Uitslag van bloedonderzoek ..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Uitslag van bloedonderzoek ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:06

Naar aanleiding van [VvdD] Naar de dokter geweest ...

Nou .. vanmorgen even gebeld, uit het bloedonderzoek is dus niets gekomen... Scheve mond aan de ene kant ben ik wel opgelucht dat het geen pfeiffer of diabetes is .. maar aan de andere kant .. nu weet ik nog niet wat er aan de hand is, terwijl ik me toch flink beroerd voel .. de hele dag door ..

Vandeweek maar even opnieuw langs de dokter .. opnieuw bloed af laten nemen en testen op andere dingen .. *zucht* ..

Boos!

Niet echt een lang verhaaltje ofzo, maar moest het even kwijt .. Verdrietig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:08

he das vervelend dat je nog niet weet wat het nou precies is!
succes met je volgende dokters bezoek!

Dag lieve mama...

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:08

Idd gelukkig dat het geen pfeiffer of diabetes is,dan was je nog verder van huis geweest.
Mischien bloedarmoede,of iets inwendigs,heb ik namelijk ook.(bloedarmoede,met dezelfde klachten.)
Igg sterkte en beterschap!

how sweet can it be to be loved by you

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:09

Dankje Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:09

moowsy schreef:
Idd gelukkig dat het geen pfeiffer of diabetes is,dan was je nog verder van huis geweest.
Mischien bloedarmoede,of iets inwendigs,heb ik namelijk ook.(bloedarmoede,met dezelfde klachten.)
Igg sterkte en beterschap!


Ben ik ook op getest, bloedarmoede was het niet ..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:12

oeh,ja dan zou ik het ook niet weten,het kan ook iets inwendigs zijn(of hoe je dat ook zegt).Daar keken ze bij mij ook eerst naar,voor al die bloedonderzoeken.

how sweet can it be to be loved by you

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:12

Ja.. ze gaan nu ook kijken voor een inwendige ontsteking .. infectie .. of wat dan ook .. ben heel benieuwd of daar iets uitkomt .. Scheve mond

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:37

Misschien je schildklier??? (val je af?? of kom je aan?? of beide niet?)
Ben ik laatst ook op getest omdat ik nog steeds heel erg moe ben maar bleek nog steeds mijn pfeiffer te zijn

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:40

Ik val niet af en kom ook niet aan ..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:41

hmm, echt poedersuiker voor je dat je het nu nog niet weet, hopelijk komt er iets uit dat andere onderzoek dan.

-

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:42

Hmm... vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt nu, maar op zich ben ik blij van je dat je geen pfeiffer/diabetes hebt.

Is er nog niets uitgekomen bij de diëtiste?

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:42

indd Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:43

Ellende schreef:
Hmm... vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt nu, maar op zich ben ik blij van je dat je geen pfeiffer/diabetes hebt.

Is er nog niets uitgekomen bij de diëtiste?


Ben ik ook blij om, ik moet over 2 weken pas naar de diëtiste, maar heb het nog even met de dokter gehad over mijn "dieet" Knipoog Ik krijg alles genoeg binnen .. slik dagelijks een vitaminenpil .. drink dagelijks een grooot glas roosvice met toegevoegde ijzer .. ( dat is zoooo ranzig !! ).. eet dagelijks 2 stuks fruit .. ik weet het dus ook niet ..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:46

Als je lang deze klachten houdt, zou ik eens electro-acunpunctuur laten doen.

Ik ben ook al een hele tijd moe, heb elke griep en voel me gewoon nooit echt lekker.

Vandaag ben ik dus voor electro-acupunctuur geweest (zonder naalden hoor) en er is uitgekomen dat ik een virus, bacterie en schimmel heb in mijn darmen, spieren, lever, nieren, kleine hersenen, zenuwstelsel en luchtwegen.

Ik heb nu een aangepast dieet gekregen en medicijnen.

