Uitzending van kat in de zak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Uitzending van kat in de zak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 21:00

Kreupele knol
Verbening, zware artrose, een gekanteld en gezakt hoefbeen: het raszuivere prijsbeest bleek niet het beste paard van stal. Toch was er volgens de keuringsarts niets aan de hand. De carrière van amazone Kirsten ligt al een jaar stil.

Afbeelding

Dit stukje stond bij de site van Kat in de Zak, ik weet niet of iemand van jullie het gezien heeft, maar ik zal even kort vertellen waar het over ging.

Een meisje dat professioneel wil gaan rijden en die in 1999 erkend werd als jeugdtalent van dat jaar mocht aan verschillende selecties deelnemen met haar pony, maar haar pony werd te klein en zo ging ze op zoek naar een paard om zo verder te komen in de sport. Zo kwam ze uit bij een zwarte KWPN'er van vier jaar oud van maar liefst 10.000 euro, genaamd Sibaldo. Paard werd gekeurd, bleek volgens de betreffende arts gezond te zijn.

Twee maanden later kon het paard tijdens het rijden nog steeds niet goed buigen en een maand later was het paard zwaar kreupel. Paard is toen naar een speciale kliniek gegaan en aan verschillende onderzoeken geworpen en daar kwam uit dat het ondere andere zware atrose en verbening had. De arts die bij de keuring had doelbewust verzwegen aan de kopers dat dit dier een paar 'lichte' gebreken had, want in zijn ogen was het niet zwaar, dus waarom zou hij dit vertellen? En is het volgens hem ook gewoon een menselijke fout, een vergissing op zijn tijd is toch mogelijk Verward

Deze kopers hebben tenslotte deze arts aangeklaagd bij de tuchtcommissie en de verzekering heeft het 'schadebedrag' vergoedt. Paard is daarna afgevoerd naar de slager.
Laatst bijgewerkt door Larissa op 19-03-04 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:01

staat een stuk op vvd is het paard van een bokker

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:14

kijk idd maar bij verslag van de dag,staat genoeg infromatie erover.

eerlijk gezegd,vind ik het super grof taalgebruik.
zoals hier al boven aan staat van kreupele KNOL?
en ze zei iets of het mischien niet aan de ruiter lag.
en op het laats zei ze iets hier strompeld hij naar zijn laatse rustplaats,de slacht!......

het is erg genoeg voor die mensen geweest.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:39

Dit is idd een hele zware tijd voor ons geweest!
Er was geen rijtechnisch probleem aanwezig,het paard was vrijwel direct kreupel nadat hij in ons bezit was!
Wij hebben er alles aan gedaan,het dragelijk voor Sibaldi te maken maar helaas ,heeft niets geholpen!
Wij hebben hier zeer veel verdriet van!
Lundi

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 22:58

ik vind het echt heel erg voor jullie, dat taalgebruik vind ik ook zeker niet normaal en al helemaal niet als je dat als eigenaar zo ziet , valt me trouwens wel vaker op bij dit programma (zonde eigenlijk)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aranel, BelgenGek, Colien, Dorella_L, GrapeshotBot, Iris_Casper, marije1109, Salinah, Sastaic, SylS, xoranlover en 144 bezoekers