m,n tas is gestolen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

m,n tas is gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 12:07

Gistermiddag rond 12 uur ging ik samen met een collega boodschappen doen voor de zaak.We moesten voor een collegatje een kadotje kopen die als lang ziek is, dus besloten we naar de kruitvat te gaan en wat leuks uit te zoeken.Het was echt super druk daar en waarschijnlijk is er toen iemand tegen mij aangelopen en heeft m,n tas losgemaakt en meegenomen, Boos! vraag me niet hoe het is gebeurd want ik zou het echt niet weten, ik kwam er pas achter toen ik wou gaan betalen. Echt zo klote, alles zat erin, geld van de zaak voor het kado, m,n eigen geld, bankpas, andere pasjes, sleutel van mijn huis, van het huis van mijn ouders en van mijn vriend, sleutel van mijn auto, sleutel van m,n kast bij de paarden, rijbewijs, agenda waar dus ook m,n adres in staat, gelukkig werk ik bij een aannemers bedrijf en zijn ze gelijk het slot bij me thuis gaan vervangen zodat ze daar niet meer naar binnen kunnen, de kans dat het gebeurd is klein maar je weet maar nooit. En dan het gezeik van wat je nu allemaal moet gaan regelen, bankpas blokkeren, aangifte doen, nieuw rijbewijs halen, nieuwe auto sleutel bestellen, en dat kost je dan ongeveer bij elkaar 155 euro (en dan heb je alleen een nieuw rijbewijs 75 euro en een nieuwe autosleutel 80 euro) nu nog een nieuwe tas, portomonee, agenda en pasjes… Pffff dit is echt niet leuk!!

Groetjes marian


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:08

Waar slaat zo'n actie nou op? Boos! Echt heel vervelend voor je zeg. Ach gut

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:11

Waardeloos he?!
Mijn portemonnee is 2x gestolen, dan voel je je ook behoorlijk onthand, een tas is natuurlijk nog veel erger.
Sterkte ermee iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:14

Ik ken het, mijn tasje is voor een maand of 2 geleden gestolen...
Succes ermee!!


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:36

Inderdaad erg vervelend.
Wat ze allemaal wel niet doen he voor een beetje geld.

gr

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:38

Damn, mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven!
Blokkeren van creditcards werkt niet altijd even goed. Ik ken wel meerdere verhalen waar er na het blokkeren nog geld vanaf was gehaald.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:40

Jemig en je denkt altijd dat het je zelf niet overkomt.

Ik vind het echt erg dat er zulke dingen gebeuren, mensen hebben met hun handen van andersmans spullen af te blijven.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:43

Jeetje wat erg voor je! Lijkt me echt verschrikkelijk, alles zit erin gewoon!!! Heel erg klote voor je!
Het gebeurt als je even niet oplet en het is druk... Sterkte ermee hoor!! Ik hoop voor je dat je je tas nog terug vind!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:56

weet hoe rot het is ben al 3 x bestolen. Aleen al het gevoel al dat ze niet van je spullen af kunnen blijven en dat een vreemde in je spullen zit te neuzen brr. En dan nog al dat geregel je moet echt een zoveel dingen denken. Mannen hebben het maar makkelijk die hebben (meestal) geen handtas.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:57

Wat ontzettend klote voor je zeg Boos!

Heb je al aangifte gedaan enzo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daphara en 25 bezoekers