waar dient een zomerdeken voor?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 20:55

Ik zat net een beetje in een divozaboekje te bladeren en toen kwam ik ook de zomerdekens tegen. Mijn vraag is nu:
Wat is het nut van die dingen?
Misschien een hele domme vraag maar ik kan echt niet op het antwrd komen.... Scheve mond\
Als ze in de zomer last hebben van vliegen leg je er toch een vliegendeken op? En als ze zweten dan is er toch een zweetdeken? Krijgen ze het niet ontzettend warm, of zijn zomerdekens van een speciaal spul gemaakt?


Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:04

Ik gebruik een zomerdeken als het net wat frisser begint te worden of als ik 's avonds naar de les ga.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:07

ik heb er ook 1 maar wist ook nooit het nut
en helen ook niet echt terwijl zij ervoor gespaard had, haha. Schijnheilig
ik gebruik hem gewoon voor allerlei dingen, dekentje opleggen na het rijden, om met deken iets te doen of als het ietsjes kouder is (nu dan winterdeken)(

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:13

ik vind een zomerdeken ook wel een staldeken Clown
ik gebruik hem voor sun om haar mee op stal te zetten als ze hard gewerkt heeft.

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:07

Ik vind het eigenlijk een beetje geldklopperij, al die verschillende dekens, zeker om ze naast elkaar te gebruiken. Ik gebruik een zware waterdichte deken voor in de winter en een gewone wollen afgedankte beddeken voor als ze warm is na het rijden, bij een stop en dat soort zaken.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:20

ik doe een zomerdeken op zodra ze het land niet meer in gaan (dus het kouder en natter buiten word) zodat de overgang niet te groot word met het tussendek, van niks naar tussendek lijkt me dat ze het erg warm krijgt.

Dus het is eigenlijk niet een dek dat je in de zomer als de zon vol schijnt gebruikt, misschien voor `s avonds in de trailer ofzo.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 07:23

Ik heb een zomerdeken, waterdicht, tegen de regen. Haha!
Eigenlijk dus een regendeken. Maar ik heb hem op in de herst en lente als het kan gaan regenen.
Als mijn pony nat is na het rijden houd ze nog even haar zweetdekentje op en in de winter krijgt ze haar winterdeken. Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isab123, Trendiction en 40 bezoekers