Wat een rotperiode.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Wat een rotperiode.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 19:39

Damn, het gaat echt fijn de laatste tijd....

Ten eerste een goede vriendin van de familie een paar weken terug op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker.
Dan een familielid op de operatietafel gestorven door een zeer grove medische blunder.
Vorige week een vriend van me die leraar is op een basisschool in elkaar geslagen en bijna zijn hersens ingeslagen met een bijl door de vader plus nog een familielid van een leerling die het er niet mee eens waren dat hun zoontje geschorst was.... De daders zijn opgepakt, maar de rest van de familie begreigt nu nog fijn hem en zijn gezin met 3 jonge kinderen....
En nu net krijg ik weer te horen dat een familielid wat me heel erg dierbaar is zojuist de uitslag heeft gekregen dat hij sero-positief is... Schrok ik echt heel erg van....

Veel te veel ellende in een paar weken tijd.....

Run free Jordy.... 1997 - 2021


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:40

Jeetje wat vreselijk Scheve mond
En nog allemaal tegelijk ook

Sterkte Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:42

Pfff jemig, jij krijgt echt van alles tegelijk...
Sterkte ermee Ach gut

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:53

Jemig... dat is niet niks allemaal Scheve mond.

Hier gaat het ook al zo lekker. Afgelopen week zijn er 2 vriendinnen en een broer van mijn oma overleden. Gelukkig kende ik die mensen allemaal niet zo goed... maar voor mijn oma is het wel heel zielig.

Nu maar hopen dat er gauw weer wat zonnigere periodes aanbreken.


Sterkte hoor Vriendjes zijn?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, Anoukjuuuhh, Avany, dezzie, dollyspikkel, Josien_, Liiesjjj, Lynnepinny, Maaaarije, Mnoonn, Mutti, pinto_1, Plus_en_Min, ryukapple, supervon78, Winged, YandexBot en 73 bezoekers