Bah, bah, bah

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Bah, bah, bah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 14:55

Heb helemaal geen zin om naar m'n paard te gaan met dit weer

Kan ik gezellig in m'n eentje door de regen fietsen, daar 5 paarden gaan vangen en binnenzetten (staan gezellig allemaal in de bak namelijk). De pony die er tussen staat is nog een echte rotbok ook, probeer dus al te vermijden om 's ochtends te gaan, want dan kan je haar daarna met gevaar voor eigen leven weer buitenzetten .
Daarna paard enigzins fatsoeneren om vervolgens in een prutbak (als ie al te rijden is) te longeren en rijden. Ondertussen nog verder natregenend en waarschijnlijk op een heel gestresst paard door de storm.
En dat helemaal zielig in mijn eentje, want verder zal er niemand op stal zijn.

BAH! Ik word echt chagerijnig van dit weer Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:01

Dat heb ik ook Verdrietig Gister ook helemaal zeiknat... Geluykkig hoef ik vandaag niet maar morgen weer Lachen veel sterkte extra goeie regenjas danmaar

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:01

Arme jij Ach gut Lang leve de binnenbak Schijnheilig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 15:02

Ik zou vanochtend les hebben, dan vind ik het ook niet zo erg om nat te regenen. Dan ben je iig gericht ergens mee bezig en ben je niet alleen bezig Knipoog
Maar dat ging ook al niet door, vanwege ziekte van m'n instructrice....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:04

arme jij Ach gut
Vraag of iemand met je meegaat met een auto

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:17

Net was het even droog, heb ik toch nog even (heel even) kunnen longeren, en 6 stallen gedaan..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 15:25

horsewisper schreef:
arme jij Ach gut
Vraag of iemand met je meegaat met een auto

Niemand in de buurt helaas die in het bezit is van een auto (of mee wil fietsen Knipoog).
Stalgenoot met auto, zit een weekendje in Maastricht Scheve mond

Zijn er vrijwilligers? Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:47

ik heb ook geen zin..... hopelijk staat ie nog buiten, het enige dat ik kan doen is binnenzetten en droog wrijven en eten geven en dan staat ie weer tot morgenochtend binnen Huilen

het waait te hard om te wandelen of fietsen, rijden kan niet, want Morrie is zeikend nat en bovendien plenst het ook nog eens,...... geen binnenbak, de buitenbak is een zwembad, wat fijn is het toch om in Nederland te wonen Clown

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:58

Lang leve ons koude kikkerlandje!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 15:58

Ga zo toch maar, had net bijna genoeg moed verzameld en toen begon het opeens weer hard te regenen....
Gevolg: zit nu weer achter de computer *zucht*

Je zou toch bijna gaan emigreren Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:01

waar staat je paard dan in amersfoort

The best secret, is the secret
between a girl and her horse.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 16:03

meissielief schreef:
waar staat je paard dan in amersfoort

Ze staat in bunschoten-spakenburg (vlakbij Tolboom/ manege groenendaal). Tegen Amersfoort-Noord aan dus.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:13

bij het meer
Laatst bijgewerkt door Wesco op 20-03-04 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

The best secret, is the secret
between a girl and her horse.

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:14

is dat als je langs tolboom rijd aan het eind van de weg

The best secret, is the secret
between a girl and her horse.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 16:16

meissielief schreef:
is dat als je langs tolboom rijd aan het eind van de weg


Nee, ze staat bij een boer achter het huis.
Ze stond eerst als je vanuit amersfoort kijkt, direct na het viaduct rechts. Nu staat ze het derde huis na Tolboom (aan de rechter kant, vanuit Amersfoort gezien Knipoog).

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 16:29

OK, ga nu echt een poging wagen Schijnheilig

Mochten jullie niets meer van me horen vanavond, dan ben ik van m'n fiets afgewaaid.....Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:04

Er vies weer ja, ik moet ook altijd op de fiets naar de paarden. Gelukkig hebben wij 2 binnenbanen Haha!
Als je terug bent gewoon een lekkere warme douche of bad nemen. Heb ik gister ook gedaan toen ik thuis kwam (geheel nat geregend Boos!) helpt vast wel.

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 18:25

En ik ben weer terug Knipoog
Ben heen redelijk droog over gekomen, maar vond het doodeng om door de polder te fietsen. Toen ik hier wegfietste ging het wel, in de nieuwbouwwijk. Maar zodra ik de polder infietste.... was niet leuk Ik waaide echt constant bijna de sloot in..... Was niet veilig meer hier Scheve mond
Paarden stonden al binnen, dus even een borstel erover heen gehaald, stal omgeschept en maar weer op stal gezet. De bak was een zwembad en bovendien vind ik het te link om met die storm te gaan rijden. Maar goed, m'n vader gebeld, die was gelukkig thuis inmiddels en die is me maar op komen halen. Durfde niet echt terug te fietsen namelijk Knipoog
Hopelijk is het morgen iets beter..... moet dan wel naar stal namelijk omdat ik beloofd heb dan ook het paard van een stalgenootje te doen. M'n vader is morgen de hele dag weg dus moet ook wel fietsen.....

Haar deken heeft het trouwens niet gehouden, dus paard en deken waren nat. Wat zouden jullie doen? Deken af, of toch maar op laten? (andere deken is niet aanwezig)

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:36

Dekentje af doen en laten drogen zodra het droog is opdoen ofzo?

Ik weet zo ongeveer wel waar jou paardje staat richtje vanaf mij huis half uur fietse

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:26

Heb vanmiddag moeten werken, gelukkig veel binnen (stallen, poesten en rijden in binnenbak). Maar het is buiten echt rotweer, heb ook nooit zin om dan te gaan rijden, moet ik onder de man naar de manege toe.

pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:49

Hier viel het best mee, flink gemene windstoten , maar hartstikke droog verder Lachen

Paarden lekker irritant aan het etteren in de wei allemaal *LOL*

Ik heb Rena meegenomen aan het halster voor een rondje stappen en draven. Grappig wel zo met die wind...welopletten want het giert constant langs je oren alsof er een auto op volle snelheid achter je langskomt Bloos!

Op de terugweg was zelfs zo'n berm-meterkast helemaal opengewaaid en deurtje eraf gerukt... Scheve mond

Aaaaaaah, m'n collega zou 35 km gaan hardlopen vandaag .... Clown Ach gut

Ben benieuwd of hij nog gegaan is Party!!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:00

Ik ben vandaag ook met de fiets op en neer gegaan, de heenweg was heel vervelend met plensbuien en tegenwind, de terugweg had ik wind mee en dat was pas echt gevaarlijk! Wow! Ging echt alle kanten op, maar was wel snel thuis! Haha!

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:22

Mag ik jullie uitlachen, net met dit weer is mijn pony op vakantie met mijn mama Haha!
Hoe bedoel je wel de lusten en niet de lasten.... arme mama (maar aan de andere kant weet ik dus weer niks te doen de hele dag..).


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:27

kan best begrijpen dat je dat niet leuk vind nee.
maar waarom moet jij dan al die paarden vangen?

is er ook geen andere stalling in de buurt?
met goede bak enzo?

mijn paardje blijft met regen altijd binnen,en ga er met mijn moeder en auto naar toe Haha! Tong uitsteken

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, criollo_yess, DDDara, FCSA, Hanneke_68, Jenn_Mellow, Vagabondo en 126 bezoekers