Bellen op je paard......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Bellen op je paard......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 19:51

.........wie doet dat wel eens, en wat vinden jullie daarvan?

Ik bel alleen in een noodgeval, laatst kwam ik hele vieze kerel tegen (zat zichzelf te rukken) en dan bel ik even naar mijn broertje of hij een stukje mee fietst. En vandaag was er ook een noodgeval want het was 5 uur en ik zat nog midden in het bos, tja en dan bel ik even mijn broertje omdat hij 'life en cooking' op moet nemen Schijnheilig .

Maar verder bel ik nooit om te tutten met vrienden of om afspraken te maken, ik heb me handen wel vol aan mijn paardje.
Ik vind het er ook een beetje aso uitzien om te bellen op je paard.


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:53

Ik doe het nooit. Net als dat ik in de auto achter het stuur niet bel.
Het neemt veel van je concentratie af. Ik vind het er trouwens ook niet echt uitzien.
Roken te paard vind ik eigenlijk wel veel erger.. dat zie ik toch nog regelmatig gebeuren.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:54

Ja, op wedstrijd zie je dat ook veel mensen doen, dat vind ik er wel aso uitzien. Maar thuis doe ik het wel ooit, niet vaak alleen tijdens uitstappen.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:54

uhm ja... ik doe het wel Bloos
Ik doe het niet als ik echt intensief aan het rijden ben maar wel als ik aan het uit/instappen ben. Ik vind het niet asociaal ofzo ben er al beetje aan gewent eigenlijk. En ik heb er ook geen problemen mee als het maar verantwoord is (dus niet als je paard stuiterend door de bak gaat)

Maar wat ik wel vaak doe is gewoon me headset in doen. dan ga ik en bellen en gewoon rijden. Heb ik 2 handen aan de teugels.. en kan ik ook nog ff een gesprek voeren..

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:56

Jellie schreef:
Roken te paard vind ik eigenlijk wel veel erger.. dat zie ik toch nog regelmatig gebeuren.


ja dat vind ik inderdaad ook veel erger dan bellen te paard! Ik snap dat nooit. Kijk als je telefoon gaat dan kan ik het me eerder voorstellen als je hem opneemt dan dat je zo graag wil roken. Je kant toch even wachten totdat je alles klaar hebt en dan een sigaretje opsteken..Maar ja misschien heb ik wel te makkelijk praten als niet roker...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:58

Die uren die ik op het paard zit, kan ik echt wel zonder telefoon hoor.
Ik bel meestal met moeder over hoelaat we eten en hoelaat ze me komt ophalen etc.
Als een vriendin belt zeg ik dat ik op het paard zit en dat ik savonds wel terug bel, vaak heb ik mijn telefoon niet eens in mijn jas zitten als ik op het paard zit.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:59

[quote="HeleennAnton. En vandaag was er ook een noodgeval want het was 5 uur en ik zat nog midden in het bos, tja en dan bel ik even mijn broertje omdat hij 'life en cooking' op moet nemen Schijnheilig .[/quote]
*LOL* *LOL* geweldig!! Haha!

ik bel {bijna} nooit op mijn paard, maar als ik wordt gebeld dan ga ik rustig 10 minuten zitten bellen Bloos
alleen als ik in de bak rij hoor! niet als ik over de weg oid rij.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:59

Ik doe het ook weleens
Maar alleen als iemand mij belt. Bel zelf nooit iemand als ik aan het rijden ben. Denk altijd: misschien is er wel iets aan de hand waardoor ze me bellen dus neem ik gewoon op. Is het een vriendin die verslag van haar weekend wil vertellen dan zeg ik meestal dat ik later wel terug bel omdat ik nu geen tijd heb

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:59

Ik bel eigenlijk niet als ik in de bak rij. Wat ik wel doe is de telefoon opnemen als ik dan gebeld wordt. Maar zelf bellen dus niet, tenzij het een of ander noodgeval is.
Ik doe het helemaal niet, als ik buiten aan het rijden ben, dan ben je een weggebruiker en moet je altijd alert zijn. (en dat ben je niet als je aan het bellen bent)
Roken te paard vind ik inderdaad nog veel erger!!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:00

chickey"]
[quote="Jellie schreef:
Roken te paard vind ik eigenlijk wel veel erger.. dat zie ik toch nog regelmatig gebeuren.
[/quote]

Hier is dat gelukkig verboden, ook niet roken in de stallen en gangpaden Lachen
Als iemand met alleen schoenen of zonder cap in de bak komt, mag diegene direct weer vertrekken.
Veel mensen zijn hier uit ervaring vrij verstandig, en rijden hun paard netjes, doen geen gekke dingen, en zijn voorzichtig.
Ga geen voorbeelden noemen, maar er zijn genoeg dingen gebeurd waardoor er hier mensen zijn die niet eens aan zoiets denken.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:01

Jellie schreef:
Roken te paard vind ik eigenlijk wel veel erger.. dat zie ik toch nog regelmatig gebeuren.


Ik vind het ook echt een verschrikkelijk gezicht, maar wat ik nog erger vind is roken én bellen tegelijk, terwijl ze op het paard zitten, buitenrijdend en dus de teugels in meesten gevallen neit eens vast

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:02

tijdens in of uitstappen doe ik het wel,anders neem ik niet op,staat toch altijd op trilfunctie,dus andere ruiters stoor ik er niet mee

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:04

Scylla"]
[quote="Jellie schreef:
Roken te paard vind ik eigenlijk wel veel erger.. dat zie ik toch nog regelmatig gebeuren.


