donderdag (funny verhaal)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

donderdag (funny verhaal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 16:04

ik had met nadia afgesproken om die dag naar sira toe te gaan en haar kleine zusje mee te nemen!
we hadden afgesproken dat zij alvast erheen zou gaan want ik was later uit! nou toen ik uit was snel even omgekleed en erheen!
kom ik eraan geen nadia hoor en ik mag er nog niet alleen heen dus ik schijtbenauwd belde ik haar op zat ze nog thuis!
zie ik ''de boer'' leg ik uit dat ik altijd met nadia mee ga en dat ze er nog niet was dus die boer zegt(hij weet wel dat ik altijd mee ben)pak sira maar! ik haar pakken gepoetst en toen kwam het hoevenkrabben aan de beurt en dat is een probleem met sira want bij haar achterbeen heeft ze een ingegroeide straal en ze gaat op je leunen!maar het ging helemaal goed ik was geconcentreerd aan het hoevenkrabben komt nadia aangerend en ja hoor bijna glijd ze onderuit en ik lachen en toen haar haar echt ze leek wel iemand van 40 met dat haar!had ze haar haar los en dan snel zo'n clip er in gedaan! nou toen ging ik haar zusje ophalen ging alles goed totdat ze moe werd om de minuut janken dat was wat minder maar het was me het dagje wel!
marije