melody verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

melody verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 17:23

hoi hoi

ik zou vorige zondag weer naar melody gaan..
Toen het eenmaal zover was hoorde ik niks meer van de eigenaars en ben ik niet gegaan.. Savond sprak ik ze op msn en vertelde ze met dat melody verkocht was Huilen ze hadden der een jaar en ik zou haar op komen opzoeken omdat ze toen nog vlakbij stond..
Ik zou haar dan mogen rijden om te kijken of ze erg veranderd was en omdat ze het voor mij leuk zouden vinden dat ik haar weer een keertje reed en omdat ze niet zo heel braaf was..
en volgens jamy klikte het niet meer tussen hun daardoor hebben ze der verkocht.. :|
ik vind het heel erg want melody is 4 jaar lang me vaste verzorgpony geweest..
Ik heb uiteindelijk kontact gekregen met der nieuwe eigenaar..
ZE is verkocht aan natasha hier op bokt..Lachen Melody ik hoop dat je je daar gaat gedragen want ik mis je onwijs Huilen
MelodY KMis JE Kus Je Oude verzorgster


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:31

dat is wel erg vervelend kim, maar niets aan te doen, ze zal wel weer een lief baasje krijgen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 17:33

Jah.. Kvind het ook kloote maarja.. Kheb me profiel vernieuwd anders stonden der nog wel foto`s van der in me profiel Lachen Maarja de meeste kennen der wel..

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:34

Hey kim,
Wat jammer dat ze weer verkocht is, maar wel leuk dat de nieuwe eigenares hier ook op bokt zit toch Lachen dan kan je contact houden Knipoog

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:36

Wat balen voor je...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:38

He dat is niet zo leuk! Maar wel mooi dat je weet waar ze staat Dan kun je haar nog opzoeken en via Bokt contact houden met de nieuwe eigenaresse.
Wel een beetje banketstaaf voor je dat de eigenaren het je niet eerst verteld hadden. Zo achteraf komt het natuurlijk nog harder aan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:38

Natasha is van bmstables toch?

as_trid

Berichten: 2115
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:40

hey kim
jammer dat ze verk0cht is,maar je kan teminste wel contact houden met de nieuwe eigenares.. Knipoog
groetjes astrid Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 17:46

JA natasha van bm stables ze gaat een leuk baasje voor der zoeken en Ik hoop bij deze echt gelooft dat melody me oude verzorgpony is..
ik heb in me profiel weer een aantal foto`s neergezet van der dus als je benieuwd ben kijk maar Lachen
Ja ik kan gelukkig wel contact houden en ik hoop dat ze snel foto`s heeft..Lachen dat maakt me weer een beetje happy dat ik kan zien dat ze het goed heeft..Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 17:47

allemaal bedankt voor de leuke lieve reacties

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:04

Melody staat ook op Bmstables aangeboden Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 09:56

Ja ze is daar heen verkocht:)
Maar natasha kreeg allemaal reacties van oude verzorgsters :S maar dat kan helemaal niet.. Haha
ik heb vorige jaar en dat jaar daarvoor bokt bekant plat gegooit met foto`s van der maarja..
Misschien dat jamy meerdere verzorgsters had anders weet ik het ook niet..
Want ik heb melody vier jaar lang verzorcht en sharir en bobby kunnen dat bevestigen..
maarja ze zal wel een goed baasje krijgen want mel betekend echt veel voor me ook al is het niet me eigen pony geweest maar het is gewoon een sgat van een beest alleen met een eigen wil Tong uitsteken

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:42

beetje raar dat is verkocht zeg, de laatste keer dat ik met die moeder sprak, ging het allemaal zo goed. ze waren gewoon bang van d,r. Hopelijk word ze gauw weer doorverkocht en kan je contact houden. Het zit je allemaal niet mee kimberly, sterkte ermee

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 17:10

Ja ik vond het ook al raar :/ maarja het is hun keuze ik kon moeilijk zeggen van nee houd der je mag der niet weg doen kan het wel zeggen maarja of ze luisteren Knipoog
maarja idd. het zit me niet echt mee.. Kben blij dat ik weet dat sidney echt nooit weg gaat en dat mies klaar voor me staat Lachen

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:36

Zit je niet echt mee met je paardjes Boos!
Gelukkig weet je waar hij is en dat ze een goed nieuw baasje aan het zoeken zijn..

Sterkte ermee..

Hoe is het met Junta eigenlijk?
Ben je al bij haar langs geweest?

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 18:07

Kga binnekort bij junta kijken en ook binnekort bij melody als ik weet hoe ik der moet komen en kzit met vervoer..maar melody gaat voor Lachen op dit moment nou weet ik nog waar ze staat en dalijk misschien niet maar dalijk wordt der een topic geopent over der e.a verkocht dus Ik hoop dat een bokker der dan misschien wel ziet zitten Lachen en der koopt D dat blijft een wens maar het is een superpony Die erg leer gierig is maar en gewoon 1 met een eigen wil die wel voor je klaar staat Lachen

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:11

hej jmmr voor je als je verzorgpony is verkocht bij mij zijn er ook twee verkocht

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 20:56

Jah melo was al een jaartje geleden verkocht maar ze blijft echt altijd in me gedachten Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 11:36

ze willen melo terugkopen Haha! waarschijnlijk Haha! dus misschien komt melo terug bij anna Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, fokfanaat, Freddydeshet, Noor17, Sterrenpony, stoeltafel en 100 bezoekers