mij kénnen ze me niet eens anders in het dorp Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 25-03-04 20:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:09

hihi, Karin dat ken ik wel. Ik ben ook een keer uit eten geweest in mijn rijkleding.(ook eetcafe) En idd had mijn laarzen zelfs nog aan.

Ik ben een keer na een wedstrijd meteen op de trein gestapt om naar paard nogwat te gaan. Ik had kaartjes voor de show en anders haalde ik/we het niet.

In mijn witte rijbroek op een paarden beurs. Hoezo hoog penny gehalte...

Maar ik ga na stal altijd meteen boodschappen doen. Dus gewoon in mijn rijkleding. Ik ga me niet omkleden om boodschappen te doen.

Daarbij als ik eenmaal thius ben heb ik meestal geen zin om weer weg te gaan. daarom kan ik ook het beste meteen doorrijden. Haha!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:20

Nee winkelen zou ik niet doen. Bij vrienden langs gaan doe ik wel, toch bijna alleen maar paardenmensen Haha!. als ze dit niet zijn kleed ik me liever even om.
Even snel een boodschapje doen in de supermarkt doe ik dan weer wel

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:49

Als ik bij de paarden ben geweest en ik moet nog boodschappen doen dan doe ik dat rustig in mijn rijkleding hoor.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:12

Ik loop de hele dag in mijn rijbroek dus ook als ik naar de supermarkt ga.

Sommige mensen zijn helemaal verbaasd als ze mij eens in mijn nette kleding zien Haha!

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:35

vroeger vond ik het super om de hele dag in rijkleding rond te lopen,nu vind ik het irritant en heb m'n rijkleren gewoon op de manege liggen.Kleed me daar in de toiletten wel even om Bloos

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:15

Vamiddag nog Haha!
Ondergoed gekocht in m'n paardenzooi, inclusief thermo's Knipoog
Maarja, we liepen sowieso al lekker voor l*l (mam en ik), want we hadden 2 mega-fotolijsten mee en 3 steelpannen Verward
Geen commentaar Bloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:30

Barb schreef:
Ik loop de hele dag in mijn rijbroek dus ook als ik naar de supermarkt ga.

Sommige mensen zijn helemaal verbaasd als ze mij eens in mijn nette kleding zien Haha!


Dat is bij mij ook zo. Ik loop het liefst de hele dag in mijn rijbroek rond. De mensen hier in het dorp kennen mij niet anders. Ik ga ermee naar de bakker, slager, supermarkt en drogist. Zelfs naar de apotheek als het moet Lachen .

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:34

Ik ga vanaf de paarden gelijk naar huis toe, of ff iedere zondag snel langs de videotheek dvdtje halen, verder snel naar huis douche en omkleden, en dan ga ikweer straat op

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:35

Heb vandaag nog oliebollen gehaald op de kermis in mijn rijkleding Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:36

Ik doe alles in mn paardenkleren.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:37

Ik stond vandaag nog met vieze jas en schoenen (nog net niet met rijbroek) in een hele dure huishoudelijke zaak. Ik kwam er toch langs en moest nog een cadeau voor het 35-jarig huwelijksfeest van mijn ouders uitzoeken. En dat ik net van stal kwam, dat was dan jammer. Haha!

Mij interesseerde het op zich weinig of het negatief was, maar toch was ik wel benieuwd naar wat de verkoopsters van mij dachten. Haha!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:38

owik geef er niks om al meot ik in mijn rijkleding naar school ja en ik vind het lekker zitten dus ja

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:41

Mij boeit het absoluut niet om boodschappen te gaan doen in mn rijkleding. Als je weet hoe sommige van die Rotterdamse taarten erbij lopen met 40 kg overgewicht in een lipleesbroek en een strak shirtje, dan schaam ik me niet voor mn kloffie Haha!