*wurg*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

*wurg*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 13:57

Hier word ik nou zo gek van! Ik heb een paard dat ik deel met mn vader. Gister had ik les, en hij was 's ochtends al een halfuur buiten in de bak geweest, en had daar flink gerend en gebokt en zo, dus ik dacht niet dat hij erg fris zou zijn. Wel dus!! Het was helemaal niet koud, maar zodra er bijvoorbeeld iemand de bak binnenkwam, zat ik alweer in galop (bij het instappen). Als er iemand met zadels langskwam, iemand liep in de kantine, er een balkje in de hoek lag, er in de andere bak een geluidje werd gemaakt, reageerde die daar op. Hij reageerde echt op alles!!! Helemaal chag kwam ik eraf, want hij kan zo leuk lopen en het ging steeds beter de laatste tijd. Maar goed.

Vandaag heeft mijn vader hem om 11 uur in de les gereden, ik moet om 3 uur. Belt ie net op: 'nou, hij liep als een zonnetje hoor, niks aan de hand, in een halfuur was hij er mooi doorheen.'

AAAAAAAARGH, heeft dat paard een hekel aan mij of kan ik gewoon niet rijden? Want ik begin gewoon wel erg aan mn eigen kunnen te twijfelen zo!

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:00

miss hebben jullie je dag soms niet... ik heb ook dagen dat me verzorgpony de sterren van de hemel loopt en de volgende X hebben we echt knallende ruzie !!!! *LOL*

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:25

ja idd misschien hadden jullie je dag niet! kan iedereen gebeuren heb ik ook vaak zat hoor Lachen suc6 in de les vanmiddag!

Mystylove
Berichten: 262
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:36

Ik heb ook weleens met mijn verzorgpony gehad ging ze heel mooi aan de teugel lopen. Riep ik het baasje Inge (flygirl) van kijk hoe mooi zo loopt.
Hupakee weer omhoog Boos!(

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:38

Denk dat je gewoon je dag neit had..
volegdne x gaat t vast weer beter.
heb k ook heel vaak, 1 dag gaat t super goed en de volegdne dag gaat niks meer...

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:07

tja, dat kan gebeuren he.... nou ja sterkte de volgende keer.