Actie: wie steunt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Oude Bokt terug?

ja
93 (100%)

Totaal aantal stemmen: 93


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Actie: wie steunt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 10:52

Om het oude bokt terug te krijgen! Afschuwlijk deze nieuwe lay out en de bugs maken het bijna onmogelijk gewoon te bokken.



UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:57

Gewoon een beetje geduld hebben PUCK het is wennen maar ik weet zeker dat Bart er alles aan doet om het pefect te krijgen.

Die Bugs die kan je melden en dan past Bart dat zo aan. Heb een beetje vertrouwen in Bart en Bokt Lovers.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:58

Ik vind de layout afschuwelijk, onoverzichtelijk en onhandig. En kom nou niet met gezeur over wennen enzo

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 10:59

deze site zou bij ons (groot IT bedrijf) echt afgekeurd worden. Voldoet totaal niet aan gebruikersnormen. En dat went niet Pris!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:01

nouh puck als je dan ff vertelt (op het daarvoor bestemde forum) wat er allemaal moet veranderen om wel aand e gebruikers normen te voldoen. daar heeft bart meer aan dan dat je alleen maar zegt dat je t oude bokt terug wil. ik vind het trouwens een stuk mooier geworden had beetje genoeg van dat eentonige blauw.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:01

Ik snap niet dat de lay-out moest worden verandert. Die was toch goed zoals ie was?
Vond het al zo'n toestand met dat uploaden nu, maar nu ook nog deze ongein.... Brrrrr.....

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 11:05

Alleen al het feit dat er een beta versie in produktie gegooid wordt, niet echt professioneel.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:24

Ik vond de oude versie ook veel beter. Veel overzichtelijker. Iedereen kan wel zeggen dat het wennen is, maar de oude was gewoon beter!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:29

Ik ben ook voor het oude forum hoor, vind dit afschuwelijk en totaal onoverzichtelijk... IK WIL DIE OVERHEERSENDE BLAUWE KLEUR TERUG !!!

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

ik schrok me dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:30

ik schrok me dood ik dacht huh wat is er met bokt gebeurd, ik vind de oude toch wel wat voer zichtelijker, maar vind deze ook wel leuk maar wel wennen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:40

Puck; ik heb nooit beweerd dat we professioneel zijn. Anyway, het is een release candidate, kwaliteit is IMO hoger dan Beta. Verder ben ik een van de ontwikkelaars van de software en kan dus erg snel inspringen op fouten die geconstateerd worden. De ernstige fouten die men nu tegen komt komen door wat kleine dingentjes die ik gisteren niet helemaal goed heb gedaan. Deze software draait al maanden op een andere site, het is echt geen ongetest stukje software.

Aangezien de officiele release dichterbij komt leek het me verstandig de software op een wat grotere site te testen (Bokt dus) zodat we een erg goed geteste versie de wereld in sturen over een paar weken.

Maar zoals ik al zei, meeste fouten/problemen die optreden zitten in dingen die ik zelf veranderd had aan de oude bokt (verjaardags kalender, extra info in profielen, etc). Of delen van het forum die nog niet 100% af zijn (vooral markeren nieuwe topics en de search).

Anyway, beetje constructiever mag wel. Wat is er onoverzichtelijk en welke gebruiksnormen?

[edit]Nog wat meer bijgetiept[/edit]
Laatst bijgewerkt door BartVB op 14-12-01 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:42

Wat was er mis met de vorige layout Bart????????????????

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:59

Het is typisch nederlands....
veranderen wat goed is !
Ik vind het oude forum prima hoor, lekker overzichtelijk...
dit is gewoon even wennen, maar ik snap ook niet waarom het veranderd is.....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:09

Typisch Nederlands? En waarom verandert Windows dan om de twee jaar van opzet c.q. interface? Windows is verre van Nederlands dacht ik zo.

Ik vind het zelf typisch Nederlands om te roepen: 'Dit is niks, ik wil de oude terug'. Problemen in het gebruik komen vaak pas in dat gebruik tot uiting. Als iedereen nou eerst eens MELDT wat er niet goed is aan deze versie, dan kan Bart kijken wat er verholpen kan worden. En als dan nog blijkt dat hier niet mee te werken valt, dan kan er altijd nog een oplossing verzonnen worden (terug naar de oude versie bijvoorbeeld? Haha! ).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:10

Nou ik ben Bart en Heike als oude horses-plaza-gebruiker nog steeds ENORM dankbaar voor het maken en onderhouden van BOKT!!!

Ok ik schrok ook wel even vanochtend en als zo'n beetje halve computeranalfabeet moet ik weer een beetje gaan puzzelen hoe het allemaal werkt... maar dat overleef ik wel..!!!

