Peking Express

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Peking Express

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 21:15

Ik zag het gister pas, en toen was het al herhaling. Maar het komt elke zondag om half 9 geloof ik op net5. (=van de makers van expeditie robinson)
Maarre wie heeft het nog meer gezien? en gat het ook volgen, wat vonden jullie ervan?

Ik vond het zelf wel een cool programma, en ga het denk ik ook wel volgen

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:32

Ik heb het ook gezien, qua opzet leek het best wel op Expeditie Robinson. Wel grappig om te zien allemaal, ik denk dat ik het ga volgen.
Dat stel in dat hotel, dat was echt eng. Ik denk dat als dat die 2 meiden waren, dan waren ze zo in een bordeel gezet.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:37

erg leuk!!! (pff, ik heb weer heel wat te volgen op de tv Haha!)...
Maar wel enge landen waar ze in rond trekken hoor!!! Ik zal ook nooit mijn lot in die Russische landen willen leggen.
Pff.. en wat als je niet kan ergens kan slapen en ook niet ergens zal eten? Ik zal omkomen van de honger Haha!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:41

Ik heb het ook gezien en vindt het een leuk progamma.
Ik ga het zeker volgen.

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:18

ik volg het ook, ik heb expetition robinson ook gevolgd en dat vond ik erg leuk dus dit ga ik denk ik ook volgen Lachen

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 23:01

Pauline schreef:
Ik heb het ook gezien, qua opzet leek het best wel op Expeditie Robinson. Wel grappig om te zien allemaal, ik denk dat ik het ga volgen.
Dat stel in dat hotel, dat was echt eng. Ik denk dat als dat die 2 meiden waren, dan waren ze zo in een bordeel gezet.


ja man! dat stel in dat hotel...brrrr...dat meisje echt zo van toen ze alleen werd geroepen: je gaat toch wel mee he?! en: ik vind het echt neg, ben bang...blegh! zou ik ook zijn joh! maar toch lijkt het me kei cool om er aan mee te doen! als ik ouder was zou ik dat zeker doen joh! maar inderdaad als je met 2 meiden bent lijkt het me ook wel oppassen waar je in stapt. die 2 zusjes waren ook best bang volgens mij toen ze bij zo'n man in de auto stapte, maar gelukkig bleek hij een "gewone"man te zijn Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:06

Ik vind het ook een leuke aflevering geweest.
Sommige dingen zijn zo herkenbaar Knipoog

Leuk trouwens dat ze ook op het landelijke nieuws te zien waren. Dat scheelt toch weer een hoop als ze een slaapplaats zoeken.

Het heeft toch wel wat hoor als je zo'n trip kunt maken. (je ziet zeker een hoop van de diverse landen en proeft ook hoe de mensen daar leven)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:48

ja zulke programma's vind ik wel wat ja, net inderdaad als expeditie robinson !! Vond die vent die met z'n secretaresse/tevens vrouw was zo'n eikel...........bleh. Die hoeft niet te winnen van me haha.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 08:49

IngridM schreef:
Vond die vent die met z'n secretaresse/tevens vrouw was zo'n eikel...........bleh. Die hoeft niet te winnen van me haha.


hehe ja, 'nou we wonen dus in Wassenaar en daar hebben we echt een ruim huis in Wassenaar dus en ja daar zijn onze bedden wel wat beter dan dat we hier krijgen in Wassenaar dus. o ja heb ik al gezegd dat het in Wassenaar was??' Tong uitsteken
wat en sukkel zeg!!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 09:12

ik heb het maandag maar tot half 11 gekeken, was veelste moe

maar vind het wel grappig, niet iets waarvoor ik thuis zal blijven ofzo, maar bij mijn vriend kijken ze het, dus zal ik het wel meekijken...

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 10:53

jaja ik heb het ook gezien, ik vind het echt een leuk programma, maar dat meisje met die jongen bij dat hotel, ik was al 6x gaan rennen, bahbah, en als je dan met 2 meisjes alleen bent zou ik me toch niet zo op mijn gemak voelen, en inderdaad die man met z'n secretaresse, bah wat een kakker. Hij had het de hele tijd er alleen maar over dat alles in Wassenaar zoveel beter was, man doe dan niet mee aan het programma, voor het geld hoeft hij het geloof ik niet te doen

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:05

Pauline schreef:
Ik heb het ook gezien, qua opzet leek het best wel op Expeditie Robinson. Wel grappig om te zien allemaal, ik denk dat ik het ga volgen.
Dat stel in dat hotel, dat was echt eng. Ik denk dat als dat die 2 meiden waren, dan waren ze zo in een bordeel gezet.