Ik liep aal een hele tijd met die klachten, misschien al een paar jaar en ze hebben al weet ik hoe vaak bloed afgenomen en er kwam nooit wat uit.

Ik zou eerst nog even afwachten als je die klachten nog niet te lang heb, het is namelijk best wel duur (wordt maar een gedeelte door mijn ziekenfonds vergoed en ook niet iedere ziekenfonds vergoedt het). Maar als ze niets kunnen vinden (ik ben zelfs al in het ziekenhuis geweest) is het zeker een aanrader.

Sterkte verder.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:48

Yellowfish"]
[quote="Ellende schreef:
Hmm... vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt nu, maar op zich ben ik blij van je dat je geen pfeiffer/diabetes hebt.

Is er nog niets uitgekomen bij de diëtiste?


Ben ik ook blij om, ik moet over 2 weken pas naar de diëtiste, maar heb het nog even met de dokter gehad over mijn "dieet" Knipoog Ik krijg alles genoeg binnen .. slik dagelijks een vitaminenpil .. drink dagelijks een grooot glas roosvice met toegevoegde ijzer .. ( dat is zoooo ranzig !! ).. eet dagelijks 2 stuks fruit .. ik weet het dus ook niet ..
[/quote]

Mijn noramle eetpatroon is ook goed. Voldoende groente, fruit en vezels. Bijna helemaal volgens het boekje en ook een vitmanepil per dag. Maar met die schimmel is het dus juist weer een slecht eetpatroon. Zou het zeker ook met de dietiste overlegen.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:49

spokie79 schreef:
Als je lang deze klachten houdt, zou ik eens electro-acunpunctuur laten doen.

Ik ben ook al een hele tijd moe, heb elke griep en voel me gewoon nooit echt lekker.

Vandaag ben ik dus voor electro-acupunctuur geweest (zonder naalden hoor) en er is uitgekomen dat ik een virus, bacterie en schimmel heb in mijn darmen, spieren, lever, nieren, kleine hersenen, zenuwstelsel en luchtwegen.

Ik heb nu een aangepast dieet gekregen en medicijnen.

Ik liep aal een hele tijd met die klachten, misschien al een paar jaar en ze hebben al weet ik hoe vaak bloed afgenomen en er kwam nooit wat uit.

Ik zou eerst nog even afwachten als je die klachten nog niet te lang heb, het is namelijk best wel duur (wordt maar een gedeelte door mijn ziekenfonds vergoed en ook niet iedere ziekenfonds vergoedt het). Maar als ze niets kunnen vinden (ik ben zelfs al in het ziekenhuis geweest) is het zeker een aanrader.

Sterkte verder.


Bedankt ! ik zal het in mijn achterhoofd houden ! en ik loop nu een iets meer dan een halfjaar rond met deze klachten .. heel erg moe, contant hoofdpijn, misselijk, vaak grieperig en nooit echt lekker in mijn vel .. !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:54

heb ook bloedonderzoek gehad vandaag, getest op pfeiffer, maar had het gelukkig niet zat de hele dag in de stress. ik hoop voor je dat je snel weet wat er met je is

Sall

Berichten: 6652
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:03

Vervelend voor je dat je je al een tijd niet lekker voelt! Balen dat er niets uit het bloedonderzoek is gekomen.
Ik hoop voor je dat er snel iets gevonden wordt en dat je je weer helemaal toppie gaat voelen!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:09

Dat is inderdaad balen, ik kan er helaas over mee praten. Bij mij hebben ze wel bloedarmoede gevonden, maar ik loop nog steeds laboratorium in en uit om vanalles te laten prikken etc. Dat al sinds de herfstvakantie.

Ik hoop voor je dat er uit de volgende test wel iets komt, dan kunnen ze er iets aan gaan doen!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GoogleAdsense, Lalladidoo, laura22, Lugea, savieralover, xdesix en 40 bezoekers