waar ga jij heen in de zomervakantie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

waar ga jij heen in de zomervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 11:05

Hoi!

Wat gaan juliie doen in de zomervakantie?
Ik ga eerst 2 weken werken, dan 10 dagen op zoogdierenkamp, dan mss nog een weekje naar laarbrug of bergemo( welke van de 2 is leuker??) dan nog 10 dagen op insectenkamp naar de kempen in belgie. ( voor info: www.njn.nl en dan op zomerkampen klikken) en dan moet ikhelaas al weer naar school...
Laatst bijgewerkt door _AB_ op 23-03-04 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

<3


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:06

Bergemo schijnt heel tof te zijn! Maar wat doe je dan op zo`n insectenkamp?

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 11:08

Tjah.. beetje moilijk uit te leggen..
We slapen in tenten op een een camping en gaan overdag op zoek naar allerlei insecten zoals libelles zweefvliegen en vlinders, en verder gaan we veel zwemmen, fietsen en we eten heel veel ijs,.
Het kamp is voor en door jongeren van 12 tot 25 jaar

<3

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:20

Ik ga lekker twee weken rondreizen in Egypte. Ook moeten we daarbij drie nachten in de woestijn slapen Heb totaal geen ervaring met dit soort reizen, maar het lijkt mij wel leuk....

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:22

Ik ga met 4 vriendinnen 8 dagen naar Rimini in Italië
Heb er nu al zo'n zin in lekker lui op het strand liggen, naar venetië, san remo en lekker uitgaan natuurlijk Haha!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:22

Wat ga jij naar aparte kampen! Heb echt nog nooit van zoiets gehoord Haha! het lijkt me wel heel leerzaam!
Ik ga eerst 2 weken op vakantie naar brabant, en daarna nog 1 week naar de veluwe met mn paard Lachen

Gamble

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 11:36

_Michelle_ schreef:
Wat ga jij naar aparte kampen! Heb echt nog nooit van zoiets gehoord Haha! het lijkt me wel heel leerzaam!
Ik ga eerst 2 weken op vakantie naar brabant, en daarna nog 1 week naar de veluwe met mn paard Lachen


HEt zijn idd wel aparte kampen , maar wel ontzettend gezellig ( ik vind het stiekum gezelliereg dan het ponykamp waar ik geweest ben)
Op zoogdireenkamp gaan we onderzoek doen naar een vleermuis soort in Ommen, dat is echt super leuk om te doen. Afgelopen jaar hebben we een vleermuizenonderzoek gedaan in Nieuwkoop, ook heel leuk was dat Haha! Cool

<3

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:49

Ik ga een 14-daagse kampeertrektocht door wenen, praag en boedapest doen. Het is een georganiseerde jongerenreis, heb het nog nooit eerder gedaan, dus ben heel benieuwd.
Daarna heb ik 2 weken hertentamens en ik wil (als ik daar nog tijd voor heb) nog een week als vrijwilliger werken bij een ponykamp voor gehandicapten.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:02

norrmaal werk ik dan 6 weken lang elke dag op een manege en neem ik mn paardje mee. nu ga ik dat 2 of 3 weken doen en voor de rest een keer gewoon lekker vakantie houden 9kom normaal oververmoeid thuis Haha!) en hier thuis een beetje bijverdienen in de horeca en voor de rest lekker met mn paardje tutten

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:49

Ik ga eerste met Margon ( hier op bokt) een weekje naar Ameland en dan ga ik met mijn ouders 2 weken naar Frankrijk!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:54

Op trektocht denk ik weer Haha! En verder lekker op vakantie en werken. en natuurlijk naar mijn paardje! Knipoog

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:56

Ik blijf lekker thuis. Lekker met Dennis rijden. Roos beleren. Tess komt ook logeren om beleerd te worden. Mike, de jonge hengst van een kennis gaat van de zomer ook voor de kar.

