boerderij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elvislover
Berichten: 2
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: leiden

boerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 21:19

hoihoi,
ik kom op een hele leuke boerderij waar ook paardjes staan die zijn heel erg lief hoor. er staan ook sheties die zijn schattig maar ik mag daar heel veel dat is echt gaaf. ik rijd een paardje en dat is macho die is heel erg druk vroeger hete die mokley of zo maar hij is heel er druk ik kan wel op hem rijden. OK dan! goed he maar ik zou ook wel eens willen weten wat jullie vinden doei joyce

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:24

hallo nog veel plezier met hun en op de boederij

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:32

Is het raar als ik hier niks van snap? Verward

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:34

verootjoo schreef:
Is het raar als ik hier niks van snap? Verward

Ik denk het niet Scheve mond
En anders dan zijn wij gewoon dom Tong uitsteken

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:25

elvislover schreef:
hoihoi,
ik kom op een hele leuke boerderij waar ook paardjes staan die zijn heel erg lief hoor. er staan ook sheties die zijn schattig maar ik mag daar heel veel dat is echt gaaf. ik rijd een paardje en dat is macho die is heel erg druk vroeger hete die mokley of zo maar hij is heel er druk ik kan wel op hem rijden. OK dan! goed he maar ik zou ook wel eens willen weten wat jullie vinden doei joyce


Ik vertaal Knipoog :
Ik ga naar een hele leuke boerderij waar ook paarden staan. Zij zijn heel erg lief. Er staan ook shetjes, die zijn schattig. Ik mag daar heel veel ! Dat is echt gaaf. Ik rijd op een paard, dat is Macho. Hij is heel erg druk. Vroeger heette hij Mokley ofzo, maar hij is heel erg druk (zij schrijft het twee keer, niet mijn idee Schijnheilig ) Ik kan wel op hem rijden. OK dan! Goed he?
Maar ik zou wel eens weten wat jullie vinden!

Doei
Joyce



Mijn mening:
Gebruik leestekens! Tong uitsteken
En eh, verder, zet maar een paar foto's enzo neer! Lachen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:47

Jaaah, wij willen foto's
Als je niet weet hoe je die dingen plaatst, moet je maar even in de handleiding bovenaan kijken.

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 09:12

....en mischien zou een profieltje ook wel zo leuk zijn. Er zijn steeds meer mensen die dat niet doen. Valt jullie dat ook op?

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 09:38

Is een profiel verplicht dan? ze heeft net 2 berichten geplaatst en weet waarschijnlijk amper wat een profiel is *LOL*

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:48

Nee, dat niet denk ik. Maar t is wel leuk als je een beetje weet met wie je te maken hebt, leeftijd enzo...........Ik vind het altijd zo'n teleurstelling, neem je een keer de moeite om iemand z'n profiel te bekijken, zet ie er niks op, een beetje een afknapper hoor Haha! !

Voor de rest, leestekens maken het makkelijker, en veel plezier met de paarden! En op bokt!