[NF] Ben op zoek naar 2 merries....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

[NF] Ben op zoek naar 2 merries....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 18:30

Voor een kennis uit Sweden ben ik op zoek aar informatie over een New Forest Pony.
Deze mensen hebben een New Forest Pony "Morning Glory" ( Vb 21638 ) gekocht uit Duitsland. Op haar papieren staat dat ze gefokt is door M.R. v.d. Breggen-Nimwegen, Ginkelseweg 7, 3956KJ Leersum.

De moeder van de pony is Angels Ditch Wedding Present (Stb. 4720 ster). De vader is Narcissusfields Duke (He.Stb.173).

Aangezien "Morning Glory" geregistreerd is in het nederlandse veulenstamboek en een Nederlandse moeder heeft, moet de pony dus een geschiedenis hebben in Nederland.

Ik ben dus op zoek naar alle informatie over:

* Morning Glory, geboren 23 April 1991, Veulenboek Vb 21638
* Angels Ditch Wedding Present, Stamboek 4720, ster

Kan iemand mij helpen aan informatie over deze twee pony's?

Groetjes,
Margriet

kimjaco
Berichten: 3
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:37

een paar jaar te laat maar ik kan je wel meer vertellen over angels ditch wedding present

Vroeger heeft ze altijd bij ons op de rijverening gelopen

Groetjes

1puck
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 22:02

Halllo ik ben de eerste eigenaar van Morning Glory die ik toen ze 6 mnd oud was heb gekocht van mijn vriendin M van Nimwegen. Heb haar met twee paarden-meisjes zelf rijklaar heb gemaakt. Door ziekte kon ik niet meer rijden en ik vond ze te goed om gewoon in de wei te laten. Ik heb tot nu toe nog geen zoekactie ondernomen naar mijn Puck zoals ik haar noemde... Het deed en doet nog steeds veel pijn dat ik ze heb moeten laten gaan.. Ik mis ze enorm, als ik geweten had hoe dan had ik haar niet weggedaan en was ik door blijven rijden ook al zou dat veel pijn voor mij zijn.. Ik hoop dat het goed met haar gaat, als ze nog leeft, want het is al heel wat jaartjes geleden dat ik haar heb weg moeten doen. Laat me weten hoe het met haar gaat...
Groetjes Anje

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31304
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 17:21

Ik wilde dit topic verplaatsen maar zie nu dat het al een oud topic is. Ik zal het topic een slotje geven.
1puck bedankt voor de reactie, als je contact wilt met de topicstarter, dan kun je een pb sturen, dan heb je de grootste kans op antwoord.