Ik vermaak me van de zomer wel thuis hoor.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 13:01

vakantie...wat is dat Verward

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 13:01

Ik ga gezellig naar Alja(ook van bokt), Leroy gaat mee. We gaan onder andere ponykampen begeleiden.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 13:04

Wij gaan naar zeeland,hebben daar een caravan...Als het allemaal doorgaat,gaat mijn paard waarschijnlijk mee!

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 15:55

ik ga eerst een weekje naar barcelona met 5 vriendinnen.
Daarna ga ik nog 2 weken ponykamp begeleiden

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:53

kga 10 dagen in Frankrijk rondrijden Haha! eigen paardje krijgt dan -eindelijk- ook es eventjes een welverdiende (hoop ik) vakantie. 't is BTW met Vinea, van de 10 dagen gaan we ook een 4-daagse trektocht maken Haha! kzou eerst naar KNHS instructieweek-SGW maar aangezien die vol zit (ben nu ingedeeld in een allround week waar ik inmiddels al 4x heen ben geweest), zeg ik die af en ga gewoon lekker naart buitenland Haha! verder niet meer op vakantie want kben in November nog naar Bonaire geweest en in Februari naar Serfaus (wintersport, Oostenrijk)... Dusss.. Haha! heb er wel vet zin in!! Mis alleen de Sneekweek Boos!

=x= hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:00

Ga misschien met mijn vriendin 3 weken naar Frankrijk...
Er schijnt daar een hele gave camping te zijn waar zij ook al jaren
naartoe gaat. Weet het alleen nog niet zeker, het is namelijk een camping beetje een 'aparte' camping. Tong uitsteken
Maarja, als ik niet meega kan ik altijd nog kiezen om met m'n andere vriendin naar Benidorm te gaan. Haha!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:08

5,5 week naar amerika Lachen

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:30

verhuizen! en misschien in me tentje op de wei kamperen

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:34

Een weekje Barcelona met m'n liefje en rond pinksteren een stedentrip (iemand een leuke stad? Lachen ) Ben net terug uit Ierland & Engeland en zal zeker met kerst naar Wales gaan. En nog een keer met m'n lieffie naar Ierland..
Heb nog nooit zo gruwelijk veel vakantie voor de boeg gehad! Heerlijk! Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:49

Huilen ik ga deze zomer niet op vakantie... Huilen ... want met mijn Aussie bf hier is het leven even erg duur geweest... (gelukkig kan hij overmorgen zijn sofinummer ophalen en dan mag hij werk zoeken OK dan! ) Dus deze zomer worden het dagjes uit binnen Nederland. In april komen vrienden van hem over uit Australie en later dit jaar komt zijn vader waarschijnlijk ook... Mocht Simon onverhoopt snel een baantje vinden dan pakken we wellicht nog een weekje een last minute in september ofzo... iig ga ik in maart 2005 lekker naar Texas... dus daar verheug ik em maar vast op...

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:56

Ik ga deze vakantie eerst na mn examens een weekje naar turkije ofzo met mijn familie. Dan zal ik ook nog wat bij moeten verdienen dus dat wordt nog een baantje zoeken, en ik ga een weekje op vakantie met een vriendin van mij, naar Zeeland. En...Ik ga 2 weken leiding geven op Laarbrug Haha! haha vind het echt grappig dat ik die hier dus nog tegenkom, maar ik zou het wel weten als ik jou was. Laarbrug is echt gaaf! Als je er nog wat over wil weten moet je me anders maar pb-en!

There's no greater power, than the power of goodbye

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:03

Ik ga dit jaar niet op vakantie... Misschien wel eens een weekendje weg, maar een echte vakantie zit er niet in.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:13

Ik ga de week voor de mei naar Frankrijk tegen de pyreneen aan. En in de zomer lekker 2.5 week naar Spanje

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Akshay, Amazonbot, angelxroos, Duality, ellen05, eva1969, jasmijn16, kwii, linoleum, Maren, Melzazu, Oehlala, Paardennamen, petraaken, Pieke_Gwen, secricible, Suliko, TurboDi, UhNee, Wopkebrok, YandexBot, ynskek en 163 bezoekers