Storm.... bang...???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Storm.... bang...???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 20:14

Het stormt vreselijk, en ik wordt dan altijd bang... ben ik dan de enige???

Bij de vorige storm ging onze schutting finaal om, er staat nog geen nieuwe anders zat ik nu alleen maar naar buiten te kijken of ie nog staat.... Verward

Het liefst kruip ik nu onder de wol en kom er tot de storm gaat liggen niet meer onder vandaan.... Haha!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:19

ag neej tog je bent tog niet egt bang vvooor storm

<3

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:19

Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

<3

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:19

Nee ik ben niet bang voor de storm.. tenminste als ik lekke binnen zit..

En als ik in me bedje lig dan vind ik het altijd heel rustgevend die storm. lekker diep onder je dekens kruipen weet ook niet precies wat het is..

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:19

storm kan ik wel verdragen,als het serieus begint te onweren...Scheve mond

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:21

Ik ben niet báng voor de storm, maar vind het wel spannend. Er staan een paar nogal grote, oude bomen voor het huis... het zou niet de eerste keer zijn dat daar eentje of een deel van naar beneden komt Scheve mond

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 20:27

jantina schreef:
Ik ben niet báng voor de storm, maar vind het wel spannend. Er staan een paar nogal grote, oude bomen voor het huis... het zou niet de eerste keer zijn dat daar eentje of een deel van naar beneden komt Scheve mond


Ik zou dus de hele avond naar die bomen gaan zitten kijken... Verward

Ja erg he... bang van een beetje wind. Ik vind het echt verschrikkelijk, dat gieren, alles buiten klappert...VRESELIJK.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:41

Bang niet, ik hoop alleen dat die ene Moerbeiboom de andere kant opvalt, hij wordt nl bij elke storm een stukkie hoger... En de Wisseboom mag ook liever niet omvallen... Zijn sterke gezonde bomen, maar toch Lachen Verder boeit het me niet, huis is stevig genoeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:43

Ben er niet bang voor, maar toch kan ik op een of andere manier wel begrijpen dat je het eng vindt. Ach gut

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:47

guanacotje schreef:
storm kan ik wel verdragen,als het serieus begint te onweren...Scheve mond


Zelfde hier, ik heb zelfs een keer jankend in de klas gezeten omdat het enorm begon te onweren.

Moet trouwens straks naar buiten, de storm trotseren Cool Knipoog


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:50

Ik vind het niet echt eng, vanmiddag ook door de harde wind gelopen. HEERLIJK! Je kunt er echt in gaan hangen nu, is echt grappig, Tong uitsteken
Snachts vind ik het alleen minder leuk Scheve mond dan is er zoveel lawaai dat ik niet kan slapen.

Onweer vind ik trouwens wel eng, combinatie storm en onweer zou ik denk ik nog enger vinden.

IndyLover

Berichten: 2404
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:53

ik ben ook niet bang als het stormt
Bij ons was er bijna een boom omgewaait in de straat. De brandweer kwam helemaal en heeft hem helemaal afgezaagd.

Voor een fotoshoot van uw paard of hond:
www.RianneFotografie.tk

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:54

In deze tijd van het jaar vind ik storm nog niet zo erg.
Als de bomen straks weer in het blad zitten, is de kans een stuk groter dat er wat omgaat. We hebben (steeds minder) oude fruitbomen waarvan er elk jaar wel wat omwaaien. En net naast het huis staat een hele oude eik die niet al te best meer is...

Ik woon boven de stallen in een hele oude boerderij. Mijn verdieping is helemaal van hout en daardoor zit er wat "beweging" in. Zeker met deze wind voel ik vanalles bewegen >;)
Maar ja, de boerderij staat er al meer dan 160 jaar en zal dit ook wel weer overleven Knipoog

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:24

Hoop je, he MarijeR? Haha!
Vind storm eigenlijk altijd wel gezellig Lachen Helemaal als je lekker in je bed ligt onder de dekens.

Hoop alleen dat die oude wilg bij ons voor het overleeft... Is zo'n mooie boom... (Iedereen zit wel erg in over bomen in de buurt Tong uitsteken )

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:28

Zeker als ik 's avonds in bed lig, vind ik storm heerlijk! En harde regen!! En dan lekker onder de warme dekens kruipen... OK dan!

