Montecristo Inter II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Montecristo Inter II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 23:17

De startlijsten van de zzgp voor aankomend weekend brachten weer een positieve verrassing; Montecristo met Kirsten Beckers in de Inter II, in Uden! OK dan!

Normaal gesproken probeer ik altijd een beetje de stand van zaken bij de houden, maar ik moet bekennen dat ik de afgelopen weken niet echt meer op de hoogte ben. Zo las ik ook net pas dat Goliath weer aan de start is gekomen en ruim 70 % haalde, Rubels wederom goed was voor 71 % in de PsG en ben ik er niet eens van op de hoogte of Kirsten al eerder met Montecristo aan de start is gekomen of niet. Verward

In ieder geval ben ik erg benieuwd naar het resultaat. Ik kan nu al verklappen dat ik zelf niet aanwezig zal zijn, maar een verslagje van andere bokkers is van harte welkom!



Ow.... en wanneer komt Junior nou in de GP aan de start..... Cool

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:30

Ik zag het net idd!! Super hoor.. Tyrza breng jij verslag uit Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:35

Nee, dit is de eerste keer dat Kirsten hem uitbrengt, Aimee. Ik kan er geen verslag van maken, want ik kan zondag door een blessure van desbetreffend paard helaas niet starten.

Ik verwacht wel een goede score van die twee! Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:38

Ze stonden iig heel mooi op de voorplaat van de IDS!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 16:06

Maarruh.... niemand heeft een verslagje? Haha!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:08

Tyrza was er wel met Tollie.. Of die ze gezien heeft weet ik niet..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:11

Dit zat ik toevallig net te lezen op de VWF-site:

Uden – De KWPN-hengst Montecristo is vandaag veelbelovend in de midden tour (Intermediaire II) gedebuteerd. Onder het zadel van zijn amazone Kirsten Beckers zette hij in de Intermediaire II een percentage van bijna 67% neer. Vooral de fraaie regelmatige passage en de foutloos gereden galopchangementen maakten indruk. In de piaffe liet de frontrijke bruine het nog een beetje zitten. 'Dat het in de piaffe nog niet zo goed ging, komt helemaal door mezelf. Ik reed gewoon nog te voorzichtig. Zonde, want thuis is het juist één van zijn sterkere punten', legt Kirsten Beckers na afloop uit. Ze vervolgt: 'Toch ben ik dik tevreden. Montecristo heeft super meegewerkt en geen stap verkeerd gezet'. Kirsten Beckers was hiermee goed voor de overwinning. Johan Rockx eindigde op een tweede plaats met Tango (v. Sit this one out xx).

bron www.vwf.nl

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:21

En het DEBUUT van Alex van Silfhout met Nimbly in de GP van meer dan 70% was ook lang niet misselijk.

Ik had zelf ook al geconstateerd dat die Nimbly een zeer mooie aanwinst is voor de GP. Fraaie passage-tour. OK dan!
Laatst bijgewerkt door CGJ12 op 23-03-04 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:22

Alex heeft toch al vaker GP gereden Verward

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 16:23

Jaaaaa!!! Ongelooflijk, dat debuut met ruim 70 %. Ben benieuwd of ie dat vast kan houden.....

Missouri; Alex heeft zeker met meerdere paarden GP gereden, dit was het debuut met Nimbly. Ook start hij die Dalwinny's Forum ofzo GP, met iets lagere scores overigens.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:24

CGJ12 schreef:
En het DEBUUT van Alex van Silfhout met Nimbly in de GP van meer dan 70% was ook lang niet misselijk.

Ik had zelf ook al geconstateerd dat die Nimbly een zeer mooie aanwinst is voor de GP. Fraaie passage-tour. OK dan!


en het mooie vertel je er nu niet bij Knipoog

op zaterdag interII rijden zodat ie zondag gelijk GP kon rijden. petje af voor Alex OK dan!

Hoe vaak moet ie nu nog 70% rijden om in het A kader te komen?

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:05

CGJ12 schreef:
En het DEBUUT van Alex van Silfhout met Nimbly in de GP van meer dan 70% was ook lang niet misselijk.

Ik had zelf ook al geconstateerd dat die Nimbly een zeer mooie aanwinst is voor de GP. Fraaie passage-tour. OK dan!


Heb hem afgelopen zaterdag zien lopen en vond het een zeer fraaie proef.

Alhoewel ik er graag nog wat meer van had willen zien, maar de jury liet mij hele commentaren noteren..

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:09

Die van Roger kon ook behoorlijk lopen bij het losrijden. Was allemaal nog wel wat druk, maar dat dier heeft aardige bewegingen!

Kirsten zei me inderdaad dat het beter kon, dat ze wat afwachtend was. Maar dat komt wel goed Knipoog Let maar op, die zit zo in het B kader Lachen

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 09:45

essie79"]
[quote="CGJ12 schreef:
En het DEBUUT van Alex van Silfhout met Nimbly in de GP van meer dan 70% was ook lang niet misselijk.

Ik had zelf ook al geconstateerd dat die Nimbly een zeer mooie aanwinst is voor de GP. Fraaie passage-tour. OK dan!


Heb hem afgelopen zaterdag zien lopen en vond het een zeer fraaie proef.
[/quote]
Ik ook.
Maar het verschil met de andere deelnemer in de Inter II viel me persoonlijk veel te klein uit.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 103 bezoekers