nu heeft het paard van me moeder weer wat

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

nu heeft het paard van me moeder weer wat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 14:55

Gisteren toen ik van school kwam vertelde me moeder dat timo (haar paard) veel lag. Dus ik d8 naja het is warm hij zal wel moe zijn ofzoow Verward
Nou ik was huiswerk aan het maken komt me moeder aanrennen en zegt dat ik haar moet helpen met timo!!. nou ik ga met haar mee, kan timo niet op zijn achterbenen lopen!!! Bloos! (hij kan wel lopen maar hij loopt op zijn tenen enhij probeerd met twee benen te gelijk te rusten, dat kan dus niet en dan wipt ie van het ene been op zijn andere Scheve mond . nou wij dierenarts bellen intussen hem op stal gezet, komen we terug ligt ie in zijn stal met gestrekte benen terwijl hij ligt te kreunen , heel zielig Verdrietig . nou de dierenarts kwam en hij kon niks vinden Scheve mond , dus hije en bloed test genomen, en hem antibotica en spierenspul ingespoten. Nou vandaag kregen we de uitslag en blijkt hij niks te vinden in de bloedtest Bloos! egt poedersuiker!! want we gaan vrijdag anar frankrijk voor een week en daarna 2 weken naar nederland duss dan willen we hem niet ziek achter laten . Morgen komt de dierenarts weer en hopelijk vind ie wat er fout is . Anders moet hij naar een kliniek en kunnen ze hemhelemaal uitpluizen en dara word ie ook 24 uur per dag onder controle gehouden, het is iniedergeval zeker dat er iets heel fout is!!! Huilen . Naja ik hoop er het beste van Scheve mond .

ps: voor de mensen die me nooit geloven, ik wete dat er veel gebeurd is eerst model en taruta, toen model en nu timo weer Verdrietig er gebeurd de laatste tijd erg veel en ik hoop dat het snel over gaat

Chrissie!!:+:


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 16:45

Jeetje, vervelend meid!
Maar gaan jullie wel op vakantie als het zo slecht met hem gaat?

Sterkte Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 17:16

Jee, Sterkte ermee

gaan jullie nu wel op vakantie?

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 17:22

Jeetje , wat vervelend zeg .. Zoals de anderen al vragen, gaan jullie wel op vakantie ?

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 17:25

das naar hopleijk vind de dierenatrs snel wat er mis is en gaat het snel weg

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 20:40

Veel sterkte ermee
Ik hoop dat hij dr achter komt wat er mis is

kerstmuts wat je niet accepteren kan,
Maar accepteer wat je niet veranderen kan.

[ITP] Strandshoot door SSDesign

Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 18:04

de dierenarts is geweest, en hij is waarschijnlijk gevallen in het wijland en alle twee zijn spieren in zijn benen zijn gebleseerd, hij heeft medicijnen en we gaan nog op vakantie morgen!!!!!. andere mensen paassen op ons huis honden, katten ,paarden enzz dus die houden het in de gaten!.

Chrissie!!:+:

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:18

das echt poedersuiker Ach gut

ik hoop dat hij helemaal genezen is als jullie terug zijn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Patriesje, Piekosjj, Pippa13, SemrushBot, voet en 25 bezoekers