wie wil een keer een simpele meeting met mij houden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 16:49

ik wil welles wat bokkertjes zien!
het moet niet te druk want ik word snel moe dus kan niet zoveel (lijk net een oud wijf maja)
dus wie lijkt het leuk om een keertje te meeten met mij?
marije

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 16:55

Ok Marije dit moet je absoluut niet banketstaaflig opvangen: maar waarom wou je dan niet mee te westerenrijden............

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 16:58

is het al geweest dan nu?
ik wil wel mee maar je kan een chagrijnige kop verwachten en het is niet gezellig om met een chagrijn op stap te gaan of wel?
ik wil wel mee hoor maar ik val volgens mij niet echt bij jullie in de smaak!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 16:59

waar slaat dat op dat is (volgens mij) nooit gezegt je verweit het jezelf alleen maar je moet niet denken dat wij beter dan jouw zijn hoor ofzu Verward

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 17:05

oke sorry maar alles gaat gewoon niet goed op school word ik gewoon geestelijk gemanipuleerd doorde vrienden van dat wijf wat mij vorig jaar heeft mishandeld en ik heb meteen het gevoel dan als er ook maar 1 ding verkeerd is dat ik niet leuk ben!
maar ff ontopic weer please!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 17:09

je zegt ook helemaal niets verkeerd.....
ontopic nu maar weer Haha!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:50

oke sorry maar alles gaat gewoon niet goed op school word ik gewoon geestelijk gemanipuleerd doorde vrienden van dat wijf wat mij vorig jaar heeft mishandeld ?? hier vat ik weinig van

Ik heb wel zin om te meeten eventueel bij mij of bij jou of ergens anders. Ik heb 3 pony's en alle3 kun je rijden.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 20:24

Citaat:
Op 2001-12-12 17:50, schreef Vasco:
oke sorry maar alles gaat gewoon niet goed op school word ik gewoon geestelijk gemanipuleerd doorde vrienden van dat wijf wat mij vorig jaar heeft mishandeld ?? hier vat ik weinig van

Ik heb wel zin om te meeten eventueel bij mij of bij jou of ergens anders. Ik heb 3 pony's en alle3 kun je rijden.

ik ben vorig jaar op school mishandeld door een meisje en die heeft het verhaal verteld aan iedereen maar in voordeel van haar dus iedereen vind me een trut die haar kennen terwijl zij degeen was die mij inelkaar heeft getimmerd en ik niet haar!
ik zit gewoon te janken ik zie het weer helemaal voor me ik ben geschopt geslagen en in het gezicht gespuugt en heb een trauma maar ik word dus nu door haar vrienden uitgescholden en als ik eraan kom dan word ik altijd raar aangekeken van wat doet ie hier! ze willen me van school afhebben maar ik hou me poten stijf hoor!
marije Verdrietig

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:35

Wat gemeen dat is toch niet menselijk nou ja zullen we meeten?

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 21:13

Citaat:
Op 2001-12-12 19:35, schreef Vasco:
Wat gemeen dat is toch niet menselijk nou ja zullen we meeten?

ja ik wil wel meeten! het is meteen dichtbij ook! Lachen
want ik kan niet te ver maar het moet ergens in januari of in de kerstvakantie want me pa moet ff iets beter worden eerst!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 20:50

hey,

je kan echt wle mee hoor, is nog neit geweest ennuhw ie zegt dat ik geen chaggarijnige kop heb! als je dat nog enit kent kun je het gerust aan Party-girl vragen Haha!
maaruh ga gewoon gezellie mee westernrijden we hebben het nog enit geregeld.

Maaruh wij hebben al een keer 'gemeet' wat je gemeet noemt hehe, heb je maar ff gezien, was druk bezg emt sandra zoeken samen emt lutske.
maarja...
als je zin hebt kun je zaterdag wel op de manege komen in St. Johannesga want daar heb ikw edtsrijd, wel voor eigen verveor zorgen ben dr vanaf kwart voor 2 tot 8 uur.