wat ik nou aan me broek heb hangen..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

wat ik nou aan me broek heb hangen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 16:47

echt niet te geloven.
ik heb ruzie over de mail.het schijnt een meisje/vrouw hier op bokt zijn.
ik denk eerder een jong meisje,aangezien ze erg puberig reageerde.
het zit zo: ik heb ander halve week geleden mijn fillis beugels op marktplaats gezet en dat meisje heeft gerageerd.ze deed al een beetje moeilijk over hoe het zat met versturen van de beugels want dat vertrouwde ze niet.maargoed.
ik kreeg 2/3 dagen geleden een mailtje van haar dat ze haar gironummer kwijt was en ze donderdag of vrijdag het nummer zou krijgen want dat had ze opgevraagd ofzo.ik vond het wel vervelend want ik moest dan nog langer wachten om ze op te sturen en ik wil er snel vanaf.ik zei dat het dan maar zo moest en ik nog van haar zou horen.
ik kreeg eergister een nieuw bod op de beugels van iemand die meer bood en hier vlakbij woonde en ze op wil halen.
ik heb haar dus gemailt en het uitgelegd.maar over de E-mail komen veel dingen kennelijk anders over.ze ging helemaal over de rooie en zei opeens dat het neppe fillis beugels waren... Scheve mond Verward
(ik ga dan toch maar bij de winkel vragen waarom ik die 129,- euro betaald heb Haha! ) ze was dus erg boos.
is dit jullie welleens over komen?
ze had het geld nog niet overgemaakt en als het toch zo was dan kon ze het nog makkelijk terug halen.
ik ben zelf al een keer in de malling genomen toen ik via internet iets kocht en daarom wil ik dat de mensen die spullen van mij kopen tevreden zijn.maar ik vond dat ik in mijn recht stond om ze aan een ander te verkopen omdat het mij beter uit komt en ze toch nog niet betaald had.maargoed ieder zijn eigen mening.. Knipoog

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:51

Waarschijnlijk had zij zich gewoon erg op die beugels verheugd en is gaan flippen toen je ze aan iemand anders verkocht.
Ik snap wel dat als er afgesproken is dat zij ze zou kopen dat ze een beetje boos wordt maar om nou zo te reageren Verward
Maar ja dat is verder niet jou probleem !!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 16:58

tsja....ik probeer haar nu te negeren want ze blijft mailen....
ik zou het ook niet leuk vinden maar het stond niet vast...ik bedoel ze had nog niet betaald en zo'n groot probleem is het dan toch niet??

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:00

Als je mondeling hebt toegezegd dat de beugels voor haar waren is het een bindend contract. Of je had moeten aangeven dat de betaling binnen bepaalde tijd binnen had moeten zijn, waarna het contract weer ontbonden zou worden.

Sorry, maar in dit geval zit jij in de fout.

Je suis Charlie.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:10

Ga in dit geval met Cassidy mee....
Haar reactie is misschien enigzins overdreven, maar ik vind niet dat jij helemaal in je recht staat. Sorry....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 17:13

ik zei al iedereen zijn mening.ze gaf zelf al aan dat toen ze het giro nummer kwijt was ik ze aan iemandanders kon verkopen.en ze heeft ze niet betaald.maarja het is gebeurd en kan het niet meer terug draaien.ze heeft mijn exucces niet aangenomen dus helaas.

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:15

Als ze het zelf heeft aangeboden dat je aan iemand anders kunt verkopen, hoef jij je ook niet schuldig te voelen. En je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Klinkt idd als puberaal gedrag. Je eigen gironummer raak je toch niet zomaar kwijt? Die weet je uit je hoofd!

Je suis Charlie.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:27

heb ik zelf ook al zo vaak gehad, van die meisjes die heel snel op je advertentie reagren en na 10 dagen heb je nog gen geld gezien....vaak verkoop ik ze dan ook aan iemand anders omdat zulke mensen uiteindelijk het geld nooit overmaken (uiteraard stel ik de eerste koper op de hoogte en dan blijkt 9 van de 10 keer dat ze het artikel toch niet wilden en voor het gemak mij daarover maar niks hebben verteld) ..ik vind dat dat je goed recht is.

ook heb ik wel eens dat ik artikelen verkoop MET duidelijke foto's en dat sommige meisjes (meestal rond de 14 jaar) achteraf helemaal gaan zeuren of alles wat niet goed is, ze willen hun geld teurg enz. Ik vind dan niet dat ik de artikelen terug hoef te sturen omdat ik duidelijke info enz heb gegeven. Maar dat gezeur blijf je altijd houden als je tweedehands koopt/verkoopt....

