wie kan mij helpen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

wie kan mij helpen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 13:11

helpen aan een leuke baan..

Ik ben al een tijd op zoek naar een leuke baan. Maar het wil steeds niet lukken. Nu dacht ik een leuke baan te hebben maar heb net te horen gekregen dat dat dus niet door gaat. 6 april loopt mijn contract af en dan wil ik toch wel heel graag gelijk ander werk hebben. Dus als je iets voor mij weet zou ik erg blij zijn als je het me even laat weten.

Ik heb een vbo dierenverzorging opleiding gehad. Het mag zeker ook om een andere baan gaan. Als er mogelijkheid is om een opleiding in het bedrijf te volgen.

wie o wie kan mij helpen???

groetjes rilana

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:16

Misschien je alvast in laten schrijven bij een uitzendbureau?
Via internet kan je ook zoeken naar een baan! Succes ermee

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 13:25

Ik sta al bij verschillende uitzendburo s ingeschreven. En ik heb op internet echt overal een cv ingevuld. Ik heb ookal verschillende solicitatie gesprekken gehad maar wordt steeds afgewezen omdat ik geen ervaring heb. Ja hallo ik moet toch ergens een keer beginnen... Verward

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:26

denk dat dit niet bij verslag van de dag hoort.....
Kijk eens op www.werk.nl daar staan veel banen op. succes

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 13:42

Bedankt voor de tip!! Daar heb ik ookal gekeken en gereageert. Ook een cv achter gelaten....

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:04

Ik heb het zelf ook gehad ben een paar jaar geleden 1 maand werkloos geweest. Ik heb me ook in laten schrijven bij uitzendbureaus en de advertenties in de krant in de gaten houden. Meer dan je best kan je niet doen.
Ze zoeken vaak wel mensen voor schoonmaakwerk al doe je het tijdelijk en ga je in tussen op zoek naar wat anders. Heb je in ieder geval een inkomen.