Ik kijk het niet, maar zo'n koppel is toch samen op pad met een cameraploeg of heb ik dat verkeerd? Dan worden ze toch niet zomaar in een bordeel gestopt. Clown

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:42

ik ga het ook wel volgen, de eerste aflevering vond ik in ieder geval wel leuk. Die nickerbockers waren inderdaad vreselijk. Die twee zusjes zijn wel leuk, ik vind het wel dapper dat ze zo samen zo'n avontuur aan durven gaan. Dat stel uit culemborg (met die tatoos) vond ik ook wel leuk, die gaan denk ik wel ver komen.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:46

ik heb het ook gezien.. ik vond het erg leuk.. lijkt me echt super om ooit zelf zo'n reis te maken, dan wel met de trein hoor , niet liften.. is me veelste eng..

Dat stel uit wassenaar.. is dat het koppel wat het tegen die belgische jongen en dat getinte meisje op moesten nemen met zo'n spel? ze hadden gewonnen en mochten toen in een tentje kamperen bij zo'n blauw kerkje..
ik vond die ook erg irritant eigelijk.. jammer dat die belgen toen niet wonnen..

maar ik denk dat ik het wel ga volgen.. ben benieuwd wie er gaan winnen Haha!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 14:58

Ik heb het gezien en ga het zeker volgen!! ben zelf afgelopen najaar in Peking én in Mongolie geweest dus ben heeel benieuwd. ook heb ik nu al een hekel aan dat stel uit Wassenaar, jek wat een kerel zeg.. (dacht eerst dat het vader met dochter was Haha! )

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:18

Ik heb het ook gezien Ik vond het wel een leuke aflevering!

Wat me ook is opgevallen dat de [ meeste ] mensen daar erg gastvrij zijn, ze hebben zelf niks en bieden vanalles aan. En dan begint die man van clarinkca of zo iets ook nog te mauwe dat hij muizen hoorde lopen..

Pff, man wees blij dat je niet op de straat hoefde te slapen !

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:54

inderdaad!!
die belgische vader en dochter hebben wel op straat moeten slapen..

Elise: Peking en Mongolie.. daar wil ik later echt ook een keer heen!! als ik klaar ben met studeren en veel centjes heb.. lijkt me zoo gaaf!!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 21:28

jaah dat kakkers-stel moet ik ook echt niet! Misselijk ze zijn gewoon TE luxe gewend zeg! domme mensen, hun mogen er ook echt uit van mij joh! enne zo te zien ben ik zeker niet de enige!
ik hoop in ieder geval dat de zusjes gaan winnen!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:54

Ja idd ik vondt ze ook erg gast vrij dat viel mij ook al op.
En dat stel uit wassenaar, nee dat is ook niet mijn favoriet.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:24

Ik vond het ook een leuk programma en ga het ook volgen Haha!
Lijkt me echt super, zo'n reis maken!
Zitten iig wel wat grappige persoontjes tussen idd *LOL* Kan nog leuk worden Tong uitsteken

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:01

heb t vanavond ook voor 't eerst gezien en me zooooo geergerd aan Reinier en Clarissa. Das alleen maar ikke, ikke,ikke en de rest kan..... Misselijk

Verder erg leuk programma!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:29

Ik heb het vorige week ook gezien, en ik ben fan Bloos Geweldige serie... Alleen al vanwege het feit dat ik diep in mijn hart strontjaloers ben op de deelenemers, het lijkt me echt geweldig machtig om rond te trekken...

Heb me vorige week bij het voorstellen al scheef gelachen... Een stel ex-lovers, paps en dochter, baas en secretaresse... Gimme a break *LOL*

Volgende week wordt het spannend, dan schijnen er problemen met alcohol en tussen de koppels onderling te komen Haha!

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:34

ik heb weer genoten vanavond. Alleen jammer dat die Reinier en Clara zo goed gaan, ik vind dat echt heel vervelende mensen.
Die duikers hadden het goed voor elkaar hè, leuk hoor. Was wel te verwachten dat An en paps eruit moesten. Maar die hebben toch maar een heel mooie ervaring zeg. Heel bijzonder lijkt me.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:34

Zo die duikers genieten echt wel van hun reis.
Zij hebben echt veel geluk gehad dat die mensen van dat feest bij de yachtclub wel even naar Yekatarinabrug wilden rijden.
(En dan schiet het wel op in zo'n mercedes en 200km per uur Knipoog )

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:45

Heb idd ook veel meer respect voor die duikers die bijv. bij van die zware jongens in de auto zitten en genieten van hun reis, dan voor Reinier en Clarissa die door Rusland heenracen zonder iets gezien te hebben.

Dan heb je gewonnen, maar wat voor reis heb je dan gehad vraag ik me af...