Stooooorm

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Stooooorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 20:13

Het is hier vreselijk aan het waaien (lees gerust 'stormen'), ik heb het gevoel dat ik elk moment een paard voorbij ga zien vliegen!! En dan zeggen ze op tv, rukwindjes tot 80/uur. Verward

het kippenhok en het konijnenhok in de tuin (helemaal in hout, zo'n 2 meter hoog en 2 op 5 meter ofzo) is net weggevlogen!!!


scary! Scheve mond

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!


SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:14

met konijnen erin?

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 20:17

nee, die zitten gelukkig nog binnen in hun winterhok (is het zomerhok, dus...) Tong uitsteken

maar vrees wel voor de kippen, die lopen maar wat rond, kan ze moeilijk binnen nemen, leren ze misschien meteen vliegen! Tong uitsteken Schijnheilig

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:18

ow ok haha

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:44

vanity schreef:
nee, die zitten gelukkig nog binnen in hun winterhok (is het zomerhok, dus...) Tong uitsteken

maar vrees wel voor de kippen, die lopen maar wat rond, kan ze moeilijk binnen nemen, leren ze misschien meteen vliegen! Tong uitsteken Schijnheilig


Wij hebben ooit eens gehad (jaren geleden, ik woonde nog bij mijn ouders thuis), na een flinke storm, dat er de volgende ochtend een KIP in de vensterbank zat... 3 a 4 meter hoog wel te verstaan, voor het slaapkamerraam op de bovenverdieping.. *LOL* Haha! !

We hadden werkelijk geen flauw idee waar het beest vandaag was gekomen (euhm, gewaaid *LOL* ) maar hebben haar Cindy gedoopt, er nog een paar kippen bij aangeschaft plus een ren, en sindsdien hadden we kippen, haha *LOL* *LOL*

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:56

Net op het nieuws 120 km p/u.. *zucht*, bind je konijntjes maar vast. Lips are sealed

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 22:00

Egt erg! ik kon bovenop de mesthoop staan achterover leunen en ik bleef gewoon staan... ik hoop dat het snel overgaat....

Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle!

For bitter or worse you know me better than anyone else :+:

Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 22:54

Ik woon 3 hoog, met een schuin dak. Als de wind uit het zuidwesten komt, kan de wind onder de dakspanten slaan. M'n hele dak ligt dan te klapperen!
En m'n moeder maar zeggen: Nee joh, dat dak gaat er echt niet af hoor! en vorig jaar tijdens die storm dan? Toen zijn er heel wat daken de lucht in gegaan! Scheve mond
Zo oud als ik ben, ik vond het toch wel een beetje eng. Gelukkig is het nu inmiddels weer een stuk minder, pff. Bloos

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 22:55

je mag wel bij mij komen slapne Haha!

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:01

ik heb vanmiddag nog wel even gereden zelfs! afentoe moest ik me goed aan het zadel (ik heb een westernzadel gelukkig) vasthouden anders waaide ik eraf. ik geloof dat ido het wel leuk vond die wind. daar zijn fjorden voor gemaakt dacht ie, en hij stapte dapper voort...

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:12

Ja hier stormt het ookal zo hard! Ben bijna van me pony afgeblazen! Scheve mond

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:17

ik heb de kleine pony's allemaal maar met een anker vastgelegd Knipoog

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:24

hier stormt het ook al zo vreselijk
zou met dit weer echt niet gaan rijden, de paarden worden al zo onrustig met die wind, laat staan met die regen Misselijk

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:25

Heb wel gereden.
Ik dacht dat ze super super fel zou zijn maar ze was juist hartsikke braaf!
Wel fel (maar dat is ze altijd) maar niet feller dan normaal.

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:32

ja, het ligt er maar aan hoe je pony erop reageert, soms kunnen felle pony's snel zijn, en pittig en andere blijven er juist doodkalm om, hetzelfde voor rustige pony's

haha je weet maar nooit.

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 09:43

voila, net wakker, de zon schijnt, zal de 'schade' eens gaan opmeten!


Hoeveel pony's ben ik kwijt! Tong uitsteken

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:29

grandeur"]
[quote="vanity schreef:
nee, die zitten gelukkig nog binnen in hun winterhok (is het zomerhok, dus...) Tong uitsteken

maar vrees wel voor de kippen, die lopen maar wat rond, kan ze moeilijk binnen nemen, leren ze misschien meteen vliegen! Tong uitsteken Schijnheilig


Wij hebben ooit eens gehad (jaren geleden, ik woonde nog bij mijn ouders thuis), na een flinke storm, dat er de volgende ochtend een KIP in de vensterbank zat... 3 a 4 meter hoog wel te verstaan, voor het slaapkamerraam op de bovenverdieping.. *LOL* Haha! !

We hadden werkelijk geen flauw idee waar het beest vandaag was gekomen (euhm, gewaaid *LOL* ) maar hebben haar Cindy gedoopt, er nog een paar kippen bij aangeschaft plus een ren, en sindsdien hadden we kippen, haha *LOL* *LOL*
[/quote]

HAHAHAHAHA!! Haha!:D:D

Sorry *LOL*
ja hier ook, jezus, alles in de tuin omgewaaid, alle stoelen buiten liggen overal, er hangt een stoel in de boom Scheve mond
Dure potten kapot, beeld van 80 euro kapot, dure planten allemaal kapotgebroken, konijnenhok ( ja ook zomerhok Haha!:D) Overhoop,
schade loopt wel bij de 500 euro of meer!

Mijn vader gaat de verzekering bellen ofzo, stormschade Lachen

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:58

weHet was idd en trouwens nog wel erg heftig die storm.
Gisteravond moest mijn merrie een proefje lopen met mijn vriendin ,nou dat was ook erg grappig.
Wij hebben 2 banen in de ene ging het redelijk maar in de andere was het een drama .Daar stond de wind volop en dat was natuurlijk precies de baan waar de proefjes gereden werden.
Nou we gaan het over de punten maar niet hebben.


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:24

1 van mijn konijnen zat in de ren had de ren maar verzwaard met stenen want de lange haren van het konijn gingen alle kanten op echt geen gezicht. Denk als de deksel eraf ging dat de konijnen vast foetsie waren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BritHittepit en 28 bezoekers