Mijn verzorgpony Patty!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Mijn verzorgpony Patty!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 22:54

En dan eindelijk: mijn verzorgpony Patty ITP!

Afbeelding

Afbeelding

Ze was nog heel erg mager toen ik deze foto's maakte, maar nog steeds even lief als dat ze nu is en ze eeuwig zal blijven.
Het komt dat ze zo mager was omdat ik er nog neit zo lang kwam en ik tegen haar eigenaresse had gezegd van: Mag ze wat meer voer, ik vind haar zo mager! en toen kreeg ze meer voer! En dat ik er nog niet zo lang kwam, ik neem eigenlijk standaard wat lekkers en gezonds mee (dus geen suikerklontjes) maar vaak oud bruin brood, met wat water zodat ze het wat makkelijker kan eten omdat ze al 25 is. Patty krijgt altijd de helft, en NIKITA de andere helft. Nikita staat bij Patty op stal.

Dit is Nikita (ook wel Niki of Kita genoemd!):
Afbeelding

Ik hoop dat jullie het heel erg leuk vonden!!

-xxx-jes van Ilse, Patty en Niki!

Live your dreams


kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:40

oef zij ziet er mager uit
Bloos! maar wel een mooi paardje Lachen

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:41

jeetje wat zijn die dun Scheve mond uhmm ja zijn er verder wel leuk uit... alleen vind het niet echt leuke fotos verder

_MijnTrots

Berichten: 356
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:39

deze 2 zijn echt slecht mager hoor!!!!
lijkt haast wel op brooke hospital!! ben blij dat je zegt dat ze nu meer voer krijgen...
niki heeft wel een mooi hoofie!!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:42

leuke foto's
gelukkig krijgen ze meer voer nu
want het ziet er niet echt lekker uit zo

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 14:35

Nee, ik schrok eerst ook heel erg. Nu is ze echt heel erg aangekomen en dik, maar er is mij verteld dat ze 2 keer hoefbevangen is geweest en een poosje voor ik haar ging verzorgen had ze dat, omdat de vorige verzorgster op haar reed.(hoefbevangenheid=te zwaar voor hoeven!) Nu is ze echt een heel stuk dikker en kan je haar ribben gelukkig niet meer tellen.

Niki stond op deze foto een tijdje op een manege, om te kijken of dat goed ging. Het was dus écht 10 keer niks.

Maar gelukkig, ik neem altijd wat lekkers mee waar ze weer wat dikker van wordt, en Patty krijgt altijd de ene helft en Niki de andere. Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ze niet té dik worden, want Patty mag natuurlijk niet wéér hoefbevangen worden.

Nou, ik hoop dat jullie het nu een beetje snappen. Deze zomer ga ik nieuwe foto's maken, en dan zet ik deze er wéér bij zodat je het verschil kunt zien.

-xxx-iezz van Ilse, Patty en Niki

Live your dreams

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:38

gelukkig dat ze nu al wat dikker aan t worden zijn, op de fotos zien ze er echt akelig uit Scheve mond ben benieuwd naar nieuwe fotos

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:40

sijn op de foto´s best din jah..
nou gelukkig zorg jij goed voor ze.!

    It's just how life goes.. step by step

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 14:42

Hahaha, okej. Moet je toch nog even wachten, ik maak ze van de zomer pas. Op deze foto's had ik geen rekening gehouden met de zon en ik móét toegeven, ze zag er echt akelig uit. Deze zomer maak ik foto's met bos op de achtergrond, dat is wel mooi. Ik heb het al helemaal in mijn hoofd hoe ik ze wil hebben, maar ik heb iemand nodig die haar dan vasthoud, en dat wil mijn moeder wel doen, maar nu nog niet. Ze wil van de zomer pas, dus dan maken we ze in de zomer. Weetje, is miss wel een beter idee ook. Heb ik veel meer tijd, lekkerder weer en noem maar op. Knipoog;) De foto's zie je tegen die tijd wel weer, als je het dan nog niet bent vergeten.

Heel veel LIEFS van Ilse

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 15:16

ariekkie schreef:
sijn op de foto´s best din jah..
nou gelukkig zorg jij goed voor ze.!


