dodentocht naar nieuwe stal!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

dodentocht naar nieuwe stal!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 18:24

Vandaag ging ik met Chinouk, (het paardje dat dus gaat blijven uiteindelijk) naar haar nieuwe stal, die ik dus nu huur! Lachen

We raakten nog niet eens van de oprit! Ze was zooooo idioot aan het doen, had me op 5 meter al enkele keren tegen een boom ge*****. Boos! Vooral omdat haar vriendje Mullo de muilezel haar de hele tijd zielig aan het roepen was enzo. Schijnheilig

ik teruggedraaid en wonder boven wonder was er nog 1 dosis Sedaline aanwezig die ik dan maar gegeven heb. Na een half uurtje wachten zijn we dan vertrokken en het hielp schijnbaar niets. Verward

Fout gedacht dus. na een kwartier moesten we ze bijna voorttrekken, ze zag er zooo mishandeld uit, dat lipje hing zo te bengelen. Bloos!

Maar ze is verder heel erg braaf geweest, we hebben nog even een druk kruispunt moeten blokkeren omdat ze niet verderwilde maar toen we aan de stal kwamen, heb ik ze binnen gezet en nu is ze nog aan het wakker worden, naast haar staat een 2-jarige hengst (die als veulen bij ons gekocht is) en die was aardig zijn best aan het doen, maar het boeide haar niet zo. Ze was nu al aan haar stro aan het knabbelen, dus het komt wel in orde!

Mijn armen zijn alleen enkele centimeters langer! Clown

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:07

Mag je sedalin wel gebruiken als je gaat rijden? Ik dacht dat dat erg gevaarlijk kan zijn? Maar ik kan het ook mis hebben. Ik gebruik het alleen voor hoefsmid, dierenarts en tandarts als dat nodig is.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:11

Anoniem schreef:
Mag je sedalin wel gebruiken als je gaat rijden? Ik dacht dat dat erg gevaarlijk kan zijn? Maar ik kan het ook mis hebben. Ik gebruik het alleen voor hoefsmid, dierenarts en tandarts als dat nodig is.


Vanity zat er niet op , Chinouk is nog maar 3 jaar Knipoog !

Whiiiiii eindelijk op de nieuwe stal Haha! Haha! !! OK dan!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:16

Veel plezier op je nieuwe stal!!!
Zal wel lukken hoop ik Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:41

Sorry begreep ik niet uit het verhaaltje

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 19:56

nee, was ook niet duidelijk maar heb er dus idd niet op gereden!!! zou ik ook nooit doen, dit as al 'gevaarlijk' genoeg, maar het kon niet anders!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:57

Veel plezier op je nieuwe stal zeg..

Klinkt als een vermoeiende rit ernaartoe .. Clown

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:41

Hahaha, maar ja, tis beter dan erachteraan slepen toch? Hopelijk krijgt ze goed naar dr zin daar! Veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:49

sedalin mag wel als je gaat rijden, maar met mate! maar gelukkig alles goed afgelopen: veel plezier op je nieuwe stal!

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:00

Veel plezier op je nieuwe stal!
Toen ik de titel las van je topic had ik echt zoiets van Verward Verward Verward

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 09:41

Haha, ja bij sommige paarden slaat die zooi in als een bom.
Ik heb btw een tijdje met een behoorlijke dosis sedalin gereden, bij het opbouwen na een peesblessure, het beest was knetter en mocht geen gekke dingen doen, zelfs met al die sedalin spoorde ze niet

28-09-2007
Nothing compares too you...

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 10:17

Toen ik mijn merrie naar haar nieuwe onderkomen reed, begon die merrie die achter bleef heel erg gek te doen en die van mij wilde daardoor ook de oprit niet af, maar de aanhouder wint en als ze het geweten had dat ze naar zo'n goede stal zou gaan, had ze geen moment getwijfeld!!!

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Dartel, Pellelilly, rien10 en 54 bezoekers