prijs gewonnen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

prijs gewonnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:42

jah heel bijzonder Schijnheilig

een tijdje geleden was er een wedstrrijd de hele klas moest verplicht meedoen..Maar ik had absoluut geen zin daarin.... dus in bed ff snel een krabbeltje gemaakt met 5 aquarel(zwart,groen,rood,oranje gee;(unieke kleuren combinatie *LOL* Cool )
omdat ik mijn andere niet kon vinden...

Je moest een idee maken voor in de wijk ofzo:? nou ik had een mobiele klim-klauter toestel blablabla....

naja een paar weekje later zegt de jufrouw je hebt de hoofdprijs gewonnen *LOL* ...7 april moest ik naar het stadhuis

tot de dag van gisteren nog niets gehoord ... maar net kwam er zo'n vrouwtje aan de deur die zegt zo
hier alvast een leuke prijs voor... krijg zo'n paketje met een zak spekkies een dagboekje , kleur potloden en een jury rapport me alle ideeen (jah hoor! de mijbne staat nu tuurlijk weer op de omslag )

en der stond bij mijn tekening:

mobiel klimklautertoestel
een toestel dat achter een auto door de wijken kan rijden

winaarrenske *achternaam(zet ik niet in het openbaar neer *LOL* )
motivatie juryDe jury heeft dit idee als winaar uit gekozen vanwege de originaliteit van het idee, de gebruiksmogelijksheden en de mooie perspectieftekening

perspectief lopt alleen van geenkant ... zal de tekening wel is scannen

[edit] en ohja hij is gekozen uit 1400 Pling tekeningen Bloos hij heeft ook in de krant gestaan[/edit]



peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:00

Hartstikke leuk! Gefeliciteerd ermee. Je kunt vast goed tekenen als het een snelle krabbel was en je toch hebt gewonnen

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:20

jeetje wat knap, vooral omdat je er geen zin in had Haha! OK dan!
maak je nog meer van dat soort tekeningen.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:43

Wat leuk zeg !
En, komt het klimklautertoestel bij je in de straat te staan ? *LOL*

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:34

nee het was de originaliteits prijs

even voor de duidelijkheid... ik kan absoluut niet tekenen hoor... perspectief klopte ook voor geen meter... mar ik zal wel ff bij mijn broer vragen of die hem scant Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Unicorn79 en 153 bezoekers