Wie vind bokt nou ook leuker geworden??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Wie vind bokt nou ook leuker geworden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 20:00

Ik was eens benieuwd wat jullie nu van bokt vinden?
Je ziet dat sommige dingen verandert zijn onderanderen EA (eenmaal andermaal verkocht).
Ik vind bokt nu wel leuker geworden en luxer... jullie dan?
Alle commentaar welkom, maar hou het ONTOPIC ! OK dan!

Groetjes [***].

PS: je mening en commentaar is welkom.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:03

met het nieuwe EA is het inderdaad wel wat beter geworden maar persoonlijk vind ik bokt wel een stuk saaier geworden er zijn een hoop penny meisjes bij gekomen naar mijn idee .... maar goed iedereen zijn eigen mening ...

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:33

IK Vind bokt wel wat leuker! maar dat van ea vindi k af en toe best ieri maar 1 ding is wel weer beter de topics zakken niet zo snel meer weg

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:41

Ik vind ea ook irritant geworden.... ben nu veel langer bezig om de advertenties bij langs te gaan Haha!

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:46

EA is mijns inziens veel beter geworden. De topics dalen niet meer zo gigantisch snel, je hebt een veel beter overzicht. Lachen
Ja de hoeveelheid pennymeisjes is gestegen...maar ik vind dat stiekem soms best wel een beetje grappig.
Iedereen is in het verleden pennymeisje geweest, dus het is aan ons om het goede voorbeeld te geven. Lachen

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:49

ik ben hier nog niet zo lang, en ik vind ook dat er enorm veel van die 'pennymeisjes' zoals jullie het zeggen zijn, over het algemeen vind ik bokt nog al saai, er zijn nooit leuke topics waar je over moet nadenken...
en als je even je mening zegt vinden ze je een pennymeisje!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:52

Ik vind bokt wel overzichtelijker geworden met [EA] zo. Verder vind ik bokt nog altijd even leuk als anders. Maar idd, die pennymeisjes. >;) Maargoed, dat zijn we vast allemaal geweest. *LOL*

Of zien jullie mij nu ook voor penny-meisje aan nu ik in dit bericht zoveel smilies heb gebruikt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:59

vind bokt saaier geworden, geen leuke discussies meer (of kan ik ze gewoon niet vinden Haha!)

EA doe ik nu idd langer over, wel jammer, maar ook overzichtelijker!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:27

EA is nu echt sucks. ik wil altijd graag alles zien. en dan keek ik alleen de eerste pagina nu moet je 5 pagina's kijken. zwaar irri. maaridd je topic zakt niet snel. en als je iets specifiek zoekt is het makkelijk te vinden.

voor de rest weinig boeiende topics te bekennen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:53

Ik vind EA beter geworden, maar er zijn de laatste tijd wel veeeeel minder boeiende discussies en onderwerpen en merk aan mezelf dat ik steeds minder neiging krijg te gaan posten, hoewel ik nog wel iedere dag even de topics doorlees.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 00:02

Ja ik heb dat ook wel dat je bij sommige topics even een tijdje moet kijken en dat je steeds minder de neiging hebt om een bericht te plaatsen jah dit heb ik eigelijk wel de laatste tijd, maar ja het kan altijd wel even een tijd zijn van een time-out en dan voordat je het weet word het weer leuk en denk je bijzelf na van ja nu kan ik weer berichten plaatsen.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 08:01

Als je tevéél bokt, wordt het ook minder leuk ben ik achter gekomen. Schijnheilig

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 09:10

Ik vind bokt stukken minder leuk als in het begin..

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 10:59

Jup ik ook.

Bokt is veel strenger, als je 1 ding verkeerd doet, huppatee een slotje om de debielste redenen.
En dan ook nog sommige mensen op Bokt (Breezahsletjes,pennymeisjes,aandachtzoekers)

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:54

Ja zeker leuker geworden.
Veel meer boeiende en leukere onderwerpen als in het begin toen ik begon op bokt.

Vind iig wel dat ze te vaak UN's en Ow's uitdelen om de meest rare redenen, en je mag ertegenin gaan, maar daar word nooit op gereageerd!

(vind btw Apple de makkelijkelijkste moddie )

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:27

ik heb het idee dat er wel langzaam steeds meer meningsverschillen uitlopen in ruzie's...maar dat kan ook zijn omdat ik er nu vaker ben dan eerst...

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:40

Ik vind dat er steeds meer van hetzelfde op Bokt komt wat onderwerpen betreft, en hierdoor wordt het ook een stuk minder leuk...

