weer wedstrijd gehad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

weer wedstrijd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 01:28

Vandaag 20 maart mocht ik na bijschrijven in de klasse D-L1 dan toch mee doen in het Gelderse Druten. Ik mocht er gelukkig 2 proeven rijden, zodat we wat sneller aan de 10wp zitten, ik wil namelijk over naar de L2 en de pony is er in principe ook alweer klaar voor, maar helaas we waren pas L1+3 voor vandaag. Ik hoefde pas om 10 voor acht 's avonds mijn eerste proef te rijden en om 20 over 8 mijn tweede.

's Morgens eerst Jaquar en daarna Mistral Jinx gereden, 's middags
Mad Jamie gewassen, gevlochten en natuurlijk gepoetst voor de wedstrijd.
Net na 5 uur vertrokken we dan richting Druten, wat voor ons meer dan een uur rijden is, na wat gezoek waren we er dan eindelijk om kwart voor 7 geloof ik. Coupons ff afgegeven en betaald, want dat hadden we dus nog niet gedaan. Er was daar dus een bak van 20x60, klein stukje om los te rijden en 20x40 was dan de ring. Niet zo heel geweldig dus, bovendien waaide het kei hard en dat hoorde je daar binnen kei goed.

Daarna mijzelf ff de correcte kleding aangedaan, Mad Jamie gezadeld en losrijden met die hap. Opzich viel er wel te rijden op dat kleine stukje, omdat we er niet met veel reden, Mad Jamie liep dan ook best netjes, als was hij in het begin links iets sterker dan rechts, maar dat had ik binnen de korste keren opgelost. Nou daar gingen we dan, als 3de starter van de ring, ik kom binnen -->staart omhoog, wat is dit hier baasje? oehh kijk daar staat wat en oehh kei de jury, whaha ik moest er wel om lachen, jullie hadden de gezichten van de mensen moeten zien, zo van wow wat kan die pony bewegen, was gewoon echt mega vet hoe hij bewoog toen hij zich opfokte. Daarna aan de proef begonnen, ging wel aardig, zaten wat foutjes in die absoluut niet nodig waren, maar die slopen erin doordat hij nog een beetje opgefokt was of weer iets nieuws zag. Maar we hadden wel een 8 voor de middendraf OK dan! , maar daar tegenover ook een aantal 5jes, ik weet zo ff niet meer waarvoor.
Daarna ff rustig gestapt, niet meer veel gedaan, nog even gedraafd enzo en toen de 2de proef, die ging iets beter naar mijn gevoel, maar ook hier zaten nog fouten in die niet nodig waren en waarvan ik zeker weet dat ze de volgende keer wel lukken. Maar het is nog een jonge pony (5 jaar) en we rijden pas net (3 proefjes) L1, dit waren dus pas de 4e en 5e proef.

Nou om half 10 was dan eindelijk de uitslag, in de eerste proef waren we 2de met 163 punten en in de tweede proef waren we ook 2de maar nu met 165 punten. Beide proeven werden gewonnen door hetzelfde meisje, met 2 x 169 punten, ze reed ook erg netjes, maar volgens mij had die pony al eerder hoger gelopen ofzo, maar ze had het wel verdiend.
Al met al heb ik weer 2 wp verdient, dat maakt het totaal alweer 5 en het L2 komt steeds meer in zicht, die prijzen zijn gewoon meegenomen.

bedankt voor het lezen, doeg

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 10:18

Goed gedaan hoor! OK dan!
Ik heb ook een jonge pony van 4,
en kep 2 wedstrijdjes in de B gereden en nu al 6 wp Haha!
Met me andere pony ook M2 + 14 ofzo Verward
Dus binnenkort.... Z1!!! *LOL* Haha! Bloos

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 15:34

thnx, zo he dat gaat wel goed dan in het B he! misschien dat we ooit nog eens tegenelkaar moeten rijden dan in het Z Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:21

Nou toch goed gedaan hoor, vooral met dat weer! Mijn pony zou 'm echt knijpen! Dat je een 8 voor middendraf had zeg, dat wil ik ook wel een keer Haha!

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:56

hahaha dat ben ik!!bedankt dat je me suc6 wenste!en ik heb haar zelf ingereden hihi, maar vind ik wel een compliment!!en jij reed ook erg netjes hoor!

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:08

knap trouwens dat je hem uit je hoofd reed!!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:17

Netjes gedaan!! OK dan!

En een 8 voor middendraf, wil ik ook!! Met mn haf heb ik altijd 5/6jes Tong uitsteken Haha.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 00:48

he Asmila ik wist niet dat je ook bokte, wel leuk joh! thx dat je me netjes vond rijden, ik rijd trouwens tegenwoordig al mijn proeven uit het hoofd, is best makkelijk hoor. (ok ik geef toe het is minder makkelijk als de pony zo heet is, haha)

ja en een 8 voor die middendraf, daar was k ook wel blij mee, ik weet dat ie het kan, maar ik kan het er niet altijd uit rijden, soms is ie zo heet dan gaat het gewoon niet.

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:09

moet ik ook maar eens gaan oefenen om het uit mijn hoofd te rijden, maar als je dan verkeerd rijd heb je een probleem!!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 21:01

ja dat is dan zeker jammer, ik heb het eerst ook nooit gedaan hoor, maar nu eigenlijk altijd

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:26

Goed he, dat je (weer) zo hoog eindigde! Jullie vliegen de klasse door. Proficiat met je twee 2e plaatsen en je winstpunten, zijn jullie niet voor niets zo ver gereden Lachen
Jammer dat ze hier in Limburg zo weinig wedstrijden houden waar twee proeven gereden kunnen worden..

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 21:58

ja gaat wel lekker, hij doet het goed en hoop dat ook op de helft van de zomer L2 te kunnen starten, maar hoe het er nu uitziet, moet dat te halen zijn.
ja ik vind het ook jammer dat je hier eigenlijk nergens 2 proeven kunt rijden.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:43

heey goed gedaan!
Nette punten en nog prijs ook! gefeliciteerd!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:01

Hey stephanie!

Echt goed hoor, met zo'n jonge pony al van die mooie punten halen! Ga zo door!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:11

Gefeliciteerd!! Als je nu snel naar de L2 gaat en een keer in brabant komt rijden moeten we mss een keertje tegen elkaar (moesten we al een keer in Tilburg in de M maar dat ging toen niet door vanwege het weer).
En op zo'n jonge pony die je zelf hebt ingerden ben je trotser als een andere pony, dat heb ik ook. Rijd nu met Oki (4-5 jaar, 8 maanden zadelmak) in de L2 en ben ook hartstikke trots.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 19:31

dankjewel, ik ben er ook heel blij mee.

haha ja als we punten hebben Haike dan ga ik zeker L2 rijden en we komen ook nog wel eens naar brabant dat zeker wel.
en ja daar heb je helemaal gelijk in dat ik daar nog trotser op ben om met een zelf ingereden pony redelijk voor de dag te kunnen komen.
dat is echt het leukste wat er is en dan heb ik ook nog niet eens les met hem, ik heb alleen les met mijn eigen pony!

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:38

hey steph

super gedaan hoor!!!!!! en een 8 voor de middendraf super hoor Knipoog
( en tog kan beau t beter Tong uitsteken:P:P:P nee geintje Knipoog)

volgende keer kom ik je aanmoedigen... maar dan moet je wel ook een keer bij mij komen supproten as k nog ens een keer zour ijden he Knipoog *LOL*

gr shanna en UUU beau, bowena, fury, dgamar & japsis

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:35

wooww super joh!!
Echt heel netjes zeker met zon jong beestje!
maarja jij hebt ze ook allemaal zo lekker aan het lopen
Nou nog ff een paar wedstrijden en dan hup naar de L2
wie weet moeten we nog een x tegen elkaar Knipoog

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:42

jaggie schreef:
thnx, zo he dat gaat wel goed dan in het B he! misschien dat we ooit nog eens tegenelkaar moeten rijden dan in het Z Haha!


Wie weet Party!!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 00:09

Citaat:
volgende keer kom ik je aanmoedigen... maar dan moet je wel ook een keer bij mij komen supproten as k nog ens een keer zour ijden he


ja ik kom jouw ook supporten hoor, mits ik zelf geen wedstrijd heb Lachen

Citaat:
maarja jij hebt ze ook allemaal zo lekker aan het lopen


dankjewel Bloos