vandaag emmeloord:geen ocd maar bloeding!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

vandaag emmeloord:geen ocd maar bloeding!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 22:39

Vandaag waren we dus met vanity naar emmeloord omdat gedacht werd dat ze ocd op haar achterknie had,wat er opok zeer op leek.
Toen we aan kwamen was dat ook het 1e wat dhr muiswinkel zei,dat hij dat ook dacht,wij flink balen dus.

Fotot's laten maken,alles prima in orde! OK dan! hele opluchting,maar goed was toch duidelijk iets mis,dus heeft hij een punctie gedaan en toen kwamen er heel wat koffiekopjes bloed uit,dus het is waarschijnlijk een trap geweest,wat natuurliijk heel goed mogelijk is in een kudde.

Dus nu hebben we een gel meegekregen dat we elke dag 14 dagen moeten opsmeren en masseren en 3x daags 5 minutenb stappen aan de hand,en het moet in principe helemaal goed komen Haha!
Dus het viel alles mee.

Alleen konden we haar niet terug naar de opfok brengen omdat ze apart moest staan en aan de hand lopen en gelukkig hadden we nog een box vrij,dus staat ze nu iig lekker 14 dagen thuis,en ze is ondanks dat ze de opfok in is gegaan echt ongeloofelijk braaf,zelfs langs het bouwterrein bij emmeloord,waar heel wat afgetimmerd werd,en ook voor de 1e x alleen op trailer ging super.
Thuis de box in en ze deed alsof ze nooit weg was geweest.

Dus nu maar hopen dat het helemaal mooi wegtrekt.en over 14 dagen contact met van muiswinkel opnemen om te overleggen.
Het liefst heb ik haar deze zomer nog lekker de kudde in met haar veindinnen.

groetjes nathalie

Z1+4


fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 23:18

Dat is een goed bericht zeg, gefeliciteerd en nu maar hopen dat het snel weg trekt en ze weer met haar maatjes de wei in kan!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 23:42

Zo dat valt dus alles mee. ga haar maar goed verwennen voor ze weer de kudde in kan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 09:35

Gelukkig valt het mee zeg! ook wel gezellig dat ze nu eventjes thuisstaat .. Lachen hopelijk trekt het snel weg en kan ze ook snel weer terug naar haar weide-vriendjes !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:15

Ow dat valt natuurlijk helemaal mee! OK dan! Fijn voor jullie en Vanity natuurlijk al helemaal.
Jeetje ik wou dat ik ook eens met zulk soort nieuws bij een kliniek vandaan ging Scheve mond Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:31

Gelukkig dat het meevalt.. Ben benieuwd of je haar weer weg kan brengen of dat je haar toch niet stiekum thuis laat staan Knipoog Haha!

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:33

Wat een opluchting!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110621
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:35

Wat een opluchting voor je!
Ik zag haar al naast Orlando staan,wat is ze mooi Kwijl

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:45

Jeetje dat is wel een hele opluchting!! Super..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:50

Wat een opluchting! Goed hoor! Ik wou dat die van mij was op het bouwterrein van Emmeloord.....die kreupele miep van mij liep zich toch aan te stellen!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 11:17

Fijn dat het geen ocd was!!
Dit moet netjes kunnen genezen en dan zie je er niks meer van OK dan!

Dees

Berichten: 18902
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 12:37

Fijn dat het allemaal zo meevalt. Je zult de schrik wel even gehad hebben...
Zou je ze niet gewoon thuishouden tot het weideseizoen wer begint? ik zou ze zelf over 14 dagen niet graag weer terug de stal in duwen...dan gaan ze haar zeker pakken.
Dan liever als het hele spul weer het land op gaat; dan is alles toch nieuw, en valt het niet op dat er eentje weer terug is.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 18:27

bedankt voor alle reacties! Lachen

Het gaat erg goed met haar,ik loop nu regelmatig met haar aand e hand en ze is werkelijk super braaf,ook de plek insmeren absoluut geen probleem.
Vandaag al zelfs weer op poetsplaats gestaan en een lekker opknapbeurt gegeven,wat een plaatje zeg!
Helaas kan ik jullie geen foto's laten zien Scheve mond

De bult is nog goed dik,toch nog wel sinaasappel,maar niet meer gevoelig.

Tja,het liefst heb ik haar weer terug de groep in voor iig van van de zomer,want ze word volgende week pas 2 en is nu al minstens 1.66,en vrij lang dus nog flink slungelig. Ach gut

Ach ja we wachten het gewoon even af,iig bedankt voor alle reacties! Lachen

Z1+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Afanaisa91, afkepieteke, Bielsje, BlauweSteen, bonnielau, Cjuan, Lisette1987, mooney, MyWishMax, StalNollie, sterregoud, SunnyHorse, xSCWx en 94 bezoekers