voornemens eind winterseizoen, lukt het?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

voornemens eind winterseizoen, lukt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 19:49



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:58

liberty schreef:
Dan hoop ik officieel te gaan mennen

Met Magpie en misschien nog anderen Lachen

Tja, die wedstrijd zou ik vandaag hebben, mijn eerste officiele wedstrijd mennen Scheve mond

Ik schuif dit even door naar het zomerseizoen Haha!

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:58

Mijn doel was L1 startgerechtigd, dat heb ik al bereikt gelukkig!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:19

Citaat:
Ik hoop eind van het indoorseizoen wel ongeveer M-startgerechtigd te zijn met Ot. Heb 14 december mijn eerste concours in het L dus heb hoop dat dat wel lukt
Eigenlijk streef ik ernaar om in het voorjaar met Ot een knappe L1-proef te kunnen rijden, maar dat is meer een trainingsdoel Weet nog niet of ik ook echt de dressuurring in ga rijden met dat paard

Verder zou het leuk zijn om met Ontario nog M + punten te worden, maar ik weet niet of dat erin zit Misschien de 14de, dan hebben we een hele prettige parcoursbouwer


Ontario is inmiddels M met punten en met Ot mag ik sinds februari al M starten Knipoog Ben dus aardig gekomen waar ik zijn wilde *LOL*

Alleen dat L1 proefje met Ot zie ik nog niet zo zitten, maar hij wordt steeds fijner

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:21

ik ga Z1 starten, en wilde voor t zomerseizoen dus M2+10 zijn, ben nu M2+12 en heb nog 2x een M2 wedstrijd

volgende doel is om eind van dit zomerseizoen(7 wedstrijden) minstens Z1+1 te zijn, maar of dat gaat lukken.....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:54

Ik ga er vanuit dat ik morgen mn laatste winstpunt haal in B, ben dan B+10, en dan gelijk over na de L.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:05

Lielle schreef:
Pablo M1 startgerechtigd en een paar wp'n in het L springen
Raimaer L springen startgerechtigd en paar wp'n in het L2 (had vandaag de laatste in het L1 *LOL*)

Pablo nu L2+7, en ik start geen dressuur meer voor 31 maart dus nee, en L+5 dus ja
Raimaer 1 keer L2 gestart en ik start geen dressuur meer voor 31 maart dus nee, en B+19 dus ja.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:28

Lielle heeft ook het goede topic gevonden Knipoog *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:58

Citaat:
mijn voornemen is om met Jaquar aan het einde van dit seizoen Z1 te starten of in ieder geval de punten te hebben om van de zomer Z1 te starten, gaat denk ik ook wel lukken, we rijden genoeg wedstrijden.
met springen ga ik na de limburgse naar het L over, want de punten heb ik nu ook al.

met 1 van de jonge pony's, Mad Jamie, wil ik aan het einde van de winter L1 starten, dat moet te halen zijn.
en met de andere jonge pony, Mistral Jinx, weet ik nog niet, ik kijk eerst eens hoe hij de indoorconcoursen oppakt, dan zie ik wel weer verder, die start ik nu dus nog B.


ik ben nu M2+10 met Jaquar en ga van de zomer dan ook Z1 starten, we doen het nu ffkes rustig aan, thuis gewoon verder trainen, om dan weer fris aan het wedstrijdseizoen te beginnen.
ik ben nu L1+5 met Mad Jamie, dus dat is dubbel en dwars gelukt.
en met Mistral Jinx ben ik B+5, hij is bijna niet mee geweest op wedstrijd, maar ik wil hem thuis doortrainen voor de L1 en dan versneld promoveren.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 07:58

gomir schreef:
Lielle heeft ook het goede topic gevonden Knipoog *LOL*

Bloos Bloos en ik dacht het nog wel te hebben opgelost zonder te zijn betrapt Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:10

Ik zou graag aan het einde van het winterseizoen mn punten voor het M1 bij elkaar hebben (a.s zaterdag L2 debuut) en dan in het zomerseizoen M1 gaan starten.

Njah het is wat vervroegd ik ga zaterdag al M1 starten, en tis nog winterseizoen Tong uitsteken

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:15

Renske20 schreef:
volgende doel is om eind van dit zomerseizoen(7 wedstrijden) minstens Z1+1 te zijn, maar of dat gaat lukken.....


Ach joh dat gaat wel lukken!!!! Vast! Pling

Ik had eigenlijk geen doel gesteld.... Heb juist weinig wedstrijden gereden, omdat ik anders naar het Z2 moest en wilde de kampioenschappen nog in het Z1 rijden.... Heb het wel mooi uitgemikt, ik heb er nu 19 en start volgende week wél Z2.

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:25

Hoffieeeh schreef:
ik hoop voor april op de helft van de winstpunten te zitten. We hebben nu 3 dan moeten we dus nog 2. De winstpuntjes komen niet zo gemakkelijk bij ons binnen vandaar dat ik niet al te veel streef Knipoog


Het is ons gelukt!! Haha! We zitten nu op 6 wp's, en hebben nog 2 proeven indoor Lachen

De laatste 3 wedstrijden hadden we allemaal winst + een prijs Bloos! Nu hoop ik dan voor het volgende indoorseizoen L startgerechtigd te zijn... Of ik dan gelijk in de L start weet ik niet, ligt eraan hoe hij op dat moment loopt en of het wijken enzo wat goed gaat! Lachen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:32

Ik had het niet in het topic geschreven wat voor doel ik had, maar ik heb natuurlijk wel een doelstelling voor mezelf bedacht. Toen Mirk nog helemaal rad liep, wou ik in het buitenseizoen L2 starten.
Ik ben nu nog L1+4, we hebben straks nog 1 binnenwedstrijd...

Toen ik wist dat mirk artrose had, ben ik iets milder geworden. Ik zie wel hoe het allemaal gaat. Ik hoop voor nu, dat ik binnen 5 wedstrijden (met daarbij 4 x 2 proefjes rijden) L2 mag starten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers