word echt gek van de pennymeisjes

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:27

Heb je al zelf met ze gesproken, dat ze niet langer op het terrein welkom zijn??? Verward Hoe regearen ze daar op?
Ligt het aan mij of worden al die pennymeisjes brutaler? Toen ik 'vroegah' pennymeisje was, keek ik altijd vanaf een afstandje naar de desbetreffende paard Lachen


Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:31

brutaal! hoewel ik ook pennymeisje was (ben Schijnheilig Knipoog ) is het nooit in mij opgekomen om iemand om zijn paard te vragen *LOL* gewoon duidelijk zijn en desnoods dreigen met ouders, politie e.d. dat schrikt ze wel af hoop ik! succes OK dan!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:52


- Offline -

Leo

Berichten: 50032
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:17

Ik word er ook gek van; zie mijn topic

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:41

hond nemen met een grote ben en een klein hartje, ofwel een die het bij blaffen laat en verder niks doet. Als ze dat niet afschrikt weet ik het ook niet meer.

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:46

hun ouders erop aan spreken misschien?

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:07

kimmy schreef:
Heb je al zelf met ze gesproken, dat ze niet langer op het terrein welkom zijn??? Verward Hoe regearen ze daar op?
Ligt het aan mij of worden al die pennymeisjes brutaler? Toen ik 'vroegah' pennymeisje was, keek ik altijd vanaf een afstandje naar de desbetreffende paard Lachen

Ja idd, ik zou dat niet durven Bloos!

En anders ze ook heel duidelijk vertellen dat het GEEN manege is! Of dreigen met ouders/politie ja... Hm, vervelend zulke mensjes!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:18

waarom plaatste je bericht daar dan niet?

- Offline -

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:16

Ik zou, zoals iemand anders ookal gezegd heeft, een grote hond nemen Knipoog schrikt vast af Schijnheilig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:18

Ik zou ze er zeker op aanspreken en zeggen als dat ze niet weg blijven je er werk van gaat maken, dat schrikt ook vaak af.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:24

Citaat:
hun ouders erop aan spreken misschien?


leuk verhaaltje over de moeder van een Penny meisje:

ik kwam haar bij de buurtsuper tegen en zij sprak mij aan: haar dochter, die al 12 is en heel erg goed kan paardrijden, kon mijn paard (koudbloed) wel wedstrijdklaar maken, want ik kon zelf nog niet zo goed rijden...... ik ga immers alleen maar stappen en draf en galop kan ik blijkbaar nog niet.... Scheve mond

Klopt in zekere mate: ik stap al 5 maanden met mijn koudbloed *LOL* om bepaalde redenen.
In 35 jaar paardrijden heb ik al veel dingen gedaan, nu echter niet meer, galopperen bijvoorbeeld.
En wedstrijdambities heb ik al helemaal niet meer Clown

In mijn nachtmerries zie ik zo'n kind al dwars door het verkeer vliegen met mijn oersterke knol.....en maar roepen "hohoho" Ziek

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:28

smurf schreef:
Citaat:
hun ouders erop aan spreken misschien?


leuk verhaaltje over de moeder van een Penny meisje:

ik kwam haar bij de buurtsuper tegen en zij sprak mij aan: haar dochter, die al 12 is en heel erg goed kan paardrijden, kon mijn paard (koudbloed) wel wedstrijdklaar maken, want ik kon zelf nog niet zo goed rijden...... ik ga immers alleen maar stappen en draf en galop kan ik blijkbaar nog niet.... Scheve mond

Klopt in zekere mate: ik stap al 5 maanden met mijn koudbloed *LOL* om bepaalde redenen.
In 35 jaar paardrijden heb ik al veel dingen gedaan, nu echter niet meer, galopperen bijvoorbeeld.
En wedstrijdambities heb ik al helemaal niet meer Clown

In mijn nachtmerries zie ik zo'n kind al dwars door het verkeer vliegen met mijn oersterke knol.....en maar roepen "hohoho" Ziek

Hahaha ja
Soms zijn de ouders er nog meer van de kunnen van hun kind overtuigd als het kind zelf

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:21

tamaraatjuh schreef:
brutaal! hoewel ik ook pennymeisje was (ben Schijnheilig Knipoog ) is het nooit in mij opgekomen om iemand om zijn paard te vragen *LOL*


Ik vroeg wel altijd aan sinterklaas een paard... Schijnheilig

*LOL*

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:40

Ben ik even blij dat mijn pony niet van "vreemden" in de wei gediend is. Hij jaagt ze er meteen uit, dus gelukkig geen Pennymeisjes in de wei Haha!

Pennymoeders is idd nog erger.
Eén keer vond een moeder dat haar dochter wel op onze (nog niet zadelmakke) pony kon rijden. Zelfs toen ik vertelde dat hij vreemden probeert te bijten en schoppen was dat geen probleem, want ze is zoooo goed met moeilijke dieren
Pas toen ik over een verklaring van "op eigen risico" begon, scheen ze te begrijpen dat het niet zo'n goed idee was.
Dochterlief reed "al" een paar maanden bij een manege en gelukkig had mijn zoontje dit verteld, anders waren er waarschijnlijk grote ongelukken gebeurt.
Stel je maar eens voor dat ik moeder haar zin had gegeven en geprobeerd zou hebben ons staafje dynamiet te beleren met haar dochter erop

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:05

EEn bord neerzetten met PRIVE terrein , geen Manege.

Een groot hek om je erf met stroom erop ~~}>

Die koters van tegenwoordig worden steeds brutaler Boos!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:06

Marreke schreef:
Ben ik even blij dat mijn pony niet van "vreemden" in de wei gediend is. Hij jaagt ze er meteen uit, dus gelukkig geen Pennymeisjes in de wei Haha!

Pennymoeders is idd nog erger.
Eén keer vond een moeder dat haar dochter wel op onze (nog niet zadelmakke) pony kon rijden. Zelfs toen ik vertelde dat hij vreemden probeert te bijten en schoppen was dat geen probleem, want ze is zoooo goed met moeilijke dieren
Pas toen ik over een verklaring van "op eigen risico" begon, scheen ze te begrijpen dat het niet zo'n goed idee was.
Dochterlief reed "al" een paar maanden bij een manege en gelukkig had mijn zoontje dit verteld, anders waren er waarschijnlijk grote ongelukken gebeurt.
Stel je maar eens voor dat ik moeder haar zin had gegeven en geprobeerd zou hebben ons staafje dynamiet te beleren met haar dochter erop


Wat heb je er toch aandringende mensen bij Scheve mond
ik begrijp dat echt niet!!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:06

De rillingen lopen me over het lijf. Die kleine schattige meisjes zijn een ware sprinkhanenplaag! Haha!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:50

Ik snap niet dat kinderen zo brutaal zijn. Ik was vroeger ook "pennymeisje" en ik heb wel ooit bij iemand gevraagd of ik zijn pony's mocht verzorgen (samen met vriendinnen) maar pas toen ik die man op bij de stal zag. (dat mocht gelukkig en ik heb daar ong 4 jaar gereden). Ik vind wel dat vragen vrij staat.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:00

220 volt erop dat schrikt ze wel af Tong uitsteken

Idd dreigen met ouders en politie en een grote angst aanjagende hond kopen.
Zelf zou ik dat nooit doen hoor snap niet waar ze het lef vandaan halen

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, sterregoud, tienus63, Vagabondo, vilheide en 20 bezoekers