WN: Hagestein (Utr) Gratis les Westernhorseriding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

WN: Hagestein (Utr) Gratis les Westernhorseriding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 15:50

Op zondag 4 april willen we bij de Westernhorseriding Hagestein een gratis open les organiseren . Dit zal zijn van 13.00 t/m 15.00 uur. Hierbij is Casper Cohen aanwezig om les te geven voor zowel beginners als gevorderden. Het is specifiek bedoelt voor westernruiters met een eigen paard. Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar ( bij een te grote groep wordt deze gesplits in tweeën)dus schrijf je gauw in. Er is natuurlijk wel plek genoeg voor kijkers. de sluitingsdatum voor inschrijven is 28 maart. Je kan je inschrijven door een pb te sturen of te bellen met 06-20526686 (Danielle) of 06-22046744(Petra).

LenaS
Berichten: 3
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:37

Gratis?Woow!
Hagestein dat ligt toch vlakbij Utrecht? Verward Geeft Casper daar vaker les?

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 21:48

Ja hoor, Hagestein ligt net onder Vianen wat weer onder Nieuwegein ligt. Casper geeft om de week les op zaterdagmiddag. Doe je mee met de open les? Wordt vast hartstikke leuk en leerzaam.

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 16:39

Kom op mensen. helemaal niemand interresse??

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 19:55

Ik zou heel graag willen... Maar 1: ik weet niet wat me precies te wachten staat, en 2: ik zou net weten hoe ik mijn paard daar moest krijgen... Dat is het grootste probleem Tong uitsteken
Wel een heel leuk idee. OK dan!

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 20:22

Citaat:
1: ik weet niet wat me precies te wachten staat, en 2: ik zou net weten hoe ik mijn paard daar moest krijgen... Dat is het grootste probleem

1) Je krijg een les waarin je zelf mag aangeven welk onderdeel je graag wilt oefenen of met welk onderdeel je moeite hebt. 2) dat probleem kan ik niet voor je oplossen. Misschien met iemand mee rijden die het ook leuk vindt om een keer les van een andere trainer te krijgen.

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:29

ik heb wel interesse, alleen nu zijn mijn ouders dus op vakantie en komen 14 februari terug... even aan ze vragen of het mag..
(ze vinden het geen probeleem als ik dat zou gaan doen, maar we zitten nu dus ook met vervoer)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:54

Jammer genoeg heb ik geen eigen paard. Tenminste, ik heb wel een eigen paard, maar daar kan ik nog niet op rijden (negen maanden oud). Het is ook zo onhandig als ik tussen jullie halter ga oefenen Knipoog

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 10:02

Wij hebben ons al aangemeld (pb). We komen in ieder geval met 2 paarden (3 passen er niet in de trailer!).

Tot de 4e.

Monique

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 11:18

Er hebben al aardig wat mensen gereageerd. Er zijn nog een paar plekken over. Als er nog ruiters interesse hebben kunnen ze deze week evt nog inschrijven. OK dan!

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:23

wie is casper cohen?

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 22:34

Casper Cohen heeft internationale wedstrijden(reining) gereden en diverse stageplekken gehad bij westernstallen. Hij doet nu op het moment geen wedstrijden ivm zijn studie diergeneeskunde in Belgie. Hij geeft 3 x per maand les op onze vereniging. Als je wilt zien hoe hij les geeft kan je meedoen of komen kijken.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:39

Mijn paardje staat dan nog in training .....(erg jammer Haha! ) ik kom graag kijken en wie weet de volgende keer meedoen *LOL*

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:40

is hij ooit gestart op het NK in Wanroij

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 22:47

Zal ik voor je navragen aan hem, weet het nl niet zeker. Als ik het weet zal ik het je melden

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 09:42

Mijn vriendin heeft nu zelf een trailer en wij zullen als er nog plaats is met 3 paarden komen.

Groetjes,

Monique

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 16:58

hartstikke leuk, het begint al aardig "vol" te lopen. de gegevens had je al doorgegeven dus dat zit goed. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Tot 4 april.

Groeten

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 17:45

ja ik heb nog een vraag.
Hoeveel ruiters doen er mee Cool

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 20:06

7 ruiters ( waarvan 1 optie) van buitenaf en 5 ruiters van onze vereniging tot nu toe. Dus totaal 12 ruiters.