Maar, dit is wel de perfecte manier om van je verslaving af te komen, dus verder hoor je me niet klagen Tong uitsteken


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:51

Ynzo schreef:
Ik vind dat er steeds meer van hetzelfde op Bokt komt wat onderwerpen betreft, en hierdoor wordt het ook een stuk minder leuk...

Maar, dit is wel de perfecte manier om van je verslaving af te komen, dus verder hoor je me niet klagen Tong uitsteken


Ben ik met je eens, en de echt zinnige discussietopics kom ik steeds minder vaak tegen. Zit vooral op [JH] en dat vind ik de laatste tijd echt steeds minder leuk. Topics van minstens 2 paginas over nix, niet bepaald boeiend. Jammer...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:53

Vind bokt met momenten leuk, maar opt moment is het waardeloos...
Misschien over maandje leuker?

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:57

Vende schreef:
Jup ik ook.

Bokt is veel strenger, als je 1 ding verkeerd doet, huppatee een slotje om de debielste redenen.
En dan ook nog sommige mensen op Bokt (Breezahsletjes,pennymeisjes,aandachtzoekers)



Dat vind ik ook een heel groot minpunt... Scheve mond Ik vind dat bokt wel wat minder streng mag worden. Clown
Op sommige punten vind ik bokt dan wel verbeterd maar toch vind ik het veel minder leuk dan in het begin... Scheve mond
Ik moet toegeven dat ik nu bijna alleen nog maar op jeugdhonk zit, eerst was PP altijd een favoriet, maar door die stomme onderwerpen/discussies en lastige mensen... Schijnheilig vind ik het daar niet veel meer aan. Boos!
Maar ik kijk nog regelmatig, dus voorlopig blijf ik nog hier... Schijnheilig

Misschien is het forum ''te groot geworden'' en moet bart eens de mensen die al tijden niet meer hebben gereageerd verwijderen? Dan hoeft het databeest (ofzo Verward ) ook niet zo hard te werken??? En mogen we meer onnliners plaatsen

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:47

Fonnie"]
[quote="Vende schreef:
Jup ik ook.

Bokt is veel strenger, als je 1 ding verkeerd doet, huppatee een slotje om de debielste redenen.
En dan ook nog sommige mensen op Bokt (Breezahsletjes,pennymeisjes,aandachtzoekers)



Dat vind ik ook een heel groot minpunt... Scheve mond Ik vind dat bokt wel wat minder streng mag worden. Clown
Op sommige punten vind ik bokt dan wel verbeterd maar toch vind ik het veel minder leuk dan in het begin... Scheve mond
Ik moet toegeven dat ik nu bijna alleen nog maar op jeugdhonk zit, eerst was PP altijd een favoriet, maar door die stomme onderwerpen/discussies en lastige mensen... Schijnheilig vind ik het daar niet veel meer aan. Boos!
Maar ik kijk nog regelmatig, dus voorlopig blijf ik nog hier... Schijnheilig

Misschien is het forum ''te groot geworden'' en moet bart eens de mensen die al tijden niet meer hebben gereageerd verwijderen? Dan hoeft het databeest (ofzo Verward ) ook niet zo hard te werken??? En mogen we meer onnliners plaatsen
[/quote]



Ik vind bokt ook te groot worden. Ja is idd een goed idee om alle mensen die een tijd niet meer hebben gereageerd eruit te gooien (Verwijder dan tegelijk ook even alle pennymeisjes) Haha..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:55

Mwa, vind het de afgelopen jaren eigen minder geworden. Het is veel algemener geworden dan voorgaande jaren, het contact is veel minder persoonlijk.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:32

toen ik nog geen ADSL had, was alles veel moeilijker te volgen, nu makkelijker.
Wat ik wel vind, is dat er eigenlijk téveel bokkers zijn. De helft weet ik niet eens wie ze zijn...

:){

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:42

Vroeger Rolleyes vond ik bokt eigenlijk leuker. Komt denk ik ook omdat er nu een stuk meer oneliners zijn.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:56

Vende schreef:
Jup ik ook.

Bokt is veel strenger, als je 1 ding verkeerd doet, huppatee een slotje om de debielste redenen.
En dan ook nog sommige mensen op Bokt (Breezahsletjes,pennymeisjes,aandachtzoekers)


*LOL* *lig in een stuip* wat is dát nu weer??? nooit van gehoord Haha!

:){


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 8 bezoekers