Mijn Gilera Citta is GESTOLEN

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 13:18

Nou, het lijkt me duidelijk: mijn prachtige blauw/zwarte Citta is GESTOLEN in de nacht van 12-12 op 13-12 uit een schuur aan de Korte Heul in Bussum.

Het gaat hier om een:

-Blauw met zwarte Gilera Citta
-Met een blauw/roze graffiti buddy achterop
-Nummerplaat: ZPZ 248

Alle tips omtrent de verblijfplaats van mijn brommer zijn welkom. De gouden tip wordt beloond.


Deze advertentie heb ik op http://www.marktplaats.nl geplaatst en ik zet hem hier ook nog ff neer

Verder ben ik g*dverd*mme behoorlijk pissed nu, want ik heb per direct geen vervoer meer naar mijn paard en geen geld voor een nieuwe Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen Huilen !!!!!!

De 3 deuren naar de berging zijn nog helemaal heel, wat betekent dat de dader(s) een sleutel hebben gebruikt, wisten waar mijn brommer stond en wisten wat voor slot eromheen zat.
Mijn slot is nu namelijk in drieen gezaagd Frusty .

[edit:BartVB]Titel[/edit]
_________________
Mijn man gaat met een schok wakker worden in de hemel. Hij zal er 2 dingen ontdekken : God is een vrouw... en zij heeft alle wc-brillen vastgespijkerd!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-12-13 17:06 ]</font>


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 15:56

Da's ruk zeg... Een tip, zorg dat je hem zelf vind want als de politie hem vindt ben je hem vrijwel zeker kwijt. (regiopolitie gooi)

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:01

van mij hebben ze ook ooit 2 scooters gestolen, echt ontzettend vervelend, en dat is heel lieflijk uitgedrukt. Succes ermee, maar reken er maar niet op dat ze hem nog terugvinden. Verdrietig

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:11

krijg je nix terug van de belasting? mijn broertjes fiets was gestolen en die kreeg hem helemaal terug. een fiets is natuurlijk niet hetzelfde als een cita, maar je snapt me wel! maar het is echt kl*te dat zulke dingen gebeuren, en dat nog wel uit de schuur!!! Frusty

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:15

join the club I would say, bij mij is't precies hetzelfde gebeurd.

Flink stinkmodder, en het erge is, je kunt niks doen

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:31

Bij mij is dus hetzelfde gebeurd. Paar weken daarna, dief aangehouden met mijn brommer. Ding in beslag genomen, ik gebeld: kon ik hem alleen terug krijgen als die jongen er afstand van deed. Dat is nou nederland. Iemand jat iets van jou, en dan kan je het dus alleen terugkrijgen wanneer de dief er voor tekent het terug te geven.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 17:18

wat een poedersuiker streek zeg. Boos!

Nu moet je op de fiets naar Luna. ( wel goed voor je conditie, maar pas op voor hekken Schijnheilig )

Kan je vriendje niet als prive chauffeur dienen? Haha!

17 mensen vinden dit leuk

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 23:13

Ja, dit is echt zwaar balen!!! Ik heb aangifte gedaan bij de politie, nou die zeiden ook dat ik hem niet meer terug ga zien Boos! .

Het erge is dat ALLES aan die brommer nieuw is behalve het frame, zelfs de voorvork is nieuw. Heb er dus in totaal f2500,- aan uitgegeven.
Daarom heb ik hem ook niet voor diefstal verzekerd. Dat kost erg veel per jaar en ze gaan uit van de dagwaarde (lees: leeftijd van mijn frame dus!!) en dat is volgens hen f600,-.

Dat ik nu niet meer overdag naar mijn paard kan vind ik dus echt stinkmodder en per direct ook nog. Ik heb absoluut geen geld voor een nieuwe 2de hands Citta nu. Ik wil geen nieuwe want die zijn allemaal zwart en ik wil een blauwe Huilen , zoals de mijne!

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Ellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 09:25

Jeetje Es, wat een ellende! Zie het ook somber voor je in. Helemaal balen dat je daarom nu niet overdag naar Luna kunt. Het is toch ook verschrikkelijk dat er mensen zijn die niet van andermans spullen af kunnen blijven!!!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:23

Oh bah wat ontzettend vervelend!!! Ik zal om me heen kijken, maar ik vrees het ergste voor je.......

Heb je wel een extra motivatie voor je rijbewijs, maar of je daar nou echt blij mee moet worden.........
Laatst bijgewerkt door Margreet op 14-12-01 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via


wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:35

Citta zijn niet altijd zwart hoor.
Ik heb er zelf ook een een oranje blauwe(zelf gespoten dan)
Ze hebben mijn vorige citta ook uit de schuur gejat is zwaar klote gewoon Frusty

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:20

Grrrrrrrrr }>
Hier kan ik zo boos van worden! Echt poedersuiker voor je Lunatic! Oh, ik zou degene wat!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amandavd, Bielsje, Bloesem21, daaf4ever, GoogleAdsense, hel1, janineskolla, JoyenUnory, Kaetibangsi, kosseh, marleen_usar, Slmt9, Suliko, xCherissa, xLaraaj en 59 bezoekers