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:53

Wij willen gaan kijken maar weten niet waar het is.

Heeft iemand een adres?

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 22:05

Sadie schreef:
Wij willen gaan kijken maar weten niet waar het is.

Heeft iemand een adres?



ja ik Cool

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 22:32

Blaze"]
[quote="Sadie schreef:
Wij willen gaan kijken maar weten niet waar het is.

Heeft iemand een adres?



ja ik Cool
[/quote]

Stoom uit je oren Knipoog

tx voor het belletje OK dan!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:41

Hier alvast even een verslagje van mij, heb niet gereden en was dus mee als aanhang en tribuneridder waardoor ik alles lekker heb kunnen volgen.
Een hele leuke middag gehad! De les zelf was prima te volgen vanaf de rand dankzij de goeie geluidsinstallatie, zodat ook de kijkers hun dingetjes konden oppikken. En er was genoeg op te pikken
Absoluut de moeite waard die Casper!
Daarnaast was de locatie prachtig (oa een nagelnieuwe binnenbak) met leuke mensen.
Ik heb wat foto's gemaakt, zal eens kijken of ik die er vanavond nog opkrijg.
Complimentjes voor de organisatie OK dan! OK dan! dit (en dat hoeft niet gratis hoor Clown ) mogen jullie vaker doen

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:35

Ik heb dus wel gereden Tong uitsteken en hoe Haha! .
maar om te beginnen wil ik graag de organisatie bedanken voor een super middag,de accomodatie is geweldig,de kantine gezellig en de mensen heel vriendelijk maar het beste van de middag was Casper *LOL*
Had al ruim 3 jaar geen begeleiding meer gehad en was benieuwd wat hij me allemaal zou gaan vertellen en of ik er iets aan had.kan je zeggen dat ik er erg veel aan heb gehad.Kende de rijstijl van Casper nog uit zijn wedstrijd tijd en toen was ik bepaald onder de indruk.Ook nu ben ik weer onder de indruk van zijn manier van les geven.Niet moeilijker doen dan dat het is,doen wat nodig is en verder je paard het werk laten doen.
Een probleem waar ik met Hicky aan het werken was het vlak laten lopen.Hier liep ik tegen problemen aan omdat hij snel in de krul ging lopen.Casper gaf me hier een paar simpele tips die gewoon werkten(geluk misschien,maar wij hebben ze Tong uitsteken ) Ook in de spin gaf hij mij een paar dingen aan die ik anders moest doen en ook dit werkte .

Al met al ben ik heel erg blij dat ik ben geweest (terwijl ik s'mrgens ff twijfelde omdat met behorlijk veel wind had gemeld)
Volgende keer ben ik zeker weer van de partij en ben bang dat hij nog af en toe een ritje Beverwijk zal moeten onder nemen.
Kortom een super leerzame en goed georganiseerde middag OK dan! OK dan! OK dan! Cool


PS
Een klein negatief iets heb ik wel ondervonden Bloos Hicky heeft vreemde neigingen Tong uitsteken Cool

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 08:31

Ik heb ook gereden. Ik sluit me helemaal bij Blaze aan. Een schitterende accomodatie, zeer vriendelijk ontvangst en een zeer aangename verrassing was Casper. Ik kende hem niet, maar zijn manier van lesgeven, de aanwijzingen en vooral zijn rustige, duidelijke uitleg waarom/wat het doel van de oefeningen was, is mij zeer goed bevallen. Wat mij/ons (Monique met Jester en Jan met Terra) betreft, mag men dit zeker vaker doen en dat hoeft absoluut niet gratis.
Wij zullen van de partij zijn!!!! Ook mijn vriendin die door omstandigheden bakrandridder was ipv ruiter, heeft dankzij de heldere uitleg van Casper en de uitstekende geluidsinstallatie, diverse punten kunnen oppikken waarmee zij thuis aan de bak kan. Een prima lokaktie voor les en clinics dus!!! Dit klinkt als promotie van de Brederode ruiters, maar het zeer de moeite waard om daar eens te gaan kijken!!!
Nogmaals wil ik de organisatie, de vrijwilligers, het bestuur van de Brederode ruiters en Casper van harte bedanken!!!
Graag tot gauw.


Enne Blaze, 17 april is Jester weer van de partij, kijken wat Hick nu van hem vind!!!