Quinto in zijn nieuwe wei.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 23:19

vanmiddag eerst met mijn tante de trailer van kim opgehaald. daarna naar de boerderij om Quinto te halen. eerst mijn apullen in de auto en toen Quinto uit de stal halen. cros stond buiten dus dat was wel ff slikken.Huilen heb gauw nog wat foto's van hem gemaakt. daarna quint gepakt, en hem in de trailer gezet. heel braaf liep ie de trailer in. toen pas kwam de boer richting ons lopen. heb hem een maand stalgeld gegeven en gezegd dat Quinto niet meer terug zou komen. daar reageerde hij eigenlijk nauwelijks op. leek wel of ie blij was dat ik zou oprotten. de boerin was ook thuis maar is niet eens naar buiten gekomen. nou toen gauw op weg. Quin heeft zich keurig gedragen onderweg. stond zo stil en dat pas voor de 2e keer alleen in een rijdende trailer Lovers op stal eerst trailer even terug gezet en toen naar de wei. janneke en frans liepen mee. Quint losgelaten, graaf en gradus stonden nieuwsgierig te kijken en kwamen al snel aandraven. nou eerst kennismaken natuurlijk en een beetje racen door de wei. vooral gradus (tja hengst he Haha! ) liep achter Quint aan. maar dat was met een uurtje wel over. Quint bleef wel steeds dicht bij het hek om mij te zien. ik sloop sneaky weg maar dat had hij precies door. toch bleef hij grazen. om half 5 ben ik nog even wezen kijken bij ze en stonden ze met zijn 3en achterin de wei te grazen. Quint kwam niet eens toen ik hem riep Boos! Haha! nou ondertussen mijn vriend al aan de telefoon en daarna kim. die zou naar stal komen en eten meenemen. dus ik ben daar gebleven en naar kim gekeken toen ze ging rijden. al met al lange dag. pas kwart over 9 thuis. morgenmiddag weer even kijken hoe het gaat.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 00:16

Hoi hoi Renaat!

Fijn dat je een nieuwe stal hebt gevonden, al ist maar tijdelijk (voor zover ik begreep, of mag t langer omdat je Quint gaat laten castereren?).

Ben iig heel blij voor je!

Een Dikke KNUF! Lovers

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 00:54

Gelukkig dat t goed is gegaan allemaal! Ik okm gauw een keertje naar m kijken want ik sta toch in de buurt met mijn paard!Succes ermee verder! Enne als je een keer met me wil meerijden die kant op moet je maar ff laten weten want we wonen vlak bij elkaar en de paarden staan ook vlak bij elkaar!

Groetjes jessica en kus van damian!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 01:53

Toppie Renaat!

Ook heel goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden en gewoon nog een maand stalgeld hebt gegeven!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 08:21

he meis, fijn dat alles goed is gegaan, ik hoop dat jullie nou weer een beetje rust krijgen. Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 09:05

gaaf dat t zo goed is gegaan!! stoere quint helemaal alleen op de trailer en al zo braaf!! en nu heeft ie er weer vriendjes bij Lovers *LOL*

nu kan je lekker op je gemak verder zoeken of niet dan.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 09:28

ja ik ben blij dat het goed is gegaan. Het was druk he gisteravond? Dat kwam natuurlijk dat Doree erbij was (hihi), maar het was wel gezellig.

Misschien dat ik je vanmiddag nog zie, dan kunnen we ff wandelen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 09:55

He wat goed! knap hoor! En sterkte, maar bij Frans zal je je wel niet vervelen, als ik die verhalen zo hoor.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 10:08

Joepie, Quint is over!!! Raar dat die boer zo vreemd reageert, idd bijna alsof hij blij is dat-ie van je af is... Nou ja, wees jij maar blij dat jullie daar weg zijn. Nu even rustig ademhalen en op zoek naar iets anders. Je hebt nu in ieder geval leuke stalgenoten! Party!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:13

Hij blij, jij blij en vooral ook Quinto blij.
Ik vind het toch knap van je dat je besloten hebt hem weg te halen en ergens anders te stallen.
Quinto verdient het beste, maar wel *** van cros....

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 17:52

he, ik hoop dat quint het heeeeeeeeel leuk zal hebben op zn nieuwe plekje, vast wel.
graaf en gradus zijn heel lief. Veel succes met nieuwe stal zoeken, maar ik hoop dat je nog best wel lang bij frans blijft staan. *LOL*

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 18:22

haha ik was er vandaag even om te kijken hoe het ging.

Quint stond lekker tussen graaf en gradus in te grazen. toen ik hem riep kwam ie wel meteen heel blij naar het hek. echt die oortjes erop en maar kijken. daarna gauw doorgefietst naar stal om mijn halster te halen en een borstel. toen weer naar de wei. kwam ie weer direct aan lopen. graaf en gradus erachteraan Lovers halster omgedaan en even gepoetst. wou hem vandaag de wei toch maar niet uithalen. kan ie nog even lekker wennen. maar het gaat ontzettend goed met graaf en gradus samen. ondanks dat gradus dus ook een hengst is en Quint ook nog, gaat het perfect. vooral graaf is wel gek met Quint geloof ik. steeds knuffelen Lovers enz. echt heel lief. daarna weer spullen teruggelegd en weer op weg naar mijn tante om daar de fiets terug tebrengen. kwamen we doree tegen die had net een lekkere buitenrit gemaakt met balou (we is mijn nichtje dominique, en ik. doom had Quint nog nooit gezien en wou dus wel even mee.) weer langs de wei van Quint. dus ik hem roepen, kijtk ie weer direct op. hij vertrouwt zo op mijn stem, dat vind ik zo gaaf. I Lovers Quinto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:28

Wat fijn zeg dat het zo goed is gegaan met Quint en dat hij het al zo naar zijn zin heeft! Echt super!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:30

Blij voor je dat je deze keuze gemaakt hebt.

Je hebt er goed aan gedaan, ook al moet je Cros nu missen (en ik ook *snif*), topbeslissing!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:34

echt super dat het goed gaat! ben ik echt blij om.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:58

heeeeey gezellie!Graaf is cool die is verliefd op elk paard vorig jaar op paard en koets heeft ie samen met lodewijk in die minihokjes naast de stand gestaan en dat terwijl graafje toch 175 is.
Echt een fijn paard kan overal bij in.
En Gradus is helemaal voor een hengst zo makkelijk.
Hij was ook grote vriendje met lot maar helaas voor gradus ging lottie naar stal en staan ze nu niet meer samen.

Ik ga zo naar stal en ik ga een rondje buiten stappen dus ik zal ff naar quinto zwaaien *LOL*