Weekend paardrijden voor moeder en dochter, waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Weekend paardrijden voor moeder en dochter, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 12:38

Ik wil graag met mijn dochter van 9 een weekendje weg. Nu had ik bedacht om dan te gaan paardrijden. Op internet heb ik heel veel leuke dingen gevonden, maar over het algemeen was de minimum leeftijd voor deelname 12 jaar.
Wie weet er iets waar je fatsoenlijk kunt overnachten, hoeft niet superluxe, maar ook niet met meerdere mensen op een kamer, en waar overdag onder begeleiding buitenritten kunnen worden gemaakt?
Het mag in Nederland, Belgie of Duitsland, bijv. Eifel zijn.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:02

probeer eens bij www.pelgrimpark.nl.nu dat is een paardenmelkerij/vakantiegebeuren met blokhutten in Brabant, Baarle Nassau.
Ze hebben er superbrave paarden en begeleiding is aanwezig.

In principe doen ze ook geen kinderen, maar toen ik er werkte waren er ook wel mensen met kinderen en ze hebben nu leuke Irish cobs waar een klein meisje zo op weg kan rijden (i.p.v. dikke, brede Norikers)

te;.nr. staat op de site, tip: bel het gsm nummer, want de huistelefoon horen ze bijna nooit

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:08

kijk eens op www.lesolivettes.be
Daar kun je trektochten maken met Merensponys. Ik ga volgende week voor de tweede keer. Is echt super. Ik weet alleen wat de minimum leeftijd is. Daar zou je ze even voor moeten emailen.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:10

Weekendje center parcs en dan het Heijerbos, daar zit een manege bij waar ze ook buitenritten organiseren.....ook voor jonger dan 12 jaar geloof ik.
Kijk anders even op de site van center parcs. Lachen

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 13:11

Smurf, mijn virusscanner slaat telkens op tilt als ik jouw link wil openen Haha!

Mikkie: Dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit, alleen is de minimumleeftijd ook daar 12 jaar Huilen

Jacueline: Centerparcs Bloos! , dan ga ik wel heel erg van mijn geloof vallen Haha! , maar ik ga even kijken Knipoog

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

DubbelFun

Berichten: 88473
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:15

Bij De Kleine Pol in Otterloo hebben ze een leuk klein pension en verhuren ook paarden. Vlak bij bos en hei. Of er een minimumleeftijd is weet ik niet. http://www.dekleinepol.nl/

Mobielek
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 14:57

Ik heb met mijn zoon een geweldig weekend gedaan bij: Erve Meenderinkboer in Markelo. Zoon was toen ook 9. Echt aan te bevelen! /3
www.ervemeenderinkboer.nl Je rijd zo vanaf hun land de bossen in. Lieve paarden en grotere pony's voor elk wat wils.

ingvdh

Berichten: 6357
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Weekend paardrijden voor moeder en dochter, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:32

dit topic is 9 jaar oud! ik denk niet dat het nog nodig is ;)

dekraanhoeve

Berichten: 182
Geregistreerd: 15-12-07

Re: Weekend paardrijden voor moeder en dochter, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 11:48

hihihihi ik denk het ook niet.

DAGJE OP DE KRAANHOEVE NIET GELACHEN,
DAGJE NIET GELEEFD!!

Tevens paardentrainer volgens de Monty Roberts methode, zowel hier op stal als op lokatie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Fientj, Hannanasjuh, Hennos, laran, RoRo44, s0173957, Schrompeltje en 33 bezoekers