Osteopaat geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 20:28

Vandaag is de osteopaat(e) geweest bij Sib. Gelukkig klikte het erg goed tussen haar en het paard, ze vond hem erg leuk! De behandeling an sich ging ook erg goed. Door op lichte druk op de wervellichamen in de rug is het mogelijk het centrale zenuwstelsel te prikkelen en te communiceren met de hersenen.(Voor betere uiteg: Zie BIT nr. 70-thanks to ikke!) Sib reageerde goed en naar verwachting. In de rug en achterhand (volgens mijn vermoeden) zat het toch niet helemaal snor, waarschijnlijk is hier toch mijn te lange zadel (met daardoor verkeerd zwaartepunt) de schuld van. Qua soepelheid/flexibiliteit zat alles helemaal goed, waar "normale" paarden stoppen ging Sib nog ff verder Haha!
Afwachten maar hoe dit zich ontwikkelt, nu krijgt hij een week rust en daarna kan ik weer rustig aan met rijden beginnen. Ik ben benieuwd en hoopvol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 21:59

Ik ben benieuwd hoe het afloopt. wel fijn dat Sibje het goed toe liet!

Succes ermee!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 01:13

Wie heb je gehad?
Margriet "Huppeldepup" uit Noord Holland?

DIe is bij mij ook voor een poosje terug geweest,
vooral onze merrie is er enorm van opgeknapt!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 07:39

Citaat:
Op 2001-12-13 00:13, schreef Sjuimpje:
Wie heb je gehad?
Margriet "Huppeldepup" uit Noord Holland?


Op aanraden van Mieke! Margriet is erg leuk om mee te werken, is heel leuk met je paard, ik weet natuurlijk nog niet hoe Sib op haar behandeling reageert. Maar tot nu toe kan ik het iedereen aanraden!

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:09

Ja, Margriet is echt een schat en heel goed met paarden. Ook niet te beroerd om eens toe te geven dat ze iets niet op kan lossen, dat vind ik ook wel fijn. Ze houdt je niet aan het lijntje als ze je paard niet kan helpen. Zo hoort het, maar helaas hoor je wel eens anders...

als ik het zo lees heb je Sibold goed voor elkaar, qua soepelheid, dus als je het zadelprobleem hebt opgelost heb je waarschijnlijk een superpaard!