Eindelijk weer gereden!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Eindelijk weer gereden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 23:56

Vanavond heb ik eindelijk weer gereden!! Het was nu 4,5 week geleden.
Ik was zo dom om m'n vingertopje te breken, dus ik heb al die tijd niet kunnen rijden.

Mickey was echt super braaf, het was net of hij voor een keertje is rekening met me hield. Dat hoef ik normaal nooit van hem te vewachten! Knipoog
Ik kreeg het niet echt voor mekaar om netjes naar beneden en aan elkaar te rijden. Maar ik heb toch weer lekker een uurtje gereden en ik ben blij dat ik hem nu weer eindelijk zelf kan rijden.

Hopen dat het zondag een beetje beter weer is dan kunnen we ook weer eens naar buiten.


Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:07

T zag er aardig uit hoor..... Schijnheilig
De les was zo boeiend dat je toch je eigen gang kon gaan. Maarre, Mickey was idd errug braaf. Als je kijkt hoe hij buiten liep...

Nou, maandag maar weer werken hey...Tong uitsteken

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 00:19

Ja les was erguh boeiend. En Ron was ook weer lekker vervelend!
Maar buiten was idd zeer irri!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:24

fijn is dat he als je na zo'n lange tijd weer kan rijden! en lief van hem om zo braaf te zijn Lachen

even offtopic, jullie komen alle2 uit puttershoek, daar ben ik geboren, sterrenlaan 17 Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:25

Toevallig! Heb je er lang gewoond?? Ik woon er nog maar 9 maanden. Ik kom oorsponkelijk uit Heinenoord.

Sorry Agnes....ik was even nieuwsgierig...Bloos

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 00:34

Geeft niet hoor Aman!

Sterrelaan, ja die straat ken ik wel. Ik woon m'n hele leven al in Puttershoek, maar ik ben er eigenlijk erg slecht thuis. Heel veel straten ken ik de naam wel van, maar ik weet echt niet hoe je der moet komen. Dus vraag me nooit de weg in m'n eigen drop Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, Annash, JPitty, MairiMacBran, Mark0919, Mieke, Rije en 39 bezoekers