gezocht haflinger

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marianne18

Berichten: 368
Geregistreerd: 21-12-03

gezocht haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 11:49

hey alllemaal,

ik ben dringend op zoek naar een haflinger genaamt KATJA.
Katja is in november verkocht aan een huifkar verhuur ergens in brabant en nu is mijn vraag wie heeft haar gekocht of wie weer waar ze is zeg het alstjeblieft aan mij.

Katja is een haflingermerrie van ong 6 jaar oud.
Ze heeft een brede bles verder is ze stevig gebouwt (een echt haflinger) zeer lief maar ook ondeugend.
Ze is beleerd en betuigt.
Onder het zadel kan ze nog wel gek doen maar voor de kar is het een echte liefe pony. *LOL*
Oh ja voor ik het vergeet aan de binnenkant van haar rechter achterbeen (als je voor de pony staat) heeft ze een litteken zitten.
Dat komt omdat ze vroeger in het prikeldraad heeft gezetten.
Toen katja verkocht is had ze een groen halster om dat op de neus stuk is geweest en door ons zelf gemaakt is dat had de kleur beige.
dus nogmaals kent iemand haar of heb je haar gekocht zou ik graag een foto Cheese! willen en jullie adres want ik wil haar in de zomervakantie Cool eens komen opzoeken en ik wil graag weten hoe het met haar gaat. OK dan!
wil je een duidelijke foto hebben van haar mail me dan effe en je kunt een klein fototje bij men naam vinden



maessie

Berichten: 5716
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:06

De foto die je bij je profiel hebt is de moeder van een haflinger die wij hebben gehad. die heet idd Katja, maar die is al veel ouder. Die haflinger van "ons" die is namelijk al vier jaar dus dan moet ze minimaal al zeven zijn! Nu had je er ook ong. bij te staan natuurlijk... Ken je Heidi??

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

marianne18

Berichten: 368
Geregistreerd: 21-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 19:38

ja ik ken heidi dat was het veulen van katja echt een schatje en ja kaja is nu 6 of 7 want ze was 2 bijna 3 toen ze heidi kreeg en toen hebben we haar ook beleerd onder het zadel. en ik ga binnenkort even bij heidi langs in groningen Lachen hoezo hebben jullie haar verkocht als ik vragen mag?
Toen jullie haar op kwamne halen kon ik er helaas niet bij zijn wel jammer mmaar niks aan te doen. gr

***GEZOCHT*** paard om op te rijden voor 1 a 2 keer in de week (omgeving Wolvega)

maessie

Berichten: 5716
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:52

'Dan is denk zeven wat op haar tweede een veulen krijgen kan niet bovendien was ze toen al beleerd. Wij hebben Heidi verkocht omdat wij nog meer haflingers hebben waar we mee fokken. En Heidi had geen papieren en de andere merries wel snappie? Is voor ons dus interessanter om mee te fokken, dan kunnen ze ook naar de keuring enzo. Maar ik vond het wel ontzettend jammer om dr te verkopen, want t is een superbeest, en ik had dr vanaf veulentje en dat is toch wel leuk! Ben ook blij dat ik nu fotos van dr moeke en van haar als veulentje heb!

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:28

Het kan volgens mij best dat ze 2 was. Vlak na 2e verjaardag gedekt, veulen gekregen vlak voor 3e verjaardag. Of het goed is, Verward maar vruchtbaar kan ze al best zijn geweest. Maar, who cares? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers