OPROEP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lindadc
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-08-03

OPROEP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 18:20

Vorig jaar en het jaar daarvoor adverteerde een persoon (personen) uit de omgeving van Aartselaar, Boom, Niel in België zowel op internet als via krant en tijdschrift dat een gezelschapspaardje werd gezocht voor een oude merrie of een oud ponytje. Het dier zou met veel liefde verzorgd worden, men zou alle dagen mogen komen kijken en er werd zelfs in bepaalde gevallen een overeenkomst gemaakt dat wanneer iets met het paard zou gebeuren (ziek of verplaatst voor één of andere reden) de "vorige" eigenaar onmiddellijk zou worden verwittigd. Dit biedt enorme zekerheid voor mensen die een goede oude dag aan hun paardje willen schenken... Heel veel mensen hebben hun dier dan ook afgestaan. Echter kort nadien verdwenen depaarden en werd men naar huis gestuurd met het uitvlucht dat het plots ziek was, of men het financieel niet meer aankon... Sommigen dienden dan ook klacht in bij de politie en gingen verder op zoek naar hun paard. Enkele paarden werden teruggevonden, helaas te laat.
Wij doen een oproep aan al wie met deze personen contact had of wie ook slachtoffer werd van deze oplichterij. U kan een mail sturen naar ldecoster@skynet.be. Discretie is gewaarborgd indien gewenst.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:26

he gadverdamme !
ik heb ook een email gehad van belgische mensen die idd oude gezelschaps paarden hadden Scheve mond
ze kwamen per mail ook niet echt vriendelijk over, eerder kil en koud....
mijn paard is daar dus ook niet heen gegaan
ik hoop dat de andere slachtoffers ook gevonden kunnen worden !

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:13

het zal je maar overkomen..! moet er niet aan denken..

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:15

gatver zeg!!! Dat zulke dingen gebeuren he?? Ik blijf me toch iedere keer weer verbazen....