Moeten jullie ook nog veel werken voor de feestdagen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Moeten jullie ook nog veel werken voor de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 09:09

Ben benieuwd wie er net zoals mij nog veel moet werken voor de komende feestdagen. Sta in een kledingwinkel, dus morgen koopzondag en dan nog 5 dagen werken incl. 3 koopavonden en de maandag voor de kerst nog even van 9 tot 5. Zal wel lukken denk ik maar ga dus niet heel
fit de kerstdagen in GaaaapMaar een gelukje , ik heb dan wel vakantie in week 1.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 10:48

Nog 1 week werken en dan heb ik lekker een week vakantie! Eigenlijk meer want ik ben vrijdag al vrij. Kerst hebben wij sowieso vrij, en ook maandag 24 dec., dus ik hoef maar 1 dag op te nemen, de donderdag! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 11:01

ja nog een weekie werken en dan t/m 1 januari vakantie!!!!! donderdag krijg ik m'n kerstpakket en vanaf 3 uur kerstborrel met zelf gemaakte coctails erbij hmmm..... en vrijdag na 12 uur liggen de systemen eruit dus maken we er dan een gezelliger middag van Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 11:21

Wow, dat word flink doorwerken greetje Haha!
Ik hoef alleen nog maar a.s maandag de vakkan te vullen bij de supermarkt, en dan met kerst niet, en met oud en nieuw ook niet als het goed is

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:08

Ik werk in de verpleging, zit met kerst in de avonddienst en kom de 30ste uit de nachtdienst. Dan ben ik gelukkig anderhalve week vrij, want dan krijg ik mijn pup thuis!!! Lovers

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:18

Ik ben sinds 1 december ambtenaar. Met de kerstdagen gaan we gewoon een dikke week dicht Haha!
In mijn vorige banen werkte ik met helemaal het apezuur om alle achterstanden voor het nieuwe jaar weg te werken. Ik heb ook eens in de internationale handel gewerkt. Dan waren we op 1 januari super druk met het inklaren. Als je in de internationale handel zit heb je altijd pech met de feestdagen. De Russen vieren kerst en oud en nieuw begin januari, de Chinezen hebben ook weer andere data voor hun feestdagen. Die mensen snappen dan echt niet dat jet met de kerstdagen niet bereikbaar bent Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:35

Bij ons is het ook giga druk, ik werk voor een notaris en wij doen vastgoed, het is dus heel erg druk. Wij leggen de pen pas neer op de 24e om 1600 (als ik geluk heb) en pakken m weer op op de 27e. Bij ons zal het pas in januari een beetje rustig zijn. De euroconversie hebben we gelukkig al gehad.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:40

niet echt bepaald veel, door meer te gaan werken, dat kun je zelf opgeven.
maar we moeten wel langer werken, we hebben nu mega veel post en dat moet allemaal bezorgt worden. wanneer je normaal 3 uur over een wijk doet doe je er nu 5.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:31

Ik werk me een slag in de rondte momenteel, om alles voor de kerst weg te krijgen. Het is zo erg dat ik maar werk mee naar huis heb genomen en dat morgen probeer weg te werken, kan ik weer "rustig" maandag beginnen... (dan nog maar 4 daagjes en dan 2 weken VRIJ)

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 23:08

yep zowat iedere dag, en de dagen voor kerst zelfs extra vroeg beginnen vanwege de drukte!! balen hoor....
ik moet zelfs op oudjaars dag werken. tot 4 uur en daarna nog 2 uur uitleg over de euro!! ja daaaaggg... dat moet maar op een andere dag vind ik hoor, dat is toch schandalig?? Lips are sealed Lips are sealed

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

te druk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 23:21

Bij ons is het veeeels te druk om vrij te nemen!! Helemaal met dit gladde weer worden er veel aanrijdingen gemaakt. Ik blijf gewoon werken op de 24e, 27e en 28e!! Tja, je kan niet alles hebben he Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:18

Kheb vandaag van 10 tot 21:30 gewerkt. Pfff en op het laatst had iedereen een humeur waar je u tegen zegt. Ik werk in een supermarkt en het is er meestal wel leuk en gezellig, maar zodra je de 10 uur werken passeerd wordt het in een klap heel erg veel minder. Nou ja komende week op dinsdagavond weer werken en misschien een extra avond en dan zaterdag weer. Ze hebben nu het leuke idee gerealiseerd om vanaf komende zaterdag elke zaterdag de winkel tot 21:00 open te houden!! het hele jaar door!! pffff en daarna moet ik nog reclamekaartjes op gaan hangen tot half elf ofzo als der geen oplossing komt! daar gaat me weekend, kan ik ook niet meer uit. Maarja, beetje offtopic. We hebben nu het meeste kerstspul al staan en daar ben ik blij om, ik moet er niet aan denken als we het volgende week nog op moesten bouwen met die drukte. Volgende week dus een keertje voor de verandering op tijd vrij (17.00 ofzo).

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:26

Maandag werken,dinsdag en woensdag vrij,donderdag werken en vrijdag feest en dan 2 hele weken vrij Haha! Haha! Haha! .
Wat een mazzel he Schijnheilig .
Groetjes Smousje. Knipoog .

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:36

Ik werk bij een uitgeverij en daar heb je altijd te maken met deadlines. Gelukkig word ik nu nog een beetje gespaard, ik ben nog maar kort geleden met deze baan begonnen dus ze hebben me ruim ingepland. En ik kan ook zonder problemen een paar dagen vrij nemen. Komende week werk ik 4 dagen (1 dag ATV), heb de dag voor en de dag na kerst vrij en de dag na nieuwjaar ook, dus ik hoef tussen kerst en nieuwjaar maar twee daagjes te werken (vrijdag en maandag). Kan ik de boel ook ff laten bezinken en met frisse moed aan het nieuwe jaar beginnen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:58

Ik ook hoor Greetje, koopzondagen, koopavonden, en straks weer lekker de opruiming en de euro! Heel druk maar gelukkig ook heel gezellig! Party!!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 09:10

Ik mag nog niet werken op koopavonden omdat ik te jong ben (je moet 16 zijn)

maar nou hoorde ik gisteren dat ik 2 januari om 7 uur s'ochtends moet beginnen van wege die rot euro

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 09:11

Ik mag nog niet werken op koopavonden omdat ik te jong ben (je moet 16 zijn)

maar nou hoorde ik gisteren dat ik 2 januari om 7 uur s'ochtends moet beginnen van wege die rot euro

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 09:51

Ik had twee week vakantie, maar nu ik op een andere plek werk zal dat feest wel niet doorgaan. Met kerst ben ik wel vrij, en met oud en nieuw ook wel, maar die paar dagen tussendoor moet ik waarschijnlijk gewoon werken.
Komende vrijdag avond hebben we nog wel een oudejaarsfeest van het werk, daar heb ik wel weer zin in.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:29

ik moet: zaterdag van 7-17.00 en dan nog schoonmaken ong. half 7 zijn we klaar!
maandag 1 uur (snachts) - 7 uur en dan van 13- 17 uur
dinsdag en woensdag niet
donderdag van 7-18.00
vrijdag van 7-12.30 en 17.30 -21.00
zaterdag van 7-18.00 dus das lekker druk!!!

ik werk in een slagerij en die maandagnacht, moeten wij alle bestelde schotels, gourmet/fondue/salade ed maken! en die overdag verkopen!

....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Googlebot, meintje, Ookami, Paardje02, rien10, Sababber, SentiBot, thirteenn, Vaiqua en 62 bezoekers