Natuurlijk zorg ik heel goed voor ze!!! Ik zond het toen echt niet normal hoe mager ze waren!!! Ik kwam er al toen ik nog heel erg klein was, mijn opa en oma wonen tegenover hun Haha!. Ik ben zelfs een keertje gebeten door de ganzen die daar lopen. Het was altijd een feest als we weer naar opa en oma gingen. Ik nam vaak wat lekkers mee, maar toen werd er tegen mij gezegd dat Simon (de vader van de eigenaresse) niet meer wilde dat ik er kwam, want als er wat met mij geveurde was hij verantwoordelijk, dus kwam ik er een poosje niet meer. Toen ik afgelopen zomer in Juni hoorde van de verzorger van Niki dat Patty geen verzorger meer had, ben ik gelijk naar ze toegegaan om te vragen of ik haar mocht doen, en dat mocht. Ik mocht haar gelijk poetsen enzo, en ook wandelen. Toen ik op het punt stond weer weg te gaan zei ik: Is ze niet heel erg mager? Toen zei zij: Jah, ze mogen wel wat meer eten! en sindsdien krijgen ze wat meer eten, en ik nam ook altijd wat lekkers mee. Maar dan snap ik nog niet, waarom had ze dat niet eerder gezien??? Noujah, maakt nu niets meer uit, ze is dikker en het gaat goed met haar en dáár gaat het om, toch???

-xxx-Ilse

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 15:31

Jah, ik blijf erop staan. Ze ziet er nu een heel stuk beter uit en ze is een beetje her opgevoed, want eerst luisterde ze niet heel erg goed en nu super!

-xxx-Ilse

Live your dreams

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:33

Jeetje wat waren ze dun zeg! fijn dat ze nu wat dikker zijn !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 15:35

haha, jah. Daar ben ik ook heel erg blij mee jah

Live your dreams

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:54

het ziet er op deze foto's echt niet zo lekker uit,
ben benieuwd hoe het er nu uitziet!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 17:57

Hahahahaha, Heeeeeeel veel beter als toen hoor!! ik ga in de4 zomer dus weer foto's maken, deze zijn van juli vorig jaar.
Nog een paar maandjes wachten dus.

kus Ilse

Live your dreams

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 18:00

Ben echt blij dat ze nu goed verzorgt worden, en ik hoop dat je snel dan nieuwere foto's erop zet! Want ik schrok me echt kapot!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 18:03

Sorry... Ik schaam me HELEMAAL kapot... maar ik ben blij dat jullie blij zijn dat ik zo goed voor ze zorg. Maar ze is wel veeeel liever geworden sinds ik er kom, want toen ik in de vakantie een paar weken niet ben geweest (ik zat namelijk in Hongarije) miste ze me helemaal volgens haar eigenaresse, echt zoo lief man.

Nou, x Froukjex, je moet nog een paar maandjes wachten...

Kusjes van Ilse

Live your dreams

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 18:11

die eigenaar moet zich doodschamen Boos! zo mager zijn ze.
gelukkig ben jij daar en kan je een beetje in de gaten houden dat ze goed voor de pony's zorgt anders maatregelen nemen Scheve mond
Echt schrik hier zo van haast iets voor de dierenbescherming Scheve mond

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 18:20

Dribbelkont schreef:
die eigenaar moet zich doodschamen Boos! zo mager zijn ze.
gelukkig ben jij daar en kan je een beetje in de gaten houden dat ze goed voor de pony's zorgt anders maatregelen nemen Scheve mond
Echt schrik hier zo van haast iets voor de dierenbescherming Scheve mond


je zei: zo mager zijn ze, maar het is zo mager WAREN ze, want ik heb ze weer een stuk dikker gemaakt. en jah, ze moeten zich ook eigenlijk wel schamen. Maar hoe vinden jullie haar verder??

Dikke Zoen Ilse

Live your dreams

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 18:52

Zo ze zijn echt mager inderdaad. Gelukkig dat jij dan nog wat bijvoerd.

Worden ze nog bereden?

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 19:06

Nikita (de grote witte) wordt nog wel gereden, soms door mij, soms door haar verzorgster, soms door haar eigenaresse, maar Patty (kleine bruine is Patty) wordt allang niet meer bereden, maar soms trekt ze een karretje. Patty is namelijk veel te klein om bereden te worden (noujah, een kindje van onder de 30 kilo zou nog wel kunnen misschien als die niet te groot is) maar vooral te OUD. Ze is namelijk al 25 jaar. Nikita is 12 jaar. Maar met Patty worden nog wel grote wandelingen gemaakt, en dat vind ze heel erg leuk.

knufknuf Ilse

Live your dreams

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:32

wat verschrikkelijk dun is dat beessy!! fijn dat het nu beter met der gaat!

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 13:40

Jah, ik ben ook blij dat het beter met haar is. Ze was net een gratenpakhuis.... Scheve mond Scheve mond Maar nu is het veeeeeeeeeeel beter!

Live your dreams


Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:04

Jeetje wat zijn ze mager!
Maar gelukkig dat jij goed voor haar zorgt

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 16:13

Jah, dat hoor ik heel erg vaak!!! Maar nu is het veel beter met ze hoor!!!

kus Ilse

Live your dreams


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hagelslag, lotte_dl, MareVeer en 63 bezoekers