celstraf na sex met een ezel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

celstraf na sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 23:26

Ik hoorde het vanmiddga op de radio, weet het niet precies meer hoor.
Maar een militair is veroordeeld voor (ik geloof) 3 maanden celstraf omdat hij sex had gehad met een ezel.
De man zat alleen met de ezel in een huis (in een oorlogsgebied) en een langslopende vrouw zag hem bezig met de ezel en heeft de politie gewaarschuwd.

Dan ben je toch ook ziek in je hoofd!! Als ik die ezel was geweest nou, dan had ie nu niet meer kunnen lopen (en als het mijn ezel was geweest ook niet meer)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:01

Die man is dus gewoon een enorme ezel ! ...uhhh.. alhoewel ... nu klinkt het opeens een stuk minder strafbaar Lachen

Die vrouw heeft trouwens wel enorm veel geluk gehad. Stel dat die ezel er niet was geweest ...

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:44

bahbah. was zeker niet in nederland,want hier mag het nog steeds

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:47

Hopen dat mierenneuken ook strafbaar wordt, dan zullen we van sommige mensen op Bokt wat minder last krijgen Nagelbijten / Gniffelen


carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:50

vriendelijk Verward

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:59

hmzz.. ik heb ook zo'n verhaal gelezen, maar daar stond dat hij gewoon vrij gesproken was... waar heb je dit vandaan?

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:04

lageveld schreef:
Die vrouw heeft trouwens wel enorm veel geluk gehad. Stel dat die ezel er niet was geweest ...



Lachen! Was ook direct mijn eerste gedachte!

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:09

Het is gewoon triest.... hoe waus in je hoofd moet je zijn als je sex met een ezel of paard gaat hebben... in wat voor persoon zou dat nou opkomen? die van die ezel was een man die geen geld had voor een prostituee... dan maar een ezel..:S ze zouden die ezel hem is in zn kont moeten laten nemen.. mag dat dan niet?

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:14

Sorry voor mn taalgebruik... OK dan!

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:16

Zal die ezel er nou echt heel veel last van hebben? Bokkerige vraag misschien hoor..en ik wil hier niemand beledigen maar het gebeurt in een oorlogsgebied en hij neemt in ieder geval een dier van formaat... Blijft natuurlijk smerig maar beter dan dat hij een vrouw verkracht denk ik dan.

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:20

Oh dus dieren hebben minder gevoel dan vrouwen?? En wat is het verschil of dat het hier gebeurt of in een oorlogsgebied? dier van formaat... sja... bij een schildpad zou het dus wel erg zijn...

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:38

tja, slaat idd nergens op. als het gat groot genoeg is is het dus goed????? nou ja zeg

Astridt
Berichten: 65
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 02:52

Kendera schreef:
Oh dus dieren hebben minder gevoel dan vrouwen??



Zullen dieren hetzelfde sexuele gevoel hebben als een vrouw die verkracht is? Verward Het gevoel van schaamte en vernedering...angst? Ik begrijp wel wat Johan bedoeld...want ik denk dat dieren dit gevoel niet kennen... Bloos!

Het blijft natuurlijk een ziekelijke daad en ik vind wel dat iemand gestraft moet worden die dit doet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:26

Kendera schreef:
Oh dus dieren hebben minder gevoel dan vrouwen?? En wat is het verschil of dat het hier gebeurt of in een oorlogsgebied? dier van formaat... sja... bij een schildpad zou het dus wel erg zijn...

Helemaal mee eens. Ik kan er niet tegen dat veel mensen dieren 'minderwaaardig' vinden, en doen alsof mensen veel meer waard zijn dan dieren.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:53

Johan schreef:
Zal die ezel er nou echt heel veel last van hebben? Bokkerige vraag misschien hoor..en ik wil hier niemand beledigen maar het gebeurt in een oorlogsgebied en hij neemt in ieder geval een dier van formaat... Blijft natuurlijk smerig maar beter dan dat hij een vrouw verkracht denk ik dan.


Ik snap wel wat je bedoelt. het is en blijft idd smerig en moet verboden worden. Maar wordt de rest van het leven van de ezel verpest door zo'n daad? Ik denk het niet, terwijl een verkrachte vrouw wel de rest van der leven een trauma heeft!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:56

Klopt, het pikkie van een man staat niet in verhouding tot het formaat "slurf" van een ezelhengst.
Natuurlijk is het niet normaal, maar ik kan er ook niet megazwaar aan tillen. Ezeltje heeft ws alleen wat gekriebel gevoeld Schijnheilig

Goedgekeurd onderschrift :)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:57

Ynzo schreef:
Hopen dat mierenneuken ook strafbaar wordt, dan zullen we van sommige mensen op Bokt wat minder last krijgen Nagelbijten / Gniffelen


hahahhahhahaha Haha! Haha! Knipoog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:20

Tjonge zeg dat er zulke mensen bestaan, maarja die zal je wel altijd blijven houden denk ik, bah.
Jammer dat die ezel niet naar achteren getrapt heeft.

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:31

Ben blij dat jullie begrijpen wat ik bedoel! Thanx!!!!

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:56

wat een.......

kon die eikel niet gewoon eenvoudig handwerk doen ofzo?? Boos!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:56

Als paarden of ezels mishandelt worden houden ze daar toch ook een trauma aan over.. bedoel word dat beest een keer geslagen.. en nog een keer en nog een keer dan word hij of zij toch ook schrikachtig...

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Astridt
Berichten: 65
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:02

Best een interessant gegeven, Kendera.
Toen mijn merrie ooit geïnsemineerd werd door de veearts gebeurde dit ook niet zachthandig. Heb niet het gevoel dat zij hier eventueel een trauma aan over gehouden heeft. En ik kan je vertellen dat ik, als ikzelf op deze manier door een man aangepakt zou worden, hier wel psychische hulp bij nodig zou hebben om dit te verwerken.

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:13

Maar een paard kan niet praten, die kan het niet aangeven als hij "psychische hulp" nodig heeft.. Ik denk zeker wel dat die ezel hier iets aan over gehouden heeft... hij zal geen zelfmoord gaan plegen, dat is overdreven.. Maar misschien een schrikreactie als er een man binnen komt lopen ipv een vrouw?!

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:14

Billy schreef:
Klopt, het pikkie van een man staat niet in verhouding tot het formaat "slurf" van een ezelhengst.
Natuurlijk is het niet normaal, maar ik kan er ook niet megazwaar aan tillen. Ezeltje heeft ws alleen wat gekriebel gevoeld Schijnheilig



Billy, en als het nou een pony was geweest? JOUW pony? of jouw ezel??!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:28

kendra een paard is een ander soort dier als een mens, Je moet een paard geen menselijke eigenschappen aanmeten........

Wel lief maar zo een dier is heel anders met sex bezig als wij..... en van de kleinste ponyl..l kunnen mannen alleen maar van dromen (gelukkig maar Haha! )

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, brennie85, EmptyWords, Googlebot, Steenbok12, xSannee en 122 bezoekers