lange bosrit gemaakt!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

lange bosrit gemaakt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 14:54

simone was blijven slapen, om kwart voor acht stonden we op: hallo!! lekker vroeg Gaaaap en rond half 9, 9 uur waren we bij expensive,
die opgezadeld en gepoetst, toen op weg.

eerst een hond die we tegen kwamen, expensive stelde zich aan en wou er niet langs en liep naar achteren enzovoorts dus wij vriendelijk gevraagd of die man even met die hond uit het zicht kon gaan Clown wij verder en naar 5 minuten waren we op de fietsbrug, afgestapt en ernaast gelopen. en wat deed expensive? niets! een grote brug boven een autoweg...
en toen we beneden kwamen ging simone al vooruit om blue star (verzorgpony) te poetsen en op te zadelen. ik dus wachten en wat rondstappen en naar 10 minuten ofzo kwam ze eindelijk *hehe*

wij over de weg, op weg naar de bossen Party!! na een kleine 10 minuten waren we er en daar gingen we de bossen in,
expensive was lekker fit en gelukkig was hij meteen vriendjes met blue star! lekker fit, en veel gegalopeerd, lekker relaxed, heerlijk gewoon!!
en toen kwamen we bij een wei met een hele mooie fries erin, die ging helemaal showen, bokken en gek doen. mooi om te zien,
toen hadden we nog ff geruild. pfff wat een verschil
dus maar snel weer terug geruild *LOL*
en toen nog gereden en
daarna weer terug. we waren 2 uur in de bossen ongeveer,
en toen met blue star en expensive terug naar expensive's wei gereden, binnen afgezadeld en oohg ja ook nog ff iedereen aan de deur geweest met de paarden haha Haha! (wel die we kennen hoor!)

toen bij mij dekens op gedaan (blue star 1 van expensive) en wat slobber, halster bij blue omgepast en het paste! en expensive niet dus nu mag simone die hebben van mij. toen slobber gegeven en zelf warme chocomel Vingers aflikken gedronken;
mijn vader kwam en ik zei ik heb in de bossen gereden
hij zo; waar? ik: in de boekend. hij; over de fietsbrug? ik; ja.
was hij niet wild vroeg hij toen en ik nee en mijn vader echt helemaal verbaasd Haha!
en toen na een poosje expensive op de wei gezet en simone is weer terug gereden
ik ga nu vaker de bossen in

dus het blijft niet bij 1 keer!!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:07

gezellig! hier hebben we geen bos Boos! maar wel een leuk klein strandje! das wel weer leuk! maar het zal vast heel gezellig zijn geweest!
marije

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 18:29

wij hebben hier weer geen strand.
ah je moet blij zijn met wat je hebt, niet waar?