Iemand ervaring met thuiswerk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Iemand ervaring met thuiswerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 22:16

Aangezien ik wel een extra zakcentje kan gebruiken (wie niet?) ben ik een beetje rond gaan neuzen om eens te bekijken wat er zoal aan thuiswerk mogelijk is.

Herbalife heb ik a long long time ago al eens geprobeerd, maar ik ben het tiepje niet echt daarvoor... Bloos Geloofde er ook niet in, dus dan schiet het ook al niet op Knipoog

Nu vond ik in het Zondagsnieuws 2 ads mbt thuiswerken:

- Voor een grote inpakcentrale, oa inpak en sorteerwerk, 'leuk werk, goede verdiensten'.
- Bundelen en labelen van artikelen, inpak- en montagewerk.

Nou heb ik wat vraagjes...
  1. Wie heeft er ervaring met thuiswerk & een parttime- of fulltime baan? Ik werk ca. 32 uur in de week en studeer nog. Imo zou ik het er dus wel naast kunnen doen...
  2. Ik wil eigenlijk eerst wat info inwinnen... Iemand enig idee hoe het met belastingen en sociale lasten zit? En wat moet ik vragen als in info inwin bij het nummer uit de advertentie?
  3. Nog andere ideeen? Lachen

Volgens mij waren dat mijn vraagjes...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:18

Ik en mijn moeder hebben het een paar jaar terug gedaan. Ik kan je niet helpen met financiele kwesties. Ik kan je alleen vertellen dat wij het misschien 3 weken gedaan hebben Haha! Wij moesten brieven vouwen en in enveloppen stoppen als ik het me goed herinner. Vervolgens moesten daar weer stickers op. Opzich geen verkeerd werk voor thuis voor de buis, alleen verdiende het verrotte weinig!
Maargoed, het ene thuiswerkbedrijf is het andere niet. Ik zou het gewoon eens proberen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 22:23

XoNo schreef:
Maargoed, het ene thuiswerkbedrijf is het andere niet. Ik zou het gewoon eens proberen.


Dat enveloppen-gedoe heb ik 4 jaar lang gedaan vanuit ons eigen bedrijf...

Anywayz... Vind ik wel een interessante opmerking, die vraag was ik inderdaad vergeten: kun je dan a la minute er mee stoppen?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 22:13

Verder niemand ervaring?

Boos!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:25

Tis zo wie zo oppassen, want er zijn veel oplichters bij. Nooit geld betalen.
Zogenaamd administratief werk..... inschrijfkosten betalen en info te ontvangen ....en wat blijkt moet je gewoon andere mensen zo gek zien te vinden die op jouw eigen geplaatste advertenties reageren. Das nou het "administratieve" werk en je geld verdienen.
Afbeelding

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 22:32

Betalen doe ik niet, want dat gaat nl ook niet lukken Bloos Maar toch een goed punt hoor OK dan! Voor het geval ze me toch over kunnen halen...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 00:31

PB Siempie op Bokt eens Lachen Die heeft ook een hele tijd thuiswerk gedaan, maakte er een familiebezigheid van, met stekkertjes in elkaar zetten *LOL* Makkelijk, snel, en handig omdat je de tijden zelf kan bepalen.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 01:08

Ja, wij hebben dat 3 zomers terug met zijn drieën gedaan. Ik doe het NOOIT meer! Het verdient geen ene... cent. Maar ja, we hadden een 'baas' die zich niet echt aan zijn woord hield. Boos! Hij is ons nog steeds wat centjes schuldig.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 09:07

Vrienden van mij hebben het vroeger gedaan.
In het begin kregen ze goed betaald maar dat werd gauw minder totdat ze helemaal niks meer kregen en de beste man vertrokken was.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 11:51

Wij hebben het hier ook gedaan .. en dat verdiende wel goed ? Verward was alleen ongelooflijk saai .. brieven in enveloppes doen .. Scheve mond

Mijn zus doet het nu ook, voor een pizza-bedrijf.. die moet zo'n zakje maken met 2 pepermuntjes... een tandenstoker .. een zakje zout.. een servetje en een reclameding Tong uitsteken verdient ook goed !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Blacky94, Bontfire, herr_balou, laran, manonutjuh, singa, stalxpaard, zonnebloem18 en 211 bezoekers