Voor de rest vind ik storm overdag alleen maar irritant en lastig, zelfde geldt voor regen... Haha! Komt voornamelijk omdat ik het hele jaar door in een buitenbak train *LOL*

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 21:47

Vanmiddag in de storm wel gezellig een boswandeling gemaakt.... op de dag vind ik het niet erg maar zodra het donker wordt.. pffffffff... shoot me.


** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:52

Vroeger was ik echt als de dood voor onweer en storm Bloos . Als ik dan in mijn bed lag kroop ik altijd heel diep weg onder lakens, en o wee als de stroom uitviel, of ik was alleen thuis. Nu heb ik er binnen geen last van, ookal omdat het hier niet opvalt dat het buiten waait omdat je het nauwelijks hoort. En toen ik daarstraks de paarden ging binnenzetten, viel het heel goed mee zolang ik met de paarden bezig was, maar achter ons ligt een stuk bos, en als daar zo van die grote bomen in het donker half plat gaan liggen en dan die wind die daar zoveel kabaal maakt voel ik mij toch heel even klein worden als ik er naar kijk Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:53

Ben er niet bang voor hoor, vind het juist gaaf! (wel s'avonds)
Lekker al die wind om het huis heen gieren. Kan dan juist ook veel beter slapen, denk ja dan hier is het lekker warm en buiten koud! Tong uitsteken

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 21:57

Oke ik weet het, als ik er hier iets van zeg krijg ik van het ventje de reactie.... dat is buiten... en hij heeft gelijk. OK dan!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:05

Je bent niet de enigste die bang is met storm. Ik haat storm. We hebben voor ons weilanden en kijken we tot de horizon en achter hebben we weilanden en kijken we tot de horizon. Dus de volle mep op ons huis. De paarden staan achter het huis. We controleren om de 15 min of alles goed gaat. Tot windkracht 7 vind ik het nog gaan, maar met 8 begin ik hem te knijpen en met 9 kan je me wegbrengen, met 10 raak ik in paniek, 11 heb ik het niet meer en 12 raak ik helemaal over de rooien.
Windkracht 12 hebben we 2 jaar geleden in oktober gehad. Brrrr dat wil ik nooit meer meemaken. Dakplaat boven mijn paard begaf het. Gelukkig was er een paard weg en konnen we Bep daar parkeren. De paarden waren heel rustig, terwijl ik als een debiel, gestresst, huilend in de stal liep.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:20

Ik heb het niet op storm, ben niet echt bang. Maar in Italië aan het garda-meer zijn ook nog weleens flinke stormen en heeft een aantal keer flink gestormt toen we daar waren, toen was ik niet bang, maar het heeft toch wel indruk gemaakt.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:23

Ben er niet bang van, vindt het altijd wel leuk Haha!
Maar als het zo hard waait dat je niet meer tegen de wind in kan en zelfs dakpannen van huizen afwaaien dan blijf ik toch liever binnen

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:24

Storm,... onweer...
Geweldig om dat buiten te keer horen te gaan Haha!
Woon in een bungalow met een aantal grote bomen rondom, en verder veel weiland er om heen, dus je hoort die wind lekker Tong uitsteken

Onweer vind ik super om naar te kijken. Afgelopen zomer in Italië op een strandje gelegen terwijl er rondom dat dal (aan de andere kant van de bergen, rondom dat meer) overal onweerde... Super gewoon!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:27

Dat lijkt me wel eng om buiten te zijn als het zo hard onweert! Scheve mond

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:33

ik vind het allemaal best, zoalg ik weet dat de paarden veilig op stal staan en ik niet met de brommer/fiets weg hoef, dan mag t van mij gerust stormen
vind het wel gezellig eigenlijk, lekker binnen bij de openhaard en dan buiten een flinke storm!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 20-03-04 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, _Denise_, akishino, Axxy, Blue_flower, carineken, Jane808, joyce83, Klis, Lielle, lies_sparkle, lisanne87, maj0, Manou, Mariett, MayoNeighs, MieLo, Mirjam79, nathe, Roosch, Talishe, Tucktuck, xColorCross, YvonneV en 66 bezoekers