Ik vind het ook echt een verschrikkelijk gezicht, maar wat ik nog erger vind is roken én bellen tegelijk, terwijl ze op het paard zitten, buitenrijdend en dus de teugels in meesten gevallen neit eens vast
[/quote]

Die mensen komen er ooit heus nog wel achter dat paarden geen robot maar dieren zijn Lachen

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:04

Dat van roken vind ik wel meevallen. Ik rij bij een soort van handelsstal, en wij rijden daar 2/3 paarden per avond, ik rook niet maar een jongen daar wel. Die rookt dan tijdens het uitstappen een sigaretje. Dan afstappen en de volgende opzadelen. Werkt prima, heeft niemand las van. (We hebben alleen een buitenbak, in binnenbak is met misscien een ander verhaal)

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

gewoonIsa

Berichten: 309
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:05

Ik ben er een keer vanaf gevallen, terwijl ik aan het bellen was ....Heb mijn lesje geleerd, ik bel dus ook niet meer... Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:05

Als ik gebeld word en het is een belangrijk persoon dan neem ik best op, ligt ook aan de situatie. Meestal duw ik af en dan gaat hij door op de thuistelefoon (handige functie Haha! ) en dan kan een van mijn ouders zeggen dat ze terug moeten bellen omdat ik op het paard zit.

wedstr_girl
Berichten: 6
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:06

Ik alleen als mijn vriendje belt..

Ey people ik ben nieuw hier!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:09

tja... als iemand mij belt kijk ik eerst wie het is. Als het een geheimnummer is, neem ik wel op, ben altijd nieuwsgierig wie het kan zijn Haha!... Meestal vraag ik om ze over een uur terug te bellen.
Zelf bel ik nooit op het paard...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:09

Ligt eraan, misschien 1x in de 3 maanden Haha!
Maar niet als ik op straat rijd.
Alleen als ik ff stap en dan houd ik het ook kort.
Van de week werd mevrouw helemaal fris en toen moest ik echt snel ophangen, de rest van de rit was ze helemaal over stuur (niet door mijn telefoon hoor)

Maar ik wil dan niet het risco nemen, dat ze aan de kletter gaat

22 Januari verwachten we ons kleintje

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:10

Marliesje schreef:
Dat van roken vind ik wel meevallen. Ik rij bij een soort van handelsstal, en wij rijden daar 2/3 paarden per avond, ik rook niet maar een jongen daar wel. Die rookt dan tijdens het uitstappen een sigaretje. Dan afstappen en de volgende opzadelen. Werkt prima, heeft niemand las van. (We hebben alleen een buitenbak, in binnenbak is met misscien een ander verhaal)


Ik bedoelde nietdat ik last heb van iemand die rookt, maar vind het zeer onverstandig als je op je paard zit. (en in en om de stal ook) Al eens meegemaakt dat ruiter even niet goed oplette, paard springt op zij.. ruiter laat sigaret per ongeluk in de hals van het paard vallen?
Pijnlijke ervaring hoor.. zeker voor het paard zo'n smeulende peuk in je maanbos
Ik heb zoiets dat je toch nog wel 5 minuten kan wachten... maar ieder zijn eigen mening natuurlijk!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:10

ik heb wel eens in galop zitten bellen Verward
was niet de bedoeling maar mijn telefoon ging, Flame wou niet echt stoppen... en ik moest de telefoon wel op nemen... verwachte een telefoontje namenlijk...

ik ben er zelf niet echt voor... je kan niet goed op je pony letten en op wat er om je heen gebeurd

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Farjen

Berichten: 7962
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:10

Ik heb mn gsm zo ingesteld dat ik het hoor wanneer er iemand 'belangrijk' belt. Bv mijn ouders,.. Vrienden kunnen best wachten.
Soms bel ik wel eens als het nodig is maar ik beperk het dan tot het in en uitstappen.

Laats zag ik iemand op stal in galop bellen Haha!
Was wel een grappig zicht maar die man kan ook goed rijden.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:11

Scylla schreef:

Ik vind het ook echt een verschrikkelijk gezicht, maar wat ik nog erger vind is roken én bellen tegelijk, terwijl ze op het paard zitten, buitenrijdend en dus de teugels in meesten gevallen neit eens vast


Nou zo iemand ben ik gelukkig nog nooit tegen gekomen.!! pfff dat vink wel het toppunt!!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:12

Dookie schreef:
Laats zag ik iemand op stal in galop bellen Haha!
Was wel een grappig zicht maar die man kan ook goed rijden.


haah dat had ik een keertje toen ik op buitenrit was en ik me headset in had. Ik kon die persoon wel horen maar door de wind kon ik niks zeggen maar was opzich wel keertje grappig.. Alleen niet echt voor herhaling vatbaar want het wordt zo een eenzeidig gesprek he Knipoog

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:12

Wat ook handig is, zo'n handsfree setje, dat heb ik eens standaard in mijn rij jas gehad maar ben hem alweer kwijt geloof ik Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annick96, xYaartje en 100 bezoekers