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:48

Als ze zelf heeft aangegeven dat je het aan iemand anders mag verkopen, ligt de fout idd wel bij haar.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:50

Wat je tegenwoordig toch niet allemaal tegen komt.
Laast verkocht ik mijn jeep via internet. Ja ze stond er op maar werd via andere weg verkocht. Toen ze verkocht was melde ik dat in de advertentie zodat er maar niemand moest bieden want wanneer er een geldig bod is moet je betalen. Wat zie ik nu: heeft er een of andere sukkel na dat ik erop had gezet dat ze al verkocht was een vrij hoog bod gedaan Boos! Dus de regel zegt dat ik nu op dat bod een % moet betalen aan kosten terwijl hij gewoon niet via die weg verkocht is en die *%£^¨µ Boos! gewoon een bod gedaan heeft om ne mens te pesten. Als je zijn commentaar (die andere over hem schrijven) leest zie je dat hij zulke dingen wel meer doet. Ik heb nu een email gestuurd naar de verantwoordelijke van die site en het uitgelgd en wacht nu nog op een antwoord van hun. Ik hoop maar dat ze schappelijk zijn en die sukkel er gewoon afgooien.
Je ziet maar wat je allemaal kan tegenkomen.

Gewoon niks vanaan trekken. Wie weet hoelang je op je geld had moeten wachten.

effen gewoon maar onzin omdat het anders niet aanpakt

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 18:45

jeetje ik wist niet dat dat kon gebeuren op marktplaats.
dat meisje stuurd me van die mailtjes dat ik een oplichter ben en dat die fillis beugels niet echt zijn.en dat ik toch niet zou opsturen......nee tuurlijk daarom heb ik haar ook laten weten dat ik ze aan iemand anders verkoop.....pff....ik ben zelf maar 20 maar zo achterlijk reageren...ik zit nu nogsteeds op me geld te wachten van een aantal dekjes die hier nog liggen.diegene blijft volhouden dat ze het geld gestord heeft maar dat er iets fout gegaan is.ze reageerd nu al twee weken niet meer.ik weet zeker dat als ik de dekjes had opgestuurd ik het geld ook niet had gekregen.verder is het nooit fout gegaan met de spullen die ik verkocht heb via internet.ik kan wel zeggen dat iedereen tevreden was.ik bewaar die mailtjes ook voordat soort gevallen.toen ik zelf van de week veilligheids beugels gekocht had was ik erg ontevreden.de beugels waren niet alleen smerig maar de elastieken hadden het al begeven....
ik heb uiteindelijk maar nieuwe elastieken gekocht.als ik een paar 10tjes meer erbij had gelegd had ik nieuwe kunnen kopen.....maarja....dat kan je er tussen hebben.

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 18:49

Joh lekker laten gaan. Gewoon het emailadres van die meid blokkeren, dan gaan de mailtjes linea recta naar de prullenbak en heb jij nergens last meer van. Het is nou eenmaal gebeurd en ik snap ook niet echt wat ze hiermee wil bereiken.

:D

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:43

Ik heb het ook een keer op marktplaats gehad, willen ze iets van je kopen en laten vervolgens niks meer van zich horen. Ik heb toen dat persoon ook een mailtje gestuurd of ze nog interesse had omdat ik het anders alsnog zou verkopen. Kreeg geen mail terug totdat het uiteindelijk verkocht was toen reageerde ze (het is alsof ze het ruiken) Zij vond het ook niet leuk ik heb zoiets van weg is weg ze heeft tijd genoeg gehad (er waren al een aantal weken voorbij). Leuk he dat soort mensen, inderdaad gewoon het adres blokkeren en hopen dat ze niet je naam op het internet gaat plaatsen (je leest het wel vaker tenslotte)

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

Barvrouwke
Berichten: 3703
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:08

Je girorekeningnummer kwijt?
die staat gewoon op je pinpas!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:47

ik vind het ook maar vaag dat ze dr gironummer kwijt is hoor..staat idd gewoon op je pinpas en als ze die ook kwijt is dan nog, dan hoeven ze die toch niet toe te sturen ofzo? En de afschriften..is ze die ook kwijt dan?

Gewoon laten melken dat kind, vind het idd pubergedrag.

ik had dat ook toen ik mijn vorige merrie wilde verkopen, had er ook een vrouw gereageerd, ik mailtje teruggestuurd....weken niks meer van gehoord. Toen kreeg ik een heel goed bod en heb haar verkocht en dit deze mevrouw ook laten weten...nou toen kreeg ik ook het een en ander naar mijn hoofd geslingerd...dat ik dat niet kon maken, en of ik niet even beter kon nadenken enzo....sorry hoor ze had weken de tijd gehad, ik kan niet blijven wachten...zulke mensen heb je altijd...