Zoals iemand hier als onderschrift heeft is mijn motto NIET MOKKEN, LEKKER BOKKEN..!!!

Ik post dan misschien niet zoveel (ben onder-werktijd-bokker) maar kijk toch meerdere malen per dag effe op bokt... dit minder opvallende scherm maakt dat een stuk makkelijker dus dat vind ik een enorme verbetering en de rest moet ik nog gaan uitzoeken... hoop dat dit berichtje er op komt anders heb ik voor niets zitten roffelen op m'n toetsenbord Pling

Keep up the good work Bart, van mij in ieder geval petje af hoor!!!

*tok, tok, tok* Rare jongens die romeinen...????(Obelix)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:23

Ik moest vanochtend ook twee keer kijken hoor om te zien of ik goed zat. Ik vind deze kleur in ieder geval minder opvallend dan het donkerblauw omdat ik ook onder werktijd zit te bokken, helemaal onopvallend is natuurlijk wit. Ik moet erg wennen dat de fonts wat kleiner zijn, en de berichtenlijst er niet meer is. Ik mis de brandende koffertjes!!! Voor de rest denk ik dat het wel went.

Wel fijn is dat je bij het tikken in een window meer tekst in een keer kunt bekijken, maakt het wat makkelijker om je bericht overzichtelijker te maken. Alinea's te gebruiken enz. En de foto's in het profiel zijn veel duidelijker en groter.

Als alle probleempjes zijn verholpen lijkt het me zeker een verbetering ten opzichte van de oude versie.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:25

Wat zijn een aantal van jullie toch een stelletje ongelooflijke conservatieve tiepjes!!! Haha!

Ik moet ook wennen aan verandering, maar je moet ook een beetje met de tijd mee gaan hoor! Ik vind het juist goed, en er zijn een heleboel extra's gekomen! Gewoon even wennen en niet meteen gaan schreeuwen dat het niet leuk is zo!! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:50

ik vind het een mooie layout.

Ik hoop dat de chat ook een nieuwe layout gaat krijgen. Ik als Mac gebruiker kan de chat niet zien, niet in IE, niet in Netscape en niet in Opera.
Meer browsers ga ik niet installeren. Dus Bart...

Hoe ik nou in die poll kan stemmen kom ik niet uit. Of is die alweer gesloten?

[edit] al gevonden!![/edit]

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:58

Karin: Je kunt Windows niet vergelijken met het forum, vind je wel ?


Elke keer als ik naar deze site ga, moet ik me opnieuw inloggen terijl ik elke keer aangeef dat ik me automatisch in weil loggen....irri.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:00

Ik vind de nieuwe veel beter.Veel meer mogelijkheden, dus die oude mag van mij weg. Ik ga voor de nieuwe!!!!!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:10

Sando schreef:
Elke keer als ik naar deze site ga, moet ik me opnieuw inloggen terijl ik elke keer aangeef dat ik me automatisch in weil loggen....irri.


Sando, volgens mij heeft dat met je cookies te maken, als je die op 'enable' zet, moet het geloof ik wel werken.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:14

Er zijn nog wat problemen met het automatisch inloggen. Wordt naar gekeken (zoals ik ook al op het 'Forum Vragen' forum aangaf).

Kijk even op dat forum voor de bekende problemen.
Moet nu eerst een paar uur naar de uni, hoop vandaag een groot deel van de problemen op te kunnen lossen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:18

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek:

Wachtwoord vergeten


De bovenstaande regel moet je even kijken ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:25

Sando schreef:
Karin: Je kunt Windows niet vergelijken met het forum, vind je wel ?


Sando: ik vergelijk Windows niet met dit forum, ik lever kritiek op jouw uitspraak dat het typisch Nederlands is om te veranderen wat goed is. En daarom neem ik Windows als voorbeeld: is niet Nederlands, maar wel een goed voorbeeld van iets wat door veel mensen gebruikt wordt en toch steeds veranderd wordt.

In een nieuwe softwareversie zitten vaak meer en betere opties. Daar heb je ontwikkelaars voor. Ontwikkelen = iets uitbreiden, beter maken, aanpassen. En idd zitten er in zo'n nieuwe versie ook een hoop dingen die je nergens voor nodig hebt, dat zal ik niet ontkennen. Maar naar mijn idee staat stilstand gelijk aan achteruitgang. Het komt heus wel goed met Bokt, heus wel. Kwestie van geduld en van exact aangeven wat er verbeterd kan worden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 13:28

maar een beta versie in produktie zeten is wel het stomste wat je kunt doen! Dan kan je dit soort eacties verwachten! En bij goed testen waren al deze problemen naar voren gekomen, haasige spoed is zelden goed! Zeker in de software ontwikkeling


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers