DE ideale buurman!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

DE ideale buurman!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 20:11

Wat een enorm piep weer zeg Boos! en tja als je dan niet voorzien bent van een binnenbak is het niet bepaald lekker weer om in je buitenbak te gaan rijden Scheve mond
Maar wat ben ik dan ook maar al te blij Haha! dat meneer van Kooten mijn buurman is *LOL*
Even door die enorme storm naar de overkant toe gestapt en daar heerlijk kunnen trainen
Wat een luxe zeg zo'n binnenbak van 20 x60 Bloos! heb echt lekker kunnen rijden *LOL*
Het was voor Tamor wel effe wennen aan zo'n bak met zoveel ruimte maar na een paar rondjes gestapt te hebben, hebben we de training lekker op kunnen pakken en hadden we geen last van wind of regen. Bloos

Het gaat steeds beter met ons en kijk al weer uit naar de volgende les a.s. dinsdag, we leren op dit moment zoveel bij en Tamor is ook lekker ontspannen en goed voor het been, ook achter waar hij wat sterker moest worden zet hij er lekker onder en loopt nu ook lekker soepel door z'n rug en lijf. OK dan! ben dus ook blij dat ik nu niet van mijn training af gehouden wordt door het enorme piep weer.

En morgen als het weer van dit soort piep weer is, dan gaan we gewoon weer lekker naar de buurman OK dan! toe stappen Haha! Dus ik ben enorm blij met mijn ideale buurman

groetties, Primadonna

Stal Centaurus


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:17

Geef mij zo'n buurman ! !

Fijn dat het zo goed gaat met jou en tamor zeg Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:18

Zo'n buurman lijkt mij ook erg handig
Gelukkig red ik het nog met het binnenbakje op mijn pensionstal

:+: Lady & Viƫnna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:46

Leuk zon buurman, al zitten wij bijna midden in het dorp en verwacht ik dan niet zon buurman Haha!:D

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 13:23

Yellowfish schreef:
Geef mij zo'n buurman ! !

Fijn dat het zo goed gaat met jou en tamor zeg Lachen



Nou, hij zit er al behoorlijk wat jaartjes hoor meneer van Kooten, maar omdat we er nu fanatiek tegen aan gaan is het dan erg handig dat je er dan gebruik van kan maken van al het moois wat hij heeft staan Kwijl
Zo raak ik niet achter op de training en kan ik Tamor erg fijn blijven rijden OK dan! en daar ben ik idd ook wel erg blij om

Nu was het gisteren daar ook wel erg rustig aangezien ze een hengsten show hadden in Drente Schijnheilig bij Sjoukje en Reinie. In de eerste instantie zou ik daar ook nog naar toe gaan, maar is helaas is dat niet door gegaan. Maar goed had in ieder geval profeit van dat ze al in Drente zaten *LOL* en de bak voor me zelf had OK dan!
Heb heerlijk kunnen rijden Knipoog

Stal Centaurus

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:27

Wil ook wel zo'n buurman!
Die van ons is stom Tong uitsteken we noemen hem ook altijd de boze buurman! Nagelbijten / Gniffelen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:13

Ik wil ook zo'n buurman, erg handig hoor.


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:22

Handig zulke buurmannen! Fijn dat de trainingen zo lekker gaan! OK dan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:51

Ik wil ook zo'n buurman Schijnheilig
Heb hier wel een (bijna)buurman, met een hele mooie accomodatie (Tolboom), maar mooi niet dat je daar gebruik van mag maken zonder flink geld neer te leggen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 19:56

Bij ons is dat eigenlijk een beetje over en weer.
Zo staat hun vrachtwagen bij ons op het terrein en hebben ze pas geleden nog een paar merries bij ons gestald en zo kan je met slecht weer of iets anders gebruik maken van de bak.
Beter een goede buur dan een verre vriend OK dan! en in dit geval gaat dat bij ons helemaal op!
Maar dit is niet iets van gisteren hoor, de kalverenhandel van familie van Kooten heeft altijd bij ons plaats gevonden en later toen de kalverenhandel achteruit ging heeft Jan bij ons een gedeelte van zijn paarden bij ons gestald.
Ik ben dus als het ware met familie van Kooten opgegroeid Knipoog maar heb eigenlijk nooit echt gebruik gemaakt van de accomodatie die ze hebben maar als het echt even niet anders kan, kan ik altijd terecht bij ze (wel even vragen van tevoren natuurlijk) Knipoog

groetjes, Primadonna

Stal Centaurus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 113 bezoekers