Winnaars Pavo-actie bekendgemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Winnaars Pavo-actie bekendgemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 10:19

Citaat:
PAVO Muesli Moments Prijswinnaars bekend!

De afgelopen vijf maanden zijn we overspoeld door vele mooie, leuke en pakkende slagzinnen. PAVO wil iedereen bedanken voor al deze inzendingen. Hieruit bleek echt dat PAVO Muesli Moments een zeer gewild product is. Het is bij veel eigenaren én paarden natuurlijk, dé favoriete beloning / traktatie voor elk moment.

Uit alle inzendingen heeft PAVO 10 slagzinnen geselecteerd. Anky heeft gelukkig geholpen de 4 uiteindelijke winnaars voor haar les te selecteren, want het was een moeilijke opgave!
De overige 6 geselecteerden zijn de gelukkige winnaars van een wit PAVO dressuur zadeldekje!

Alle winnaars hebben persoonlijk bericht gehad.
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

De volgende slagzinnen waren goed voor de unieke les bij Anky!

Met PAVO Muesli Moments completeer ik de dagelijkse maaltijden van mijn atletische dier en bezegel ik tevens ons wederzijds plezier!

Met PAVO Muesli Moments als traktatie beloon ik mijn paard voor elke prestatie.

Met PAVO Muesli Moments is s'avonds de laatste ronde, zacht gebries, warme smakkende lippen in mijn hand, een dikke knuffel, ons fijnste moment.

Met PAVO Muesli Moments momenten van presteren en momenten van rust, dus Muesli Moments is zeker een must.


Vandaag staat op de site dat de winnaars bekend zijn gemaakt.

Ik zit er helaas niet bij, maar mijn slagzin is als 2 druppels water gelijk aan 1 van de winnende (dikgedrukt in de quote) slagzinnen.

Zitten er nog winnende Bokkers bij, ik ben benieuwd!

Toos paardloos


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:55

Nee, geen bokker, wel een bekende van een bokker. Weet eigenlijk niet welke zin ze had opgestuurd. Weet wel dat haar man het had bedacht en zij nu eind april een les bij Anky heeft. Helaas mogen maar twee 'grooms' mee per winnaar....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 11:06

Leuk joh!!

Trouwens niet raar dat ze een 'groomlimiet' hebben opgesteld, ik weet wel dat als ik een les gewonnen had, ik al minimaal 10 mensen had die mee wilden gaan om te kijken....

Toos paardloos

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:49

ze zouden de limit moeten stellen wat in een bus zou passen Lachen Had graag willen kijken, nu maar hopen dat de video goed gaat lukken...


veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:19

Grr ik heb wel 3 slagzinnen ingestuurd en niets gewonnen :'(

Brent mijn stoere vent !

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 20:12

Mmm ik weet niet meer of ik er eentje had verstuurd.... maar heb iig niets gewonnen Boos!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 20:12

mijm buurmeisje heeft ook een shabrakje gewonnen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, herous, IASCrawler, journee, karelien, Meert, Miiej, Paardennamen, Sanet en 95 bezoekers