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 23:53

Ach lekker laten banketstaaf als ze het zelf heeft aangeboden.

Zelf heb ik ook zoiets gehad laatst. Ik wilde iets kopen en we hadden en prijs afgesproken, ik zou nog kijken of het kwa vervoer te doen was en zou het toen nog laten weten. Bleek het 2,5 uur heen en nog eens 2,5 uur terug te zijn, kon het dus net zo goed in de winkel kopen want met het benzine geld was het bijna zo duur.
Nou die mensen flipte me toch ineens, ze gingen wel stappen ondernemen en begonnen helemaal persoonlijk te worden enz en dat terwijl ik nog niks had toegezegd. Op een gegeven moment gingen ze zo dreigen dat ik zo vreselijk kwaad werd, heb ze toen vriendelijk een prettige dag gewenst en de telefoon erop gepleurd Haha!.

Sommige mensen

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:25

Beetje raar verhaal van dat ze haar gironummer kwijt is. Maar ik zou me er gewoon niks van aantrekken. Ze moet niet zeuren er was toch nog niks betaald.
Jij staat in je recht als je ze wil verkopen aan iemand die er meer voor bied!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 03:56

Ik zelf waarschuw in zo'n geval altijd een keer. Als het geld voor een bepaalde datum niet gestort is, dan verkoop ik het aan iemand anders. Ik heb er gelukkig nog nooit gezeur over gehad.
Wel regelmatig dat ik iets verkoop, via marktplaats, maar ook op Bokt gebeurt het weleens. Er wordt een prijs afgesproken en gegevens uitgewisseld. Dan hoor je opeens niets meer. Stuur ik dan een berichtje om te vragen hoe de zaken erbij staan krijg je opeens te horen dat men toch maar van verkoop afziet.
Niet zo erg, maar ik vind het dan wel vervelend dat men niet even zelf contact opneemt om zoiets te melden...

In jouw geval vind ik de reactie van de koper nogal overdreven. Zeker als iemand zelf aangeeft dat je het artikel niet hoeft vast te houden. Ik zou het mailadres van die persoon dan gewoon blokkeren. Jij hebt je excuus gemaakt en daar moet het dan maar mee af zijn.

* To Belg, or not to Belg *

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 08:27

Uh ik denk dat ze niet bedoelde dat ze haar gironummer kwijt was, maar het nummer voor internetbankieren!

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 08:43

beetje raar, maar ik snap goed dat jij ze aan een ander heb verkocht....

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 08:51

in haar mailtje staat dat ze haar gironummer kwijt was en dat het opvragen daarvan een week duurde.ik heb haar mail adres geblokkeerd
maar kreeg gister nog mailtjes van haar dat ze blij was dat ze niet het geld had overgemaakt omdat ik een oplichter zou zijn......kinderen....

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 08:52

ik heb het ook eens hier gehad met een bit
ik had overlegt enzo
nou vroeg ik aan mijn vader of tie het over wilde maken(maar aangezien ik men vader ken had ik al zo'n gevoel dat dit nog wel eens lang kon gaan duren)nou 3 dagen later vroeg hij waar ze woonde en dat was vlakbij dus dat scheelde weer verzendkosten, maar hij had nooit tijd om het bit op te halen! toen heeft het meisje em verkcoht eerst was ik super boos ant ze had em aan mij belooft maar later begreep ik het wel....

Stal De Monte Maisons

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 08:53

Toch zou ik best pissed zijn als ik iets kon kopen, wat iets langer ging duren omdat ik bv. mijn nummer van internetbankieren kwijt was, wat idd een week duurt weet ik helaas uit ervaring!!!! En dan is het opeens verkocht aan een ander. En ook al zeg jij nu van dat ze gezegd had dat je het door mag verkopen, wie zegt dat jij dat niet zegt omdat de eerste 2 reacties naar jou toe niet echt positief waren?


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:35

Als jij een hoger bod hebt gekregen dan mag jij die beugels aan die gene met het hoogste bod verkopen! Daar is Marktplaats toch voor????
en die vrouw hefet ook geen rechten want ze heeft niet betaald en ze had die beugels kunnen kopen maar dan had ze een hofger bod moeten doen! toch??!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 13:28

ik ben het helemaal met Inkie eens... Knipoog

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annash, JeRekers, JudithO, Mark0919, Rije en 42 bezoekers