Paddox

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Paddox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:31

Wat vinden jullie van de hengsten Paddox en magic Ronaldo, ik vind het zulke gave hengsten!! Heb een keer voor Magic Stables gewerkt en ze toen gezien en was echt super, wat een uitstraling die paarden! Kwijl


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:34

stuur Jurga eens een pb over paddox Haha! Die heeft 2 nakomelingen van hem staan..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:19

Wij hebben onze merrie dit jaar ook laten dekken door paddox en ik vind het een geweldige hengst.
Niet als de meeste andere spreekt zijn karakter mij juist wel heel erg aan.
Zijn zoon unbelieveble heb ik op de hengstenshow in lunteren gezien en is een echt mooi bloedpaard.

gr nadezda

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:40

zijn er overigens nog meer merries die een paddox veulentje verwachten?


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 09:50

Paddox, tja dat is helemaal mijn favoriet! Ik heb twee nakomelingen van hem, beide met een heel ander karakter. Ik verwacht heel veel van ze en hoop dat ze het gaan waarmaken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:29

het is een gave hengst. MsMarit, gaat misschien een nakomeling van hem kopen genaamd, Waddox.

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:40

wat gaaf dat je misschien waddox gaat kopen, vind het een verschrikkelijk leuk veulen op de foto.
Hij is nu toch bijna een jaar toch?
Jammer dat ze niet met hem naar de keuring zijn gegaan als veulen had graag geweten wat ie had gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:05

Waddox heb ik op een foto ook gezien. helaas iets te jong voor een paard dat ik nu zou kopen. Ga nu denk ik voor een 2 1/2 a 3 jarige.

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 21:47

Waddox word indd 13 april 1.. Ik ben nog aan het overleggen met mijn ouders enzo over het kopen van een veulen. Maar als het helemaal rond is dan is Waddox echt de eerste waar ik heen wil gaan.. Ik was al verliefd op hem toen hij pas 6mnd oud was... Echt een verschrikkelijk mooi dier. En hij is natuurlijk nu ok al best wel groot *vind ik* hij is al groter dan 1.55...

Troste mama van Quinn & Mats

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 21:53

Wij gaan dit jaar dekken met Paddox onze merrie heeft een jaartje vrij gehad. Als alles goed gaat wordt het een Paddox x Iglesias veulentje.
Op 2de paasdag geeft de Nieuwe heuvel een hengstenshow en hoop ik ook bij de paarden van Jurga te gaan kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 23:36

Ben hier ook wel eens aan het rondkijken voor nakomelingen van hem, je weet nooi of je misschine je toekomstige droompaard tegenkomt he...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 00:16

Super Max, je bent van harte welkom! Voice is er dan nog net Lachen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretus, lexa, Natascha_Kn, xPabloBokt en 141 bezoekers