stijldansen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

stijldansen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 15:33

welke bokkers zitten hier op stijldansen. En welk niveau. Ik zit nu goud.

groetjes anouk


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 15:36

Ik heb het gedaan totaan zilverster, helaas hield mijn danspartner ermee op. Heb ook wedstrijden gedanst, en dat ging eigenlijk erg goed.. We ging telkens met 1ste en 2de prijzen naar huis..
Dus als hier nog een mannelijk talent zit *ik bied me aan* Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 15:41

Ik dans ook wedstrijden. Hiern ga ik naar goud-ster

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 15:41

Afgelopen week was de laatste keer dansen van de tweede ("gevorderden" Clown ) cursus.
Ik weet niet wat voor niveau dat in Ned. is ??
Ik vind het erg leuk om te doen en het lukt ook wel aardig bij mij !
Helaas heeft mijn man wat langer nodig Rolleyes en doen we de tweede cursus gewoon nog een keer Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:17

Ik zit op stijldansen. Ik dans ook op Goud Niveau. Helaas wil mijn partner na deze cursus stoppen. Jammer want ik vind het heel leuk om te doen (tenminste Ballroom dan niet Latin)

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:19

ik vidn juist Latin juist leuk om te doen.. Ballroom vind ik niks aan. Ik dans met de zoon van de eigenaar. Ik zit bij Rottier in Roosendaal

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:21

Ik heb ook op staldansen gezeten! maar ik ben tot zilverster gegaan. We hadden echt onwijs veel lol en ja en met een klasse hoger moesten we toch echt beter gaan opletten.. Haha! en beetje tijd te weinig want je moet voor die hogere klassen wel actief oefenen...

Maar was wel ontzettend leuk!!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:32

Ik zit ook op dansen. In me oude woonplaats danste ik goudster niveau en danste ik wedstrijden. Toen ik hier naartoe verhuiste ben ik topklasse gaan dansen. Dat heb ik een seizoen gedaan en toen wilde m'n vriend ook weer beginnen. Die is ingesprongen op zilver en daar ben ik toen mee verder gegaan.. Het kriebelt nog wel behoorlijk om op m'n eigen niveau te dansen, maar helaas was dit niet haalbaar....

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:41

Ik zou er heel graag opwillen maar heb geen partner Stoom uit je oren

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:56

ja het is vrij moeilijk om een danspartner te vinden. Veel jongens vinden er niks aan

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:01

ik zoek nog een partner... m'n ex zat op stijldansen. Ben een paar x meegeweest en vind 't zo melig!


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:04

Inderdaad, jongens vinden er vaak niets aan .. ben nu al een jaar op zoek. . nog steeds niets gevonden

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:50

ik zit pas sinds vorig jaar op dansles, nu bij zilver! Mijn vriend is meteen ook mijn danspartner, hij danst zelf topklasse 2. Leer ik erg veel van dus, vandaar dat ik met sommige dansen ook al verder ben dan het niveau zilver!!
Af en toe wel vervelend als hij ook nog met z´n danspartner danst die ook topklasse 2 doet....dan wou ik dat ik alvast zo ver was!!
Maar dat komt wel vind het ontzettend leuk, dus...!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:37

Ik heb topklasse 3 gedanst, toen kreeg mijn partner een vriendin waarmee hij wilde dansen (gaap)
Ik heb ook een paar special Latin cursussen gedaan, Salsa en Meringue enzo, ook heel leuk. Bij mij kriebelt het ook wel om weer eens te dansen...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:46

7 jaar gedanst, wedstrijden, NK, diverse extra dansen geleerd. leuke herinneringen aan, maar ik zou het niet meer willen doen.

Amor Vincit Omnia

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:50

IK IK IK IK IK IK IK

Ik doe nu zilver, nog 3 lesjes Boos! .. dan 12 mei afdansen.. dan tot aan de zomer alleen nog elke zaterdag avond vrij dansen.. EN DAN HEEEEEL lang niet dansen.. en dan mag ik in september weer aan goud beginnen..

ik vind stijldansen echt super cool! als je nog wat leuke liedjes wil? moet je even tussen mijn berichtjes gaan bladeren, heb pas nog een topic hier op algemeen geopend over goede stijldansnummers...

vind het echt suepr leuk, heb er kei leuke vrienden gemaakt, en hoe meer je leert hoe leuker het word Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:13

Ik heb het vroeger gedaan, dat moest toen van mijn ouders, maar ik ben het toen zo leuk gaan vinden dat ik daarna nog drie jaar latijn/amerikaans ben gaan dansen.
Alleen kan ik er nu volgens mij niks meer van.

bendetje

Berichten: 461
Geregistreerd: 27-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:43

ik heb het 5 jaar lang gedaan. Het is nu ongeveer een jaar geleden dat ik gestopt ben, was topklasse 2.

mijn danspartner en ik hadden samen besloten om te stoppen, want de sfeer vonden we niet zo leuk meer.

ik kom dan uit de achterhoek, en wij hier maar denken dat wij alleen dat probleem hadden.... te weinig jongens.

toen ik op brons zat, hadden wij maar ongeveer 15 jongens, zo ver ik me dan kan herinneren.

ik zit weer te twijfelen of ik weer zal gaan beginnen met dansen, maar heb net een nieuw paard en daar gaat ook veel tijd in zitten.
Ik mis het dansen niet, maar de contacten die ik had met mensen vanuit mijn groep wordt steeds minder, en dat vindt ik wel jammer.

maar stijldansen is super leuk!!!!!!!!! gewoon blijven doen

Uranus M2 + 6 :) Ergens in 2011 gaan we Z starten :)

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 08:56

Bij ons geven ze ook les aan singles. Hebben ze dat bij jullie dansscholen niet dan?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 09:48

Ooit heel veel gedaan. Tot Topklasse2, wedstrijden enz. 4x in de week les. Ik gaf ook les aan brons en zilver. Nu doe ik er helemaal niks meer mee.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 10:11

Ik ben dit jaar begonnen met mijn vriend, heb nu 9 lessen gehad Bloos

Maar vind het wel super leuk! Denk dat we dit wel door gaan zetten

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:14

Ik vond er in het begin niks aan maar tegen het einde van brons kreeg ik de smaak te pakken. Hoe moeten jullie trouwens afdansen? Wij mogen ook in broek nl.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:52

Ik heb topklasse gedanst was heel leuk maar ook erg zwaar, moest er helaas door omstandigheden mee stoppen maar mis het nog dikwijls!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:52

Ik heb ook gedanst tot aan Goud Ster, maar helaas wilde mijn partner liever met zijn vriendin verder en ik had geen zin om eerst een niveau lager te gaan dansen om weer aan een 'vent' te komen Schijnheilig

Ik vind het nog steeds helemaal geweldig en mis het ook wel een beetje (ik dans nu al bijna 2 jaar niet meer) maar misschien ooit als ik later groot ben Tong uitsteken

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:56

ik heb ook op stijldansen gezeten, t was echt super! *LOL* Al was t maar twee jaar. Volgend jaar ga ik misschien weer op stijldansen (dan met mn vriend Haha! )

Maxjes for lifetime!
Peggy fan


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Fly_high, Gwenvd, Igniss, meintje, Momo94, moOby, Muurp, Ninouschka, NogSteedsGek, Ookami, Sababber, thirteenn, Traiectum, xoranlover, Zebrastreep en